بیوگرافی و ماجرای مرگ زکی انوری فوتبالیست افغان با سقوط از هواپیما + عکس

0

زکی انوری فوتبالیست افغان و بازیکن تیم ملی جوانان افغانستان یکی از افرادی بود که با سقوط از بدنه هواپیمای آمریکایی در فرودگاه کابل جان خود را از دست داد بیوگرافی و عکس ها و ماجرای مرگ داخراش بر اثر آویزان شدن از هواپیما و سقوط را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی و ماجرای مرگ زکی انوری فوتبالیست افغان با سقوط از هواپیما + عکس

بیوگرافی زکی انوری فوتبالیست افغان

در چند روز گذشته فیلمی از آویزان شدن و سقوط از هواپیما در فردگاه کابل بعد از تصرق افغانستان توسط طالبان در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته و عکس های سقویط اسه شهروند افغان از هواپیمای امریکایی به قصد فرار از کابل دل هر بیننده ای را به درد اورد.

حالا با گدشت چند روز از این حادثه تلخ و دلخراش و مشخص شدن هویت این شهروندان افغانی، زکی انوری بازیکن تیم ملی فوتبال جوانان افغانستان یکی از افرادی بود که در تلاش برای گرفتن بدنه هواپیمای نظامی آمریکایی قصد ترک افغانستان را داشت، اما پس از بلند شدن هواپیما سقوط کرد و جان باخت. بخشی از جسد این بازیکن در بدنه هواپیما باقی مانده بود.

بیوگرافی و ماجرای مرگ زکی انوری فوتبالیست افغان با سقوط از هواپیما + عکس

ماجرای مرگ فوتبالیست افغان با سقوط از هواپیما

زکی انوری فوتبالیست افغانی است که در تیم ملی جوانان افغانستان توپ میزد و سابقه حضور در تیم های مطرح افغانستان را در کارنامه ورزشی خود داشت

گفتنی است که صدها نفر به دنبال سقوط کابل و به امید ترک افغانستان در کنار هواپیمای C-۱۷A نیروی هوایی آمریکا در حال دویدن بودند و عده‌ای نیز بدنه هواپیما را گرفته بودند که زکی انوری بازیکن تیم ملی فوتبال جوانان افغانستان یکی از همین افراد بود. او در این پرواز جان خود را از دست داد. قطعاتی از بدن بازیکن تیم ملی فوتبال جوانان افغانستان در محفظه چرخ هواپیمای آمریکایی پیدا شده است.

از زمان روی کار آمدن طالبان آینده ورزش افغانستان مبهم است. دو ورزشکار پارالمپیک این کشور نمی‌توانند در توکیو حاضر باشند و تیم ملی فوتبال بانوان افغانستان نیز عملا منحل شده و باید دید آینده ورزش این کشور چه می‌شود. ورزشی که توانسته بود حتی در المپیک صاحب مدال شود.

منبع: اسپورت ۲۴

نظرات