بیوگرافی و ماجرای درگذشت الهه پارسا راد کارشناس علوم آزمایشگاهی قزوین + حواشی فوت

1

الهه پارسا راد پرستار قزوین کیست / علت مرگ الهه پارسا راد چیست؟ الهه پارسا راد کارشناس علوم آزمایشگاهی قزوین درگذشت. محمدحسن ارداقیان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در رابطه با فوت یکی از کارشناسان علوم آزمایشگاهی در قزوین گفت: همکار ما به نام الهه پارساراد، ۲۵ ساله، کارشناس علوم آزمایشگاهی بوده‌اند و در بخش کرونا نیز فعالیتی نداشته‌اند. وی ادامه داد: ایشان طرح خود را در بیمارستان کوثر گذرانده و اخیراً برای تمدید طرح خود به معاونت…

بیوگرافی و ماجرای درگذشت الهه پارسا راد کارشناس علوم آزمایشگاهی قزوین + حواشی فوت

الهه پارسا راد پرستار قزوین کیست / علت مرگ

به گزارش حرف تازه، محمدحسن ارداقیان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در گفت‌وگو با فارس در قزوین در رابطه با فوت یکی از کارشناسان علوم آزمایشگاهی در قزوین گفت: همکار ما به نام الهه پارساراد، ۲۵ ساله، کارشناس علوم آزمایشگاهی بوده‌اند و در بخش کرونا نیز فعالیتی نداشته‌اند.
وی ادامه داد: ایشان طرح خود را در بیمارستان کوثر گذرانده و اخیراً برای تمدید طرح خود به معاونت بهداشتی استان آمده بودند.

علت فوت الهه پارسا راد چه بود؟

ارداقیان خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که ایشان جوان بوده‌اند، پزشکی قانونی در حال بررسی علت فوت است، پزشکان مشکل قلبی را برای ایشان تشخیص داده‌اند و پزشکی قانونی در حال بررسی‌های مجدد برای مشخص شدن علت فوت است.

همچنین بخوانید: بیوگرافی و علت خودکشی سعید قلی بیگلو دانشجوی دانشگاه فردوسی + ماجرای خودکشی

تکذیب فوت بر اثر کرونا

این مسؤول در پایان عنوان کرد: نکتهٔ قطعی این است که ایشان کرونا نداشته‌اند، زیرا تست ایشان منفی بوده است، هم‌چنین ایشان پیش از این نیز واکسن کرونا دریافت کرده بودند.
گفتنی است برخی کانال ها و پیج های اینستاگرامی از فوت یک پرستار قزوینی بر اثر ابتلا به کرونا خبر داده بودند که با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد اولا متوفی پرستار نبوده است و ثانیا به علتی غیر از کرونا فوت کرده است

 

 

1 دیدگاه در “بیوگرافی و ماجرای درگذشت الهه پارسا راد کارشناس علوم آزمایشگاهی قزوین + حواشی فوت

  1. جواد.س گفت:

    به علت تزریق واکسن فوت کرده !
    این هم لینم صحبتهای خواهرش:

نظرات