کدام ظروف یکبار مصرف را بخریم؟

0

گروه تولیدی-صنعتی آرمانی یکی از برترین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان ظروف یکبار مصرف در ایران است که با داشتن بیش از هزار نمونه کار موفق توانسته به نامی آشنا در حوزه ظرف های یکبار مصرف تبدیل شود. برای خرید بهترین ظروف یکبار مصرف با استانداردهای جهانی و قیمت مناسب کافی است به وب سایت آرمانی ۷۲۴ مراجعه نمایید و کالای مورد نیاز خود را از میان انبوه نمونه های موجود انتخاب کنید.

امروزه برای خرید ظروف یکبار مصرفی که در بازار وجود دارند با حق انتخاب وسیعی مواجه هستیم. این ظروف دارای تفاوت هایی اعم از متریال اولیه، رنگ، طرح و … هستند. از آن جایی که ظروف یکبار مصرف برای سرو و نگهداری غذا استفاده می شوند و این موضوع ارتباط مستقیمی با سلامت انسان دارد، اهمیت این موضوع  در چند سال اخیر از نگاه کارشناسان و متخصصان تغذیه به بالاترین حد خود رسیده است به گونه ای که بیانیه هایی علیه شرکت های سازنده ظروف یکبار مصرف بی کیفیت، صادر شده است.

 ظروف یکبار مصرف

ظروف یکبار مصرف نامرغوب و بی کیفیت می توانند باعث ایجاد بیماری هایی مانند سرطان و یا آلرژی شوند. خطرناک بودن این ظروف در پی آزمایش هایی که در رابطه با میزان سلامت این محصولات بود، آشکار شد.

خوشبختانه در حال حاضر سازمان بهداشت جهانی و سازمان های غذا و دارو در هر کشور وظیفه نظارت بر کیفیت و استاندارد های لازم برای تولید این ظروف را بر عهده دارند اما با این حال باز هم شاهد ارائه انواع ظروف بی کیفیت و خارج از استاندارد های لازم در بازار هستیم.

ظروف یکبار مصرف با کیفیت چه ویژگی هایی دارند؟

برای شناخت ظروف یـکبار مصرف مرغوب و اطمینان از خرید ابتدا باید با ویژگی های این ظروف آشنا شد. دانستن این موضوع که برای خرید ظروف یکبار مصرف باید به چه نکاتی توجه کنیم نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

با توجه به توصیه بسیاری از متخصصین تغذیه می توان سالم ترین و بهترین نوع از ظروف یکبار مصرف را نوع گیاهی آن دانست. ظروف یکبار مصرفی که پایه گیاهی دارند از مواد کاملا طبیعی ساخته می شوند به همین دلیل در صورت واکنش موادساختاری آن ها با مواد غذایی خطری سلامت انسان را تهدید نخواهد کرد. خوشبختانه در کشور ما چندین شرکت با برند های متفاوتی اقدام به تولید محصولات یکبار مصرف گیاهی به صورت انبوه نموده اند.

شرکت آرمانی یکی از معتبرترین تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف گیاهی و تجزیه پذیر است که توجه مشتریان را به محصولات با کیفیت خود جلب نموده است.

مواد اولیه برای ساخت ظروف یکبار مصرف برگ ذرت و دیگر مواد گیاهی است. آزمایشات کنترل کیفی که روی محصولات تولید شده شرکت آرمانی انجام شده است، مرغوبیت و طبیعی بودن این محصولات را تایید  می کنند.

متاسفانه برخی از شرکت های داخلی اقدام به ساخت ظروف یکبار مصرف گیاهی نامرغوب می کنند. موارد مشابه و تقلبی ظروف گیاهی به فراوانی در بازار یافت می شود به همین دلیل بهترین روش برای اینکه از محصولات بی کیفیت استفاده نکنیم، انتخاب یک برند و شرکت مناسب و خرید از محصولات آن است. محصولات شرکت آرمانی با هدف حفظ سلامت افراد جامعه و محیط زیست تولید و روانه بازار می شوند.

ظروف یکبار مصرف

کدام ظروف یکبـار مصرف مناسب ترند؟

ظروف یکبار مصرفی که در بازار وجود دارند از انواع متفاوتی ساخته می شوند. در یک گروه بندی کلی و بر پایه مواد اولیه این ظروف، می توان آن ها را به چهار گروه تقسیم کرد:

ظروف یکبار مصرف گیاهی
ظروف یـکبار مصرف پلاستیکی
ظروف یـکبار مصرف پی وی سی
ظروف یـکبار مصرف کاغذی

هر کدام از موارد بالا دارای زیر مجموعه های بیشتری نیز هستند. در پاسخ به این سوال که چه ظرف یکبار مصرفی مناسب تر است می توان اینگونه پاسخ داد که ظروف یـکبار مصرف بستگی به موارد استفاده آن ها دارد. به بیان دیگر برای هر نوع مواد غذایی و در هر شرایطی باید از نوع خاصی از ظروف یـکبار مصرف انتخاب کرد. برای مثال برای سرو غذاهای داغ بهترین گزینه استفاده از ظروف یـکبار مصرف گیاهی و آلومینیومی است. ظروف یـکبار مصرف آلومینیومی قابلیت استفاده در ماکروفر و یخچال را هم دارند. هرچند مواردی مبنی بر ورود یون های آلومینیوم به غذای گرم و ورود آن به بدن وجود دارد اما ظروف با کیفیت آلومینیومی می توانند در برابر حرارت ماکروفر مقاومت ساختاری خود را حفظ نمایند. بهتر است برای نگهداری و سرو نوشیدنی یا غذای گرم از ظروف پلاستیکی استفاده نشود.

ز

بهترین ظروف یکبار مصرف

بهترین ظروف یـکبار مصرفی که در بازار وجود دارند باید ویژگی هایی را داشته باشند:

برند معتبر

از آن جایی که این ظروف تاثیر مستقیم بر سلامت انسان و محیط زیست دارند، بهتر است از برند های مطمئن و نامی خرید کنید. شرکت آرمانی از معتبرترین شرکت های تولید ظروف یـکبار مصرف است که استاندارد های لازم در تولید این محصولات را دارد.

قیمت مناسب

از ویژگی های مهم ظروف یـکبار مصرف هماهنگی میان کیفیت و قیمت آن ها است. ظروف یـکبار مصرفی که قیمت بسیار ارزانی دارند احتمالا از مواد نامرغوب و ارزان نیز تهیه می شوند.

کیفیت مناسب

قبل از خرید ظروف یـکبار مصرف باید از کیفیت نهایی و مواد اولیه برای ساخت این ظروف مطلع باشید. شرکت آرمانی در سایت فروش خود اطلاعات مفیدی درباره محصولات تولیدی خود به مشتریان ارائه داده است.

برای خرید مرغوب ترین ظروف یـکبار مصرف در ایران، به سایت شرکت آرمانی مراجعه کنید یا با کارشناسان فروش و پشتیبانی آن تماس بگیرید. متخصصان آرمانی در هر ساعتی از روز آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در خصوص بهترین ظروف یکـبار مصرف و نحوه استفاده از آن ها هستند.

نظرات