بیوگرافی و عکس های جدید سید علی خمینی نوه امام خمینی

0

با بیوگرافی «سید علی خمینی» (seyed ali khomeini) متولد سال ۱۳۶۴ اهل قم نوه آیت الله خمینی، عکس ها و تصاویر سید علی خمینی و همسر و فرزندانش، زندگینامه سید علی خمینی و همسرش، زندگی شخصی و سیاسی و شغلی و خانوادگی او و همسر و فرزندانش به همراه سوابق کاری و پیج اینستاگرام وی به مناسبت ابتلای ایشان به کرونا در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید:

بیوگرافی سید علی خمینی و همسر و فرزندانش+ زندگی شخصی و ازدواج و شغل

 

بیوگرافی سید علی خمینی

سید علی خمینی، در ۲۱ فروردین ۱۳۶۴ در قم متولد شد. او نوه آیت الله خمینی (ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و فرزند مرحوم احمد خمینی است. او تحصیلکرده علوم حوزوی از حوزه علمیه قم می باشد که حالا چند سالیست به عراق مهاجرت کرده و بعنوان استاد در حوزه نجف تدریس می کند.

سید علی خمینی کودکی در کنار امام خمینی

گفتنی است او دو برادر بزرگتر از خود بنام “حسن” و “یاسر” دارد، پدرش سال ۱۳۷۳ در ۹ سالگی او بر اثر سکته مغزی درگذشت و مادرش فاطمه طباطبایی می باشد. او در کودکی بدلیـل انــتشـار تصاویرش با آیت الله خمینی (ره) در روزهــای پایانی عمرایـشـان مشـــهور شد.

 

سوابق و مدرک تحصیلی

خمینی تحصیلات را همچون دو برادر بزرگتر اش با حوزه علمیه شروع کرد و در سال تحصیلی ۸۸ – ۱۳۸۷ شروع به تلمذ از کتاب کافیه در سال نهم حوزه کرد.

بیوگرافی سید علی خمینی

او سپس در مدرسه رضویه قم، تدریس کتاب منطق مظفر را شروع کرد که در سال دوم حوزه خوانده می شود. وی چند سالیست به عراق مهاجرت کرده و بعنوان استاد در حوزه نجف تدریس می کند.

 

همسر سید علی خمینی کیست

سیدعلی خمینی متاهل است. او در سال ۸۷ زمانی که ۲۳ سال داشت با دختر حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی، داماد و مسئول دفتر آیت الله سیستانی در ایران وصلت کرد.

 

سید علی خمینی و رئیسی

در این مراســـم آیت الـــلـــه سیـــستـانـی عقد نوه خود و نوه آیت الله خمـــیـنــی (ره) را در کنار مرقد حضــرت امیرالــمومنـین (ع) جاری ساخت.

 

ابتلای به کرونا

در هفته آخر مرداد ماه ۱۴۰۰ خبر ابتلای خانوادگی وی به کرونا منتشر شد و او به دلیل درگیری ریه ها در بیمارستان بستری شد.

 

دیگر عکس ها

عکس جدید سید علی خمینی و همسرش

سید علی خمینی و رهبر

عکس جدید سید علی خمینی

سید علی خمینی و خاتمی

سید علی خمینی و روحانی

با ما همراه باشید.

نظرات