شیکترین مدل سایه چشم شاین دار ۲۰۲۲ مجلسی و جذاب

0

“ مدل سایه چشم شاین دار ۲۰۲۲ “، زمانی که بخواهیم سایه ی چشم تمام طول روز بر روی پلک باقی بماند، قبل از زدن سایه، بر روی پلک زیرسازی انجام دهید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل سایه چشم شاین دار ۲۰۲۲ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. برای مشاهده این مطلب با ما همراه باشید. اگر سایه را از گوشه خارجی چشم به سمت بالا و بیرون امتداد دهیم، چشم ها درشت و کشیده تر می شوند.

مدل سایه چشم شاین دار ۲۰۲۲ جدید

رنگ های روشن مانند گلبهی، قهوه ای روشن و صورتی بهترین گزینه برای آموزش آرایش چشم لایت روزانه هستند.بهترین انتخاب برای چشم های سبز، رنگ های قهوه ای، سبز تیره و یاسی هستند.
برای چشم های آبی نیز رنگ مشتقات رنگ نارنجی بسیار زیبا خواهند بود. کلید انتخاب درست پالت سایه، در نظر گرفتن رنگ چشمان می باشد. شما می خواهید که چشمان شما زیباتر به نظر برسد، پس بهترین راه برای انجام این کار استفاده از یک پالت رنگ متضاد است بر روی پلک شماست.

مدل سایه چشم شاین جدید ۲۰۲۲

سایه شاین دار بسیار درخشان است و بین چین و چروک های پلک جمع نمی شود و ظاهری جذاب و زیبا به چشم می دهد همچنین رنگ های تیره شاین برای آرایش بسیار مناسب است. هنگام سایه زدن از قلم مویی استفاده کنید که مرغوبیت داشته باشد. قلم موهای اسفنجی مناسب نیستند زیرا اجازه نمی دهند رنگدانه ها روی پوست پخش شود. پس از اتمام کار، سایه را فید کنید. فید کردن سایه به معنی از بین بردن مرز دو رنگ است. برای فید کردن سایه ها بهتر است از براش سر گرد استفاده کنید. فید سایه را به صورت رفت و برگشت انجام دهید. با فید کردن سایه یکنواخت و یکدست می شود.

 

 

 

نظرات