خرید لوازم آبیاری

0

امکان خرید لوازم آبیاری به صورت آنلاین شرایط ویژه ای را برای خریداران ایجاد کرده است تا بتوانند تجهیزات مورد نیاز خود را با مناسب ترین قیمت و بهترین شرایط تأمین نمایند.

باغ کالا پیشرو در ارائه خدمات و لوازم آبیاری در سراسر کشور می باشد که با فعالیت آنلاین خود توانسته است رهبری این صنعت بزرگ را در دست بگیرد.

لزوم استفاده از لوازم آبیاری

جهان به تدریج گرم می شود و آب و هوا غیرقابل پیش بینی تر می شود. برخی مناطق خشکسالی های طولانی را تجربه می کنند ، در حالی که برخی دیگر در معرض طوفان های قوی تر و مکرر هستند.

برای هر یک از ما مهم است که بتوانیم برای حفظ تعادل زمین هر چه در توان داریم انجام دهیم.

اگر در منطقه ای خشک زندگی می کنید ، جایی که بارندگی های فصلی را تجربه می کنید یا جایی که بارندگی کاهش قابل توجهی را تجربه کرده است ، اکنون بیش از هر زمان دیگری استفاده از راه حل های آبیاری پایدار بسیار مهم است.

از تکنیک های آبیاری سازگار با محیط زیست برای باغداران خانگی گرفته تا شیوه های استفاده از تجهیزات آبیاری ، مزایای کشاورزی پایدار و باغبانی آشکار است. آنها به حفظ منابع ارزشمند ما برای نسل های آینده کمک خواهند کرد.

باغبانی در سطح تجاری نیاز به یک سیستم آبیاری باغ در سطح بالا دارد ، که هدف ما اارئه این مهم در سطح تخصصی است.

از بوته های مختلف توت گرفته تا درختان سنجد و نهال انگور ، تیم متخصصان ما آماده است تا به شما در طراحی سیستم آبیاری باغ برای مراقبت بهتر از محصولات شما کمک کند. ما نحوه کار با انواع میوه ها و سبزیجات را متناسب با نیاز آبی آنها به شما آموزش می دهیم.

 

آبیاری قطره ای

کشاورزی و باغداری پایدار چیست و چگونه می توانید در آن فعالیت کنید؟

یکی از ساده ترین راه ها برای راه اندازی و استفاده از سیستم آبیاری، قطره ای خرید لوازم آبیاری است .

این نوع آبیاری به مراتب کمتر از منابع آبی ما نسبت به روشهای معمولی استفاده می کند.

سیستم آبیاری قطره ای می تواند به صرفه جویی در زمین و همچنین بودجه شما کمک کند . علاوه بر این ، آبیاری قطره ای مزایای بسیار دیگری نیز دارد ، از جمله توانایی رشد گیاهان سالم تر و شادتر.

در صورت تمایل می توانید سیستم قطره ای خود را با اجزای جداگانه مونتاژ کنید. اما اگر تازه شروع به کار می کنید ، یک کیت آبیاری قطره ای شروع مقرون به صرفه و آسانی را ارائه می دهد.

یک کیت به شما هر چیزی را که برای موفقیت نیاز دارید ، از جمله دستورالعمل هایی که به راحتی می توانید انجام دهید ، به شما می دهد.

 خرید لوازم آبیاری

سیستم آبیاری قطره ای

از آنجا که آبیاری قطره ای سیستمی است که فقط برای آبیاری منطقه ریشه طراحی شده است ، اکثر افراد در صنعت کشاورزی به شما می گویند که این باعث کارآمدترین نوع آبیاری می شود.

با استفاده آهسته قطره قطره از آب در ناحیه ریشه ، این امر به خاک فرصت می دهد تا آب را قبل از تبخیر یا از بین رفتن رواناب جذب کند. آب از طریق یک سیستم لوله های سوراخ شده با استفاده از یک پمپ رانده می شود و بسته به نوع سیستم ، می تواند به عنوان غبار بر روی محصولات اعمال شود.

با قرار دادن محل قرارگیری آب به طور مستقیم در ناحیه ریشه ، گیاهان قادر به دریافت رطوبت در جایی هستند که بیشتر به آن نیاز دارند ، که این تکنیک را به موثرترین راه حل برای صرفه جویی در آب تبدیل می کند.

سیستم های آبیاری قطره ای را می توان با حسگرهای خاک ترکیب کرد ، به طوری که محصولات فقط در مواقعی که خاک به آن نیاز دارد رطوبت دریافت می کنند. به عنوان مثال ، پس از باران های شدید ، پمپ های آبیاری قطره ای می توانند به طور خودکار خاموش شوند تا زمانی که حسگرهای خاک نشان دهند که آب بیشتری در ریشه گیاهان مورد نیاز است.

آبیاری قطره ای زیر سطحی

آبیاری قطره ای زیر سطحی یک نوع لوازم آبیاری تخصصی است که در آن شیلنگ ها در واقع در زیر زمین قرار می گیرند.

آبیاری قطره ای زیر سطحی برای کسانی که نگران تبخیر آب هستند ، یک راه حل عالی است زیرا اساساً هیچ تبخیری را به همراه ندارد.

در حالی که هر نوع سیستم آبیاری قطره ای نسبتاً ارزان است ، مشکل اصلی سیستم های زیرسطحی این است که تشخیص زمان آسیب دیدن سیستم بسیار دشوار است و تعمیر سیستم یک فرآیند دشوار است.

یکنواختی آب همچنین می تواند در چندین سال استفاده از هر سیستم آبیاری قطره ای تحت تأثیر قرار گیرد، اما آنچه این سیستم ها از دوام برخوردار نیستند، کارایی آن را جبران می کند.

تایمر آبیاری

آیا تا به حال شلنگی را در باغ رها کرده اید تا فقط یک تخت باغ پر آب یا بدتر از آن زیرزمین مرطوب را کشف کنید؟

یک زمان سنج می تواند یک راه حل ساده برای این مشکل ارائه دهد.

کافیست فقط آن را تنظیم کنید. طبق برنامه ای که انتخاب کرده اید ، گیاهان شما را آبیاری می کند.

علاوه بر اجتناب از آبیاری بیش از حد و کم آبیاری ، یک تایمر همچنین به شما این امکان را می دهد تا بدون نگرانی از خشک شدن محصولات خود در خانه ، به تعطیلات بروید.

علاوه بر این ، اگر دوست دارید باغ خود را زود آبیاری کنید (که به کاهش تبخیر و جلوگیری از بیماری کمک می کند) ، تنظیم ساعت سنج برای صبح زود به شما امکان می دهد بخوابید در حالی که تایمر از کارهای آبیاری صبح شما مراقبت می کند.

خرید لوازم آبیاری

سنسورهای هواشناسی

سنسور هوا یا سنسور باران به عنوان یکی از لوازم آبیاری محسوب می شود که می تواند به طور خودکار از آبیاری بیش از حد یا کم آبیاری جلوگیری کند.

توانایی این دستگاه ها برای اندازه گیری میزان بارش به این معنی است که می توانند به تایمر شما بگویند که آبیاری را پس از بارندگی قابل توجه محدود کند. برعکس ، آنها می توانند به تایمر شما دستور دهند تا زمان آبیاری را در دوره های خشکی قابل توجه افزایش دهد.

قیمت لوازم آبیاری

امکان خرید لوازم آبیاری و کنترلر آبیاری به عنوان ملزومات باغداری هوشمند به صورت آنلاین شرایط ویژه ای را برای خریداران ایجاد نموده است تا از این طریق بتوانند با مناسب ترین قیمت هر آنچه که نیاز دارند را از اقصی نقاط با کمترین ترافیک کاری تهیه کنند.

اصل بودن لوازم آبیاری که در این مجموعه عرضه می شود، کیفیت محصول را به معنای واقعی کلمه به مصرف کننده نشان می دهد که شما می توانید بدون هیچ نگرانی خریدی مطمئن را تجربه کنید.

به منظور دریافت مشاوره های تخصصی در خصوص خریدهای عمده و هوشمندسازی باغ خود با مدیریت فروش مجموعه تماس بگیرید. ۰۹۱۲۳۸۸۰۴۰۲

نظرات