بیوگرافی عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری پیشنهادی دولت رئیسی

2

با بیوگرافی «عیسی زارع پور» (eisa zarepour) متولد ۱۳۵۸ اهل اسلام آباد غرب وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری دولت رئیسی ، عکس ها و تصاویر عیسی زارع پور و همسر و فرزندانش ، زندگینامه عیسی زارع پور و همسرش ، زندگی شخصی و سیاسی و شغلی و خانوادگی عیسی زارع پور و همسر و فرزندانش به همراه سوابق کاری و پیج اینستاگرام وی به مناسبت انتصاب برای وزیر ارتباطات و فناوری در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید:

بیوگرافی عیسی زارع پور و همسر و فرزندانش+ زندگی شخصی و سوابق شغلی

 

بیوگرافی عیسی زارع پور

عیسی زارع پور در سال  ۱۳۵۸ در اسلام آباد غرب کرمانشاه متولد شد. او فارغ التحصیل دکترای رشته علوم مهندسی کامپیوتر در گرایش شبکه های رایانه ای از دانشگاه استرالیا می باشد. وی همچنین در ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت سیزدهم توسط سید ابراهیم رئیسی به مجلس معرفی شد. او یک سال از آذری جهرمی بزرگتر است.

 

مدرک تحصیلی عیسی زارع پور

زارع پور کارشناسی خود را از دانشگاه رازی (رشته مهندسی کامپیوتر)، کارشناسی‌ارشد خود را از دانشگاه صنعتی شریف (رشته مهندسی کامپیوتر- نرم‌افزار) دریافت کرد.او در ۲۶ سالگی در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد به ریاست مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسید. همچنین در سال ۱۳۸۹ به عنوان مدیر نمونه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب شد.

بیوگرافی عیسی زارع پور

او در این مقام برگزاری جشنواره و نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال را برعهده داشت. پس از اتمام کار دولت احمدی‌نژاد، زارع پور برای تحصیل به استرالیا رفت. و پی اچ دی خود را در رشته مهندسی کامپیوتر – گرایش شبکه‌های رایانه ای در سال ۲۰۱۶ از دانشگاه نیو ساوت ولز استرالیا دریافت کرد.

عیسی زارع پور در دانشگاه استرالیا

زارع‌پور دو دوره پسادکتری را نیز در دانشگاه‌های نیو ساوت ولز استرالیا و صنعتی شریف در حوزه نسل جدید شبکه‌های رایانه ای گذرانده‌است. او از سال ۱۳۹۶ عضو هیئت علمی گروه شبکه‌های رایانه ای دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت است. حوزه کار وی نسل جدید شبکه‌های رایانه ای و اینترنت اشیا است.

 

همسر عیسی زارع پور کیست

از وضعیت تاهل ایشان اطلاعاتی در دسترس نیست.

ورود به قوه قضائیه

سید ابراهیم رئیسی رئیس وقت قوه قضائیه ایران در اسفند ۱۳۹۸ زارع‌پور را به عنوان رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه منصوب کرد.

عیسی زارع پور و رئیسی

از جمله اقدامات ماندگار زارع پور برای عموم مردم آنلاین کردن گرفتن گواهی عدم سوءپیشینه بود که تا پیش از این، گرفتن آن هفته‌ها طول می‌کشید.

 

سوابق اجرایی

  • بنیان‌گذاری و ریاست مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال‌های ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۰
  • مشاور وزرای دولت‌های نهم و دهم از جمله وزیر ارتباطات، وزیر بهداشت، معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری
  • مجری طرح شبکه ملی فرهنگ جمهوری اسلامی
  • عضو کمیسیون ملی یونسکو
  • نماینده وزارت ارشاد
  • عضو کمیسیون فناوری دولت در دولت دهم

 

دیگر عکس ها

عکس های عیسی زارع پور

عکس های عیسی زارع پور

عکس های عیسی زارع پور

عکس های عیسی زارع پور

با ما همراه باشید.

2 دیدگاه در “بیوگرافی عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری پیشنهادی دولت رئیسی

  1. محمدرضا گفت:

    با بیوگرافی «عیسی زارع پور» (eisa zarepour) متولد ۱۳۸۵ اهل اسلام آباد غرب وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری دولت رئیسی
    متولد ۱۳۵۸یا ۱۳۵۹ است!

  2. منوچهر گفت:

    @
    پیج اینستاگرام

نظرات