بیوگرافی فاطمه صداقتی گوینده رادیو و همسرش+ عکس ها و سوابق گویندگی و اینستاگرام

5

فاطمه صداقتی مجری و گوینده کیست + ماجرای ممنوع الکاری

فاطمه صداقتی مجری و گوینده کیست + ماجرای ممنوع الکاری و بیوگرافی و عکسهای فاطمه صداقتی گوینده و مجری رادیو جوان و همسرش + اینستاگرام و ممنوع الکاری و با بیوگرافی فاطمه صداقتی (Fatemeh Sedaghati) مجری و گوینده رادیو متولد ۱۳۵۵ اهل مرند ، عکس ها و تصاویر شخصی و جدید فاطمه صداقتی گوینده با سابقه رادیو جوان و همسرش ، زندگینامه فاطمه صداقتی گوبنده رادیو و همسرش و خواهرش حوریه صداقتی با عکس ها و زندگی شخصی و مجریگری و حواشی و ماجرای توبیخ و ممنوع الکاری در رادیو جوان و پیج اینستاگرامش به همراه سوابق اجرا و برنامه های رادیویی وی در مجله حرف تازه آشنا شوید:

بیوگرافی فاطمه صداقتی گوینده رادیو و همسرش + عکس ها و سوابق گویندگی و توبیخ

بیوگرافی فاطمه صداقتی گوینده رادیو جوان

فاطمه صداقتی در سال ۱۳۵۵ در شهرستان مرند آذربایجان متولد شد و دارای مدرک تحصیلی کارشناس رشته نمایش طراحی صحنه از مجریان صدا و سیمای ایران و مجری توانمند رادیو جوان و برنده چندین جایزه مجری برتر در جشنواره های مختلف است که همه مخاطبان و شنوندگان رادیو او را با اجرای پر انرژی و فوق العاده اش در برنامه های اینجا شب نیست و جوان ایران سلام و خط آزاد… می شناسند. صدایی خاص و منحصر بفرد با اجرایی متفاوت از ویژگی صدای این گوینده با سابقه و قدیمی رادیو جوان می باشد.

او خواهر حوریه صداقتی دیگر گوینده رادیو است که هر دو هم زمان با تاسیس رادیو جوان وارد رادیو و ساختمان ارگ شدند و اکنون سال هاست در عرصه گویندگی و اجرا نقشی پر رنگ داشتند.

سوابق و نحوه ورود به رادیو

فاطمه و حوریه صداقتی دو خواهر گوینده رایو ،بر اساس یک اتفاق وارد رادیو شدند، در سال ۱۳۶۲ صدا و سیما نمایشگاهی دایر کرده بود که در یکی از غرفه ها ،جمشید جم پرسشنامه هایی برای دعوت به همکاری پخش می کرد. فاطمه صداقتی به همراه خواهرش حوریه به طور اتفاقی، پرسشنامه ها را پر کردند و یک هفته بعد، برای حضور در رادیو ارگ برای تست صدا دعوت شدند و در نهایت پس از سه بار تست گرفتن بطور حرفه ای از سال ۱۳۷۶ با برنامه تولیدی ماه رمضان وارد شبکه جوان شد

از جمله برنامه هایی که این گوینده قدیمی و با سابقه و کارکشته گویندگی آن را بر عهده داشته میتوان به برنامه های چهار راه وجوانی/ جوونی به دست فردا / یک صبح و یک سلام/ جوان ایرانی سلام و برنامه های عصرگاهی و … در شبکه جوان و در حال حاضر گوینده برنامه های ” جوان ایرانی سلام ” و “اینجا شب نیست” بامداد ۱ شنبه است.

بیوگرافی فاطمه صداقتی گوینده رادیو و همسرش + سوابق گویندگی و توبیخ

ماجرای توبیخ و ممنوع الکاری

محمدرضا یزدانپرست، روزنامه‌نگار و مجری تلویزیون از ممنوع‌الکاری مجری رادیو جوان به خاطر مصاحبه جنجالی با نماینده مجلس درباره واکسن خبر داد.

او در توئیتر خود نوشت: فاطمه صداقتی، مجری باسابقه رادیو ممنوع‌الکار شد

حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پاسخ به سوالات صریح مجری رادیو جوان گفته بود: مدیران پروژه واکسن برکت خودشان هم نمی دانستند که نمی توانند به قول ۲۰ میلیون واکسن تا پایان مرداد عمل کنند. او اعتراف می کند که پروژه خرید واکسن به خاطر واکسن های داخلی به تاخیر انداخته شد.

تکذیب توبیخ و ممنوع الکاری

علیرضا مقصودی مدیر رادیو درباره توبیخ و ممنوع الکاری فاطمه صداقتی گفت: او ۲۰ سال در رادیو جوان فعالیت می‌کند. به هر حال اگر اشتباهی هم می‌شود با حفظ ایشان، اشتباه را بررسی می‌کنیم؛ به این معنا هم نیست که اشتباهی می‌شود باید فرد را اخراج کرد. آن هم شخصیتی که جزو سرمایه‌های اجتماعی رادیو جوان محسوب می‌شود و همکاری هم خطایی می‌کند با حفظ سرمایه اجتماعی، آن اشتباه را بررسی می‌کنیم.

مقصودی با اشاره به اینکه ممنوع‌الکار و توبیخی در میان نیست،‌گفت: ما تذکر می‌دهیم اما سرمایه‌مان را کنار نمی‌گذاریم. بنابراین موضوع ممنوع‌الکاری و مسائل این چنینی صحت ندارد و خانم صداقتی جوان ایرانی سلام را هفته آینده اجرا می‌کند.

پیج اینستاگرام فاطمه صداقتی

صفحه رسمی این مجری و گوینده در شبکه اجتماعی اینستاگرام با نشانی … فعال است، اما خصوصی بوده و از دسترس عموم خارج است و تاکنون عکس زیادی از ایشان در گوگل و در رسانه ها منتشر شده است.

آثار گویندگی

برنامه های چهار راه و جوانی

جوونی به دست فردا

یک صبح و یک سلام

جوان ایرانی سلام

برنامه های ” جوان ایرانی سلام ”

“اینجا شب نیست”

«خط آزاد»

جوایز و افتخارات

صداقتی جوایز زیادی نیز به عنوان مجری برتر رادیو جوان دریافت کرده‌ است از جمله شناخته شدن به عنوان مجری برتر رادیو جوان در نهمین جشنواره بین‌المللی رادیو جوان به خاطر اجراء برنامهٔ «جوانی آزاد». او در سال ۱۳۹۰ مجری اختتامیهٔ جشنوارهٔ جوانه بوده‌است.»

5 دیدگاه در “بیوگرافی فاطمه صداقتی گوینده رادیو و همسرش+ عکس ها و سوابق گویندگی و اینستاگرام

  1. ارش گفت:

    با سلام
    افرادی هم چون خانم صداقتی وآقای طالبی تکرار نشدنی وبسیار کم هستند لطفا ارزش چنین مجری‌های توانمندی را باید بیشتر بدانیم وبجای ایجاد حاشیه برای این مجریها به فکر تشکر وتقدیر باشیم

  2. علی....قربانی گفت:

    خانم صداقتی مجری بسیارتوانایی هستند..برایشان آرزوی موفقیت دارم…

  3. مهدی گفت:
    1
    2

    یه خبر دیدم نوشته بود فاطمه صداقتی اخراج شد
    واقعیت داره؟؟؟

  4. مهری عزتی گفت:
    1
    2

    فاطمه صداقتی مجری رادیو اخراج شد
    خبرش درسته؟؟؟؟

  5. صادق گفت:
    2
    2

    واقعا خانم فاطمه صداقتی اخراج شد؟؟؟؟؟
    با اون همه سابقه اجرا ؟؟؟؟؟؟
    انشاله که شایعه باشه

نظرات