بیوگرافی ابراهیم حمدتو پینگ پنگ باز پارالمپیکی مصر + علت معلولیت و عکس های اینستاگرامی

0

بیوگرافی و عکس های ابراهیم حمدتو پینگ پنگ باز پارالمپیکی مصر + علت معلویت و عکس های اینستاگرامی به همراه سوابق ورزشی و افتخارات و پیج اینستاگرام وی در این صفحه از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی ابراهیم حمدتو پینگ پنگ باز پارالمپیکی مصر + علت معلولیت و عکس های اینستاگرام

 

بیوگرافی ابراهیم حمدتو پینگ پنگ باز بدون دست مصری

ابراهیم حمدتو پینگ پونگ باز و عضو تیم ملی تنیس روی میز مصر در اول ماه ژوئیه در سال ۱۹۷۳ در قاهره مصر متولد شد و بر اثر حادثه ای در کودکی دو دست خود را از دست داد و حالا یکی از ورزشکاران افتخارآفرین رشته پینگ پونگ در تیم ملی پینگ پونگ مصر است.

ابراهیم حمدتو پینگ پنگ باز بدون دست مصری کیست؟ بیوگرافی و عکس

درخشش در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو

ابراهیم حمدتو پینگ پنگ باز ۴۸ ساله مصری است که بدون هر دو دست و با گرفتن راکت در دهانش، به انجام مسابقات پینگ پنگ می پردازد. او برای بالا انداختن توپ پینگ پنگ، از پاهایش کمک می گیرد و سپس ضربه سرویس را می زند.

او در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو با حریف خود از کره جنوبی به رقابت پرداخت. او درخصوص نحوه شگفت انگیز سبک بازی اش گفت: من ابتدا سعی می کردم که راکت را با زیر بغلم نگه دارم. من همچنین از وسایل دیگری که به خوبی کار نمی کردند استفاده کردم. در نهایت، من سعی کردم از دهانم استفاده کنم.

فیلم پینگ پونگ بازی ابراهیم حمدتو

علت معلولیت

حمدتو پینگ پنگ باز مصری درباره علت معلولیتش گفته: من در سال ۱۹۸۳ در ۱۰ سالگی پس از دست دادن هر دو دستم در اثر تصادف قطار عاشق تنیس روی میز شدم. بنابراین من بعد از تصادف ورزش را شروع کردم.

بیوگرافی ابراهیم حمدتو پینگ پنگ باز پارالمپیکی مصر + علت معلویت و عکس های اینستاگرام

او که اکنون ۴۳ ساله است راکت را به دندان گرفته و با استفاده از حرکات فک و گردان باری می کند. او اولین بازیکن پینگ پنگ است که در تاریخ پارالمپیک بدون دست در مسابقات شرکت می نماید.
حمدتو با اینکه در برابر “دیوید ویتریل” از انگلستان و “توماس رائو” از آلمان با شکست مواجه شد اما گفت که بسیار احساس خوشبختی می کند که توانست از مصر برای شرکت در این مسابقات راهی برزیل شود.

 

نظرات