زیباترین مدل خط چشم جدید ۲۰۲۲ دخترانه و زنانه + تصویر

0

“ مدل خط چشم جدید ۲۰۲۲ “، خط چشم در هر نوع و هر مدلی که باشد می‌تواند حالت چشم شما را به کلی تغییر دهد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل خط چشم جدید ۲۰۲۲ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. برای مشاهده این مطلب با ما همراه باشید. برای دستیابی به ظاهر چشمگیرتر مانند خط چشم گربه‌ای یا دنباله‌دار، خط چشم مایع ابزاری ایده‌آل است.

مدل خط چشم جدید ۲۰۲۲ جدید

خط چشم بر روي خط مژه ها در پشت چشم كشيده مي شود تا چشم شما را بزرگتر جلوه داده و در عين حال فرم و حالت نيز به آن مي دهد. مداد خط چشم در رنگ ها و فرم هاي مختلف مانند مداد يا پودر عرضه مي شوند. فرمهاي مايع تاثير مناسبي بر ظاهر و چشمان شما نخواهد داشت.

اگر هنگام کشیدن خط چشم، پوست گوشه چشم خود را بکشید، خط چشم شما نامرتب خواهد شد. همچنین ممکن است دنباله خط چشم شما همانطور که می‌خواهید، صاف و مرتب از آب درنیاید.یکی از مشکلات خط چشم مدادی این است که اول صبح خوب است، اما تا پایان روز آب می‌شود و بهم می‌ریزد. برای جلوگیری از این کار می‌توانید ابتدا یک سایه تیره را با یک براش کوچک و زاویه‌دار بردارید.

مدل خط چشم دخترانه ساده

برای زیباتر شدن چشم‌هایتان، بن مژه خود را نیز تیره کنید. فاصله خالی بین چشم و خط چشم، زیبایی و جلوه خط چشم را کم‌تر می‌کند.مهم‌ترین نکته برای انتخاب مدل خط چشم، توجه به مدل چشم‌هایتان است. افراد فرم چشم‌های مختلفی دارند. مانند چشم رو به پایین، چشم گرد، بادامی، افتاده، تک پلکی و …

 

 

 

 

 

نظرات