دانلود فیلم و سریال از فیلمازون

3

نمیدونم تا حالا بوده دنبال دانلود فیلم یا سریال خاصی بگردین ولی نتونین پیداش کنین؟ باید تعداد زیادی سایت رو بگردین تا بتونین یک لینک دانلود سالم ازش پیدا کنین. امروز میخوایم یک سایتی رو بهتون معرفی کنیم که همین کارو برای شما کرده یعنی همه لینک های دانلود فیلم ها و سریال ها رو یکجا جمع آوری کرده، این سایت فیلمازون هستش که در ادامه به معرفی کامل این سایت میپردازیم.

 دانلود فیلم و سریال از سایت فیلمازون

 

چرا باید از فیلمازون فیلم و سریال دانلود کنیم؟

فیلمازون یک وبسایت معمولی دانلود فیلم و سریال نیست همونطور که میدونین طبق روال سایت های دیگر همه سایت ها به محض انتشار یک فیلم اون رو در سایتشون اضافه کرده و لینک اختصاصی خودشون رو برای اون فیلم قرار میدن که اغلب برای دانلود اون باید از اون سایت اکانت ویژه ماهیانه یا گاهی سالیانه تهیه کنین ولی در فیلمازون این روال برعکس صورت میگیره به این صورت که به محض منتشر شدن فیلمی در اینترنت همه لینک های اون فیلم از سایت های مختلف جمع آوری و بصورت یکجا در سایت منتشر میشه. یعنی شما بدون نیاز به جست و جو اتلاف وقت میتونین به جای سرچ در گوگل و گشتن داخل صد سایت فقط وارد این سایت بشین و اسم فیلمتون رو سرچ کنین و به راحتی با کیفیت دلخواه دانلود کنین.

علاوه بر لینک های دانلود، شما میتونین اطلاعات فیلم ها و سریال ها رو هم در این سایت مشاهده کنین مانند: پوسترها، صحنه هایی از فیلم، اطلاعات عمومی مانند بازیگران و کارگردان و امتیازات، تریلر و نظرات کاربران در وبسایتIMDB که به زبان فارسی ترجمه شده اند.

دانلود فیلم و سریال از سایت فیلمازون

جست و جوی پیشرفته فیلم و سریال

بخش دیگری از این سایت که جلب توجه میکنه قابلیت جست و جوی پیشرفته اونه. با استفاده از جست و جوی پیشرفته سایت فیلمازون شما میتونین با فیلتر کردن تمامی ویژگی های یک فیلم به راحتی به سبک و نوع فیلم مورد علاقه خودتون برسین. کافیه یک بار این جست و جوی پیشرفته رو تست کنین تا متوجه کامل بودن این جست و جو بشین. شما میتونین با وارد کردن نام بازیگر تمام فیلم ها وسریال های اون رو ببینین و یا با وارد کردن نام کارگردان فیلم تمامی تولیدات اون کارگردان رو مشاهده و دانلود کنین.

نتایج جست و جو بوسیله دکمه ای قابلیت نمایش در حالت جدولی و لیستی رو داره که میتونین مطابق با سلیقه خودتون یکی از حالات رو انتخاب کنین. در حالت جدولی فقط پوستر و نام فیلم یا سریال همراه با امتیاز IMDB اون قابل مشاهده هست ولی در حالت لیستی علاوه بر اطلاعات حالت جدولی شما میتونین بازیگران و کارگردان و خلاصه داستان رو هم ببینین و راحت تر فیلم و سریال مورد علاقه خودتون رو پیدا کنین.

دانلود فیلم و سریال از سایت فیلمازون

فیلتر پیشرفته لینک های دانلود

مهم ترین قسمت یک سایت دانلود فیلم و یا دانلود سریال بخش لینک های دانلود اون هستش. این بخش در سایت فیلمازون بصورت کامل و به زیبایی تمام طراحی شده و بسیار راحت میتوان به لینک دانلود مورد نظر رسید. شما با استفاده از دکمه اول میتونین بین لینک های دانلود فیلم ها و سریال ها و لینک های دانلود زیرنویس ها جابه جا بشین و این جابجایی به سرعت تمام انجام میشه. در هر دو حالت شما در بالا فیلترهای مختلفی رو در اختیار دارین که با استفاده از اونا میتونین کیفیت، سایت، دوبله فارسی، رزولیشن و حتی نوع فایل رو فیلتر کنین.

در صفحات دانلود سریال شما علاوه بر فیلترهای بالا دو فیلتر فصل و قسمت رو هم در اختیار دارین تا دقیقا لینک های فصل یا قسمت مورد نظر خودتون رو مشاهده کنین. تا به امروز هیچوقت پیدا کردن لینک دانلود با کیفیت به این راحتی نبوده و نخواهد بود. در این سایت علاوه بر لینک های دانلود فیلم ها، شما میتونین زیرنویس مناسب نسخه دانلود خودتون رو هم پیدا و دانلود کنین. فیلمازون برای راحتی کاربران تمامی این لینک هارو در کنار هم قرار داده تا برای پیدا کردن زیرنویس به سایت دیگه ای مراجعه نکنین.

 

دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم رایگان

تمامی محتوای ارائه شده در فیلمازون رایگان و بدون پرداخت اشتراک یا هزینه هست. برعکس سایت های دیگر این سایت هیچگونه هزینه ای از کاربر دریافت نکرده و همواره در تلاش است تا رضایت کاربران خودش رو حفظ کنه. تیم مدیریت این سایت روزانه چندین نوبت وبسایت رو آپدیت و بروزرسانی میکنن. به زودی قابلیتی جدید نیز به این سایت افزوده خواهد شد که وسیله اون تمامی کاربران میتونین فیلم ها و سریال های خودشون رو با ترافیک نیم بها دانلود یا بصورت آنلاین مشاهده کنن. از طرفی همه محتوای ارائه شده در این وبسایت مطابق با قوانین جمهوری اسلامی بوده و محتوا ها مناسب پخش خانوادگی هستن و تمامی محتواهای غیر اخلاقی حذف شده اند.

قابلیت هایی که به زودی با وبسایت دانلود فیلم و سریال فیلمازون افزوده خواهند شد:

اضافه شدن حداقل ده سایت دیگر به فیلترها
قابلیت پخش آنلاین با ترافیک نیم بها
فیلتر ترافیک نیم بها در لینک های دانلود
ارائه نسخه اختصاصی با لینک دانلود پر سرعت
بخش نقد و بررسی
برگزاری مسابقات و اهدا جوایز
پنل کاربری و لیست علاقه مندی و لیست دانلود
ربات تلگرام
اخبار و بلاگ
نمایش سرعت دانلود لینک ها و فیلتر سرعت دانلود
فیلتر بر اساس تعداد دانلود
افزودن لینک توسط کاربر
کسب درآمد

دانلود فیلم و سریال از سایت فیلمازون

حرف آخر

این وبسایت با یک رویکرد کاملا متفاوت شروع به کار کرده و سعی در حل یکی از مشکلات بزرگ کاربران در پیدا کردن لینک های دانلود دارد و تا امروز بوسیله یک تیم با مدیریت بسیار قوی روزانه در حال بروزرسانی و رفع ایرادات سایت بوده همه روزه در حال بهبود سایت هستن. به نظر من این سایت یک تحول در بین سایت های دانلود فیلم خارجی و سریال هست و به زودی جایگاه خودش رو بین کاربران پیدا خواهد کرد. من خودم تمامی فیلم ها و سریال هام رو از این سایت دانلود میکنم  استفاده از این سایت شدیدا توصیه میشه و امیدوارم یک بار هم که شده وارد این سایت بشین و معتاد استفاده از اون شین. برای رفتن به این سایت کافیه کلمه فیلمازون رو در گوگل سرچ کنین. فیلمازون، آمازون لینک های دانلود فیلم و سریال در ایران.

3 دیدگاه در “دانلود فیلم و سریال از فیلمازون

  1. mehdi گفت:

    سلام من عضو سایت فیلمازون هستم چرابازنمیشه. برام.سایت دیگه ای هست واردبشیم.للطفاکنیدراهنمایی کنید

  2. کیوان گفت:

    چرا الکی میگین رایگان؟؟؟

  3. الهام گفت:

    سلام.لطفاهمین جاادرس جدیدفیلمازون روواردکنیدتامابازدن رواون لینک واردش بشیم.من تواینترنت سرچ کردم صدتافیلمازون میادولی اون اصلی ک بایدباشه نیست.ممنون

نظرات