فیلم کامل / ورزش کردن و بدنسازی طالبان در باشگاه ارگ ریاست جمهوری افغانستان

0

ویدئوی لو رفته از ورزش کردن و بدنسازی طالبان بعد از تصرف کامل افغانستان در باشگاه ارگ ریاست جمهوری افغانستان بازتاب گسترده ای داشته و جنجالی شده است در ادامه فیلم کامل ورزش کردن و انجام حرکات بدنسازی توسط طالبان کابل در باشگاه ارگ ریاست جمهوری افغانستان بصورتی عجیب ورزش را ببینید:

فیلم کامل / ورزش کردن و بدنسازی طالبان در باشگاه ارگ ریاست جمهوری افغانستان

فیلم ورزش کردن و بدنسازی طالبان در باشگاه ریاست جمهوری

طالبان بعد از تصرف کابل و شهر‌های دیگر افغانستان، بسیاری از اماکن فرهنگی و آموزشی را در سیطره خود قرار داده است. در فیلم زیر تعدادی از اعضای گروهک طالبان را میبینید که پس از تصرف کاخ ریاست جمهوری این کشور، در باشگاه ارگ ریاست جمهوری افغانستان بصورتی عجیب ورزش می‌کنند.

 

فیلم‌های منتشر شده از سوی برخی رسانه‌ها و خبرنگاران فعال در افغانستان نشان می‌دهد که شبه‌نظامیان طالبان فردای تصرف کابل با حضور در شهربازی کابل و باشگاه کاخ ریاست جمهوری به تفریح و انجام حرکات ورزشی برای تناسب‌اندام پرداختند.

در این ویدیوی تلاش شبه‌نظامیان طالبان را برای استفاده از وسایل موجود در باشگاه ورزشی کاخ ریاست جمهوری افغانستان در کابل به اشتراک گذاشته که نشان دهنده ناشی‌گری آنها برای انجام حرکات تناسب‌اندام است.

شب گذشته مبارزان طالبان توانستند وارد کاخ ریاست جمهوری افغانستان شوند. ویدیویی از ورزش کردن نیروهای طالبان در باشگاه ارگ ریاست‌ جمهوری افغانستان را ببینید.

این گروه شبه‌نظامی که دارای ایدئولوژی اسلام‌ افراطی است پیشتر و در فاصله سال‌های ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۱ با تشکیل حکومت امارات اسلامی بر افغانستان حکومت می‌کرد ولی پس از حضور نظامی آمریکا و متحدانش در افغانستان که در پی رخداد حمله تروریستی ۱۱ سپتامبر انجام شد، قدرت را واگذار کرد.

اما آنها همزمان با خروج نیروهای نظامی خارجی از افغانستان موفق شدند ظرف ۱۰ روز اکثر ولایت‌های این کشور از جمله کابل را به تصرف خود درآورند. طالبان روز یکشنبه و پس از خروج محمداشرف غنی در افغانستان، بار دیگر بر این کشور مسلط شدند.

 

نظرات