عکس / ماجرای فیلم جنجالی جشن تولد داریوش شجاعیان در مهمانی دبی

0

عکس / ماجرای فیلم جنجالی جشن تولد داریوش شجاعیان در مهمانی دبی

خبر جشن تولد داریوش شجاعیان در یک کلوب شبانه در دبی حواشی و جنجال های زیادی برای بازیکن استقلال به همراه داشت و او در یک استوری به این حواشی و شایعات پایان داد: قاضی فقط خداست ادامه خبر با با جزئیات بخوانید

عکس / ماجرای فیلم جنجالی جشن تولد داریوش شجاعیان در مهمانی دبی

شب گذشته در فضای مجازی فیلمی کوتاه از یکی از کلوپ های شبانه دبی منتشر شد که در آن عکسی از داریوش شجاعیان و جمله خوش آمد گویی به داریوش به زبان انگلیسی دیده می شود.

در این فیلم کوتاه که در کانالهای تلگرامی می چرخد تصویری از خود داریوش شجاعیان دیده نمی شود اما عکس او به دیوار کلوپ است و یک نفر برای حاضرین از حضور یک فوتبالیست سرشناس به نام داریوش می گوید و به میهمان های کلوپ خبر می دهد این فوتبالیست در جمع آنهاست.

واکنش شجاعیان به شایعات

پس از این شایعه شجاعیان با یک استوری پاسخ شایعات را داد:

فیلم جشن تولد داریوش شجاعیان در مهمانی دبی

بعد از پایان لیگ بیستم داریوش شجاعیان و مهدی قائدی در یک سفر تفریحی به امارات رفتند  از همان لحظه‌ای که اولین تصویر از این دو بازیکن استقلال در لیگ بیستم در فضای مجازی منتشر شد، در صدر فهرست اخبار حاشیه ای فوتبال ایران قرار گرفت.

اولین تصویر داریوش شجاعیان و مهدی قائدی را کنار همسر مهدی قائدی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود و شایعات انتقال این دو بازیکن به تیم الغرافه قطر را دامن زد، شایعه‌ای که باشگاه الغرافه تا این لحظه تاییدش نکرده است.

در حاشیه این سفر عکس های بی حجاب و منشوری همسر مهدی قائدی باعث شد تا بسیاری از هواداران استقلال در فضای مجازی مدعی شدند مهدی قائدی تصمیم خود را برای بازی خارج از ایران گرفته و به همین دلیل به همسرش اجازه می‌دهد این تصاویر غیرمتعارف و بی حجاب را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد.

داریوش شجاعیان به تازگی، سفری تفریحی به امارات داشت که حالا همین سفر و حاشیه‌هایش حسابی برای او دردسر ساز شده و در واکنش به اتفاقات شب گذشته با یادآوری تاریخ تولدش که ۱۸ فروردین است به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت قاضی فقط خداست….

نظرات