انواع مدل دورس ۲۰۲۲ | (عکس از مدل دورس دخترانه جدید)

0

مدل دورس ۲۰۲۲ “، نوعی پارچه ضخیم تر بافته شده با ماشین های گردباف است که پشت پارچه به صورت تارهای نخ و روی آن دارای تراکم و ضخیم است و معمولا نخ های نگهدارنده پشت از پنبه و روی آن با هر نخی قابل بافت است . در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل دورس ۲۰۲۲ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. برای مشاهده این مطلب با ما همراه باشید. این پارچه به علت ضخامت مناسبی که دارد برای شلوار و سوییشرت بچگانه و مردانه بسیار مناسب است.

مدل دورس ۲۰۲۲ جدید

درصد نخ های تشکیل دهنده پارچه دورس دونخ بدون لاکرا، ۷۰ درصد پلی استر و ۳۰ درصد پنبه می باشد.این پارچه در رنگهای روشن برای پوشاک بچگانه هم استفاده میشود ولی به دلیل دارا بودن الیاف پلی استر برای لباس نوزاد مناسب نیست. استفاده از نخ پنبه ۱/۴۰ باعث سبکی فوق‌العاده این پارچه شده است. تفاوت پارچه دورس گلکسی و پارچه دورس پنبه در پشت پارچه است. در پشت پارچه دورس گلکسی به جای پنبه از فلامنت استفاده می شود و این پارچه گزینه مناسبی برای البسه ورزشی و سویشرت می باشد.

مدل دورس ۲۰۲۲ اسپرت

این پارچه در رنگ های مختلف بنا به سفارش مشتری تولید می شود. پارچه دورس به صورت معمول با عرض ۱۰۵ و به صورت خار خورده یا بدون خار تولید و تکمیل می شود. پارچه دورس انتخابی مناسب برای تولید پوشاک ورزشی، انواع سویشرت و شلوار اسلش می باشد. پارچه دورس یکی از انواع معروف پارچه های تریکویی است که با الیاف پنبه بافته می‌شود و نسبت به دیگر پارچه‌های نخی ضخیم‌تر و مقاوم‌تر است.
پارچه دورس یکی از انواع معروف پارچه های تریکویی است که با الیاف پنبه بافته می‌شود و نسبت به دیگر پارچه‌های نخی ضخیم‌تر و مقاوم‌تر است.
پارچه دورس دارای انواع بافت دو نخ و سه نخ است و از آن برای دوخت البسه‌ی گرم کن ورزشی استفاده می‌کنند.
درصد نخ های تشکیل دهنده پارچه دورس دونخ بدون لاکرا، ۷۰ درصد پلی استر و ۳۰ درصد پنبه می باشد.
این پارچه به علت ضخامت مناسبی که دارد برای شلوار و سوییشرت بچگانه و مردانه بسیار مناسب است.
همچنین برای دوختن لباس های ورزشی گرم و گرم کن استفاده می شود.

 

مدل دورس ۲۰۲۲

 

 

 

نظرات