بهترین برند مبلمان اداری را چگونه تشخیص دهیم

1

در محیط های کاری انواع مبلمان اداری کاربرد های مختلفی دارند و برای هر بخش، از مبلمان مخصوصی بهره گرفته می شود. از این رو آشنایی با انواع مبلمان به شما کمک می کند تا مبلمان خاص مورد نیازتان را با توجه به محیط کاری و کاربرد مورد نظرتان انتخاب کنید. این مبلمان به صورت مدرن و کلاسیک طراحی و تولید می شود.

مبلمان اداری مدرن

یکی از محبوب ترین سبک ها و طرح های مبلمان، مبلمان ادرای مدرن می باشد که توانسته است جایگاه ویژه ای در صنعت لوازم اداری پیدا کند. مبلمان اداری مدرن، دارای سبک و طرح ساده ای می باشد و بیشتر از جنس چوب، فلز و شیشه طراحی و تولید می شوند. قیمت مبلمان اداری مدرن از نوع کلاسیک ارزان تر می باشد و شما می توانید با توجه به محیط و نوع کسب و کار خود آن ها را سفارش دهید.

مبلمان اداری کلاسیک

این سبک یکی از قدیمی ترین سبک ها در صنعت مبلمان اداری است. اگر شما به کار های چوبی علاقمند هستید می توانید از این سبک برای طراحی داخلی فضای خود استفاده نمایید. قیمت مبلمان اداری کلاسیک نسبت به مبلمان مدرن بالاتر می باشد چون اکثرا به صورت سفارشی طراحی و تولید می شود.

تفاوت مبلمان اداری مدرن با کلاسیک

فضا محیط های اداری با توجه به سلیقه ی افراد به صورت مدرن یا کلاسیک یا تلفیقی از هر دو طراحی می شود. تفاوت این دو طرح به شرح زیر است:

مبلمان اداری مدرن دارای تنوع رنگی بندی می باشد ولی مبلمان کلاسیک رنگ های محدودی دارد
سبک مدرن دارای طرح های ساده و زیبا است و مناسب هر سلیقه ای می باشد
مبلمان اداری کلاسیک در هر فضایی قابل اجرا نمی باشد
مبلمان کلاسیک داری طرح های شلوغ می باشد و فضای زیاد را نیز اشغال می کند
محصولات مدرن کاملا ارگونومی می باشند

 

مبلمان اداری

مبلمان اداری مدرن و کلاسیک

میز اداری

میزهای اداری از مهم ترین و کاربردی ترین مبلمان اداری در محیط اداری هستند. عمده ویژگی ای که میز اداری براساس آن طبقه بندی می شود می توان به اندازه، مدل و کاربرد اشاره کرد. میزهای اداری براساس نوع کاربرد به میز های کارشناسی، میز مدیریتی و میز کنفرانس طبقه بندی می شوند که شما نیز با توجه به نیازتان در بخش های مختلف می توانید مدل میز اداری مورد نیازتان را انتخاب کنید. قیمت میز اداری با توجه به کیفیت آن تغییر می کند که شما می توانید با توجه به کیفیت و قیمت مورد نظرتان میز اداری مناسب را انتخاب کنید.

میز مدیریت: میزهای مدیریت آفن بسیار مستحکم، سبک و باکیفیت هستند که دارای رنگ‌ ها و طراحی‌ های مختلف می باشند.
میز کارشناسی (کارمندی): میزهای کارشناسی ما در طرح‌ های مختلف و با قیمت مناسب به شما ارائه می شود.
میز کنفرانس: مدل‌ های مختلف میز کنفرانس در ابعاد مختلف و سفارشی وجود دارد که روح عمل‌ گرایی به محیط کار شما خواهد بخشید.
کانتر: با خرید کانتر و میز پذیرش آفن دکوراسیونی حرفه ‌ای برای خود رقم بزنید.
میز گروهی: شرکت آفن هم مانند سایر مبلمان اداری دیگر بهترین میزهای گروهی را با توجه به به ابعاد و جنس متفاوت در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تولید و عرضه می کند که از طریق وب سایت این شرکت می توانید اقدام به خرید میز گروهی اداری کنید.
فایلینگ اداری: این کمدها در جنس‌ های مختلف برای نظم و استفاده بهینه از فضا ضروری است.

صندلی اداری

صندلی های اداری به دلیل استفاده طولانی مدت و مستقیم افراد در محیط اداری باید دارای کیفیت مناسب باشند. از این رو انتخاب صندلی ارگونومیک که با توجه به ساختار بدن انسان طراحی و بهینه سازی شده نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. صندلی اداری نیز با توجه به کاربرد و محل استفاده به انواع مختلفی طبقه بندی می شود. صندلی کارشناسی و صندلی مدیریتی رایج ترین صندلی مدل های صندلی هستند که در محیط های اداری از آن ها استفاده می گردد که می توانید با توجه به محل و کاربرد استفاده صندلی مورد نظرتان را انتخاب کنید.

اگر به دنبال خرید صندلی اداری هستید و قیمت مبلمان اداری برای شما اهمیت دارد انواع محصولات ما در اختیار شما قرار خواهد گرفت. صندلی ‌های آفن بسیار نرم و راحت هستند و هرگز درد و ناراحتی صندلی‌ های غیراستاندارد را برای شما ایجاد نمی ‌کنند. صندلی ‌های آفن با طراحی و زیبایی منحصر به‌ فرد و کیفیت عالی ساخته‌ شده ‌اند و همچنین از لحاظ قیمت نیز بسیار مناسب است. انواع صندلی‌ های آفن عبارت است از:

صندلی مدیریتی: فوق ‌العاده راحت هستند و بلندتر از بقیه صندلی‌ ها است.
صندلی کنفرانس: صندلی کنفرانس با راحتی متوسط و با قیمت بسیار خوب به شما عرضه خواهد شد.
صندلی کارمندی یا کارشناسی: این نوع از نظر ارتفاع و پشتی قابل تنظیم است و طراحی راحتی دارد.
صندلی آموزش: انواع صندلی ‌های راحت آموزشی که در محیط آموزشی می‌توانید از آن استفاده کنید.
صندلی انتظار: این محصول برای مراجعین در حال انتظار و در محیط‌ های مختلف در جنس ‌های مختلف و متنوع ساخته می ‌شود.

مبلمان اداری

صندلی اداری

پارتیشن اداری

پارتیشن های اداری در محیط اداری برای تقسیم بندی بخش های مختلف استفاده می شوند و شما می توانید با استفاده از پارتیشن اداری از محیط اداری تان به صورت بهینه و مناسب استفاده کنید. پارتیشن های اداری با توجه به جنس و کاربرد به انواع پارتیشن های دو جداره، تک جداره و فریم لس طبقه بندی می شوند. با انتخاب و استفاده از پارتیشن اداری را می توانید محیط اداری آرام و مناسب را در محیط کاریتان ایجاد کنید. همچنین پارتیشن ها در کنار جداسازی بخش های مختلف فضای اداری باعث زیبایی و ایجاد فضای مدرن در محیط کار می گردند.

مبلمان اداری

پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن اداری یکی از اجزای مهم دکوراسیون شرکت است که برای جداسازی فضاهای مختلف استفاده می ‌شود. پارتیشن شرکت ما با قیمت مبلمان مناسب با کیفیت بالا عرضه می ‌شود. پارتیشن ‌های آفن در انواع و مدل‌ های مختلفی عرضه‌ شده است که شما می ‌توانید با معیار مدنظر خودتان پارتیشن مورد نظر را انتخاب کنید.

پارتیشن دو جداره: پارتیشن ‌های مستحکم و زیبای ما را با قیمت مناسب خریداری کنید.
پارتیشن تک جداره: این محصول با داشتن ستون ‌های متعدد ایستادگی خوبی دارد و بسیار شیک و زیبا است.
پارتیشن شیشه ای: این نوع فضا قابل ‌کنترل برای مدیران ایجاد خواهد کرد.
پارتیشن کلاسیک: پارتیشنی با طرح و شکل‌ های مختلف برای در دسترس قرار گرفتن امکانات تأسیساتی و عبور سیم و کابل.

پارتیشن شیشه ای چیست؟

پارتیشن شیشه ای چیست؟ این سوالی است که ممکن است برای بسیاری از افراد که قصد خرید پارتیشن شیشه ای فریم لس را دارند، به وجود آمده باشد. پارتیشن شیشه ای مات به دلیل ویژگی هایی که دارد به خوبی می توانند نور را در فضا پخش کند. درست است استفاده از پارتیشن برای جداسازی فضا استفاده شده و موجب می شود فضاها از هم تفکیک شوند، اما بخاطر استفاده از پارتیشن تمام شیشه، به هنگام نصب پارتیشن شیشه ای فضا کوچک به نظر نخواهد آمد.

از پارتیشن شیشه ای اداری بیشتر در فضاهای لوکس و مدرن اداری بسیار استفاده می شود و بیشترین استفاده ای که از پارتیشن شیشه ای می شود در قسمت کنفرانس و مدیریت می باشد.

پارتیشن فریم لس شامل فریم آلومینیومی ۴ سانت با شیشه های ۱۰ میل سکوریت شده می باشد. نقاط اتصال شیشه ها به یکدیگر توسط یک پروفیل پارتیشن شیشه ای به شکل H از جنس pvc مهار می شوند. استفاده از این پارتیشن در محیط های اداری یک فضای باز و قابل کنترل برای مدیران را ایجاد خواهد کرد. همچنین یکی از مزایای پارتیشن های اداری آفن، عایق بودن در برابر صوت می باشد.

برخی از پارتیشن های شیشه ای (فریم لس) برای تقسیم بندی فضای مسکونی و خانه نیز مناسب هستند و می توان برای جدا کردن اتاق کار از دیگر فضای منزل یا جداسازی فضای هال و پذیرایی از پارتیشن شیشه ای منزل استفاه کرد. نحوه نصب پارتیشن شیشه ای بسیار آسان بوده و برخی از افراد که از دقت بالایی برخوردار هستند، می توانند با داشتن یک نیروی کمکی خودشان اقدام به نصب پارتیشن شیشه ای کنند.

پارتیشن های شیشه ای به دلیل تنوعی که دارند به پارتیشن شیشه ای طرح دار، پارتیشن شیشه ای مات، پارتیشن شیشه ای رنگی و پارتیشن شیشه ای متحرک نیز تقسیم بندی می شوند. که می توانید پارتیشن شیشه ای مورد نظر خود را با قیمت و هزینه ای مناسب خریداری کنید. این نکته را هم باید اضافه کنیم که قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک به دلیل تفاوتی که با دیگر پارتیشن ها دارد، متفاوت می باشد.

یکی دیگر از انواع پارتیشن های شیشه ای، پارتیشن تک جداره می باشد که راهی عالی برای ارتقا دادن فضای مورد نظر شما می باشد و سطح های مختلف حریم خصوصی را برای شما و محیط مورد نظر فراهم می کند.

مبلمان اداری

پارتیشن فریم لس

درب اداری

انواع درب های اداری در محیط های اداری به منظور امنیت و زیبایی استفاده می شوند. جنس این درب ها از جنس چوب و شیشه می تواند باشد که شما می توانید با توجه به نیازتان مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

درب ‌های اداری آفن که دارای قیمت خوب و مناسبی هستند دکوراسیون اداری شما را چشم‌ نواز خواهند کرد. این درب ‌در تکمیل زیبایی دکوراسیون شما نقش اساسی دارند که با بهره ‌گیری از تکنولوژی روز دنیا ساخته‌ شده است که بسیار مستحکم و زیبا هستند. درب‌ های ما که در ساخت آن ‌ها از مواد اولیه درجه‌ یک استفاده‌ شده است؛ دارای قیمت به‌ صرفه هستند. مدل‌ های آن به شرح زیر می باشد:

تمام شیشه: این نوع درب در اندازه‌ های متنوعی موجود است و اغلب برای ورودی سازمان‌ ها و فروشگاه‌ ها به ‌کار برده می ‌شود.
دو جداره شیشه و آلومینیوم: دربی با کیفیت و استحکام بالا و با قیمت عالی.
هایگلس: محصول محبوب آفن است در واقع ساخته ‌شده از ورق‌ های هایگلاس و یراق ‌آلات درجه ‌یک می ‌باشد.
تاشو: دربی که با هر نوع معماری سازگار است و در اندازه و مدل ‌های مختلف ارائه می‌ شود.
ریلی قاب‌دار: دربی که از حداقل فضای محیط استفاده می ‌کند و ظاهری بسیار شیک و زیبا دارد.
ریلی تمام شیشه: این درب از حداقل فضا استفاده می ‌کند و جذابیت خاصی به محیط کاری شما می‌ بخشد.

رقابتی ترین قیمت مبلمان اداری با بهترین کیفیت

مبلمان اداری با توجه به نوع و مدل مورد نظرتان می تواند متفاوت می باشد که متریال های مورد استفاده نیز تغییر می یابند از این رو شما می توانید محصولات اداری که برای محیط اداری تان در نظر دارید را با توجه به بودجه در نظرتان انتخاب کنید. مبلمان آذران فضانما (آفن) با بهترین کیفیت و متریال ساخته می شوند می توانید با مناسب ترین قیمت خریداری کنید. محصولات آفن که دارای قیمت عالی هستند را خریداری کنید و دکوراسیونی زیبا برای محیط کار خود خلق نمایید. تجهیزات ما همگی از بهترین و با کیفیت ‌ترین مواد با طراحی و فناوری روز تولید شده است. تنوع گسترده محصولات باعث شده است که هر نوع سلیقه ‌ای متناسب با معیارهای خود به هدف خود برسد.

ویژگی های مبلمان اداری آفن

شرکت آذران فضا نما (آفن) انواع مبلمان اداری ارزان که در فضای اداری استفاده می شود را با استفاده از بهترین مبلمان اداری و جدید ترین مدل ها طراحی و تولید می کند و محصولات اداری آفن در کنار زیبایی با استفاده از بهترین و مرغوب ترین متریال ها تولید می شوند که این امر زیبایی و دوام را برای محصولات اداری شما به ارمغان می آورد. محصولات آفن دارای گارنتی تضمین کیفیت هستند که این امر خاطر شما را از کیفیت و دوام محصول آسوده می کند.

خرید اینترنتی مبلمان اداری

انتخاب و خرید آنلاین مبلمان اداری مناسب با محیط کاری همواره از چالش های مدیران کسب و کار بوده است. در خرید مبلمان اداری به روش سنتی به دلیل عدم و جود اطلاعات کافی در مورد هر نوع اطلاعات وسایل اداری، انتخاب مناسب را دشوار می سازد. در خرید اینترنتی محصولات اداری از وب سایت شرکت آفن می توانید در ابتدا با مطالعه راهنمای خرید مبلمان اداری اطلاعات کافی در این زمینه را کسب کنید و سپس با مقایسه مدل های مختلف، مبلمان مناسب و مورد نظرتان را با قیمتی مناسب انتخاب و خرید کنید.

سخن پایانی

با مراجعه به وب سایت شرکت مبلمان اداری آفن (www.afn-furniture.com) می توانید انواع مبلمان اداری مانند میز اداری، صندلی و انواع پارتیشن اداری را با کیفیتی خوب و همینطور قیمتی مناسب تهیه بفرمایید. همچنین می توانید طرح های پیشنهادی خود را با کارشناسان این مجموعه به اشتراک گذاشته تا بهترین مدل از انواع مبلمان اداری را برای شما طراحی و تولید کنند.

افن به عنوان برند مبلمان اداری گروه صنعتی آذران فضانما، یکی از مجموعه های پیشرو در حوزه مبلمـان اداری و طراحی داخـلی است که با بهره مندی از تیم هـای متخصص و خلاق، ایده هایی متمایز با آنچه تا کنون تجربه کرده اید و دستاوردهایی متنوع در حوزه مبلمان اداری و طراحی فضاهای داخلی مطابق با خواسته شما ارائه می نماید.

1 دیدگاه در “بهترین برند مبلمان اداری را چگونه تشخیص دهیم

  1. aynaz گفت:

    مهم‌ترین هدفی که در طراحی اداری دنبال می‌شود این است که بتوان عملکرد فضا را به صورتی دقیق‌تر و کاربردی‌تر برای کارمندان تعریف کرد. بدین ترتیب کارمندان می‌توانند به بهترین صورت ممکن از فضا و کاربری‌های موجود در آن برای تحقق اهداف کاری خود استفاده کنند. با استفاده از خدمات طراحی دکوراسیون اداری و مبلمان و میز اداری تاو دکور و اجرای پارتیشن اداری می‌توان تمام قسمت‌های دفتر کار را برای انجام فعالیت‌های گوناگون بهینه کرد.

نظرات