بیوگرافی حمید سجادی وزیر احتمالی ورزش دولت رئیسی

1

بیوگرافی حمید سجادی وزیر احتمالی ورزش دولت رئیسی

حمید سجادی (hamid sajjadi) وزیر ورزش رئیسی کیست با بیوگرافی حمید سجادی متولد ۱۳۴۸ اهل تهران عضو تیم ملی دوومیدانی اهل ایران وزیر ورزش پیشنهادی دولت رئیسی به مجلس ، عکس ها و تصاویر حمید سجادی و همسر و فرزندانش ، زندگینامه حمید سجادی رکورددار المپیک آتلانتا در رشته دوومیدانی و همسرش ، زندگی شخصی و سیاسی و شغلی و خانوادگی حمید سجادی و همسر و فرزندانش به همراه سوابق کاری و پیج اینستاگرام در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید:

بیوگرافی حمید سجادی دونده المپیکی ایران و همسرش و فرزندانش+ زندگی و افتخارات

بیوگرافی حمید سجادی

حمید سجادی با نام کامل سید حمید سجادید هزاوه متولد ۱ فروردین سال ۱۳۴۸ در تهران و دارای درجه دکترا در رشته برنامه‌ریزی در تربیت بدنی و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. او دونده سابق دوی استقامت و عضو تیم ماپلی دومیدانی است که تاکنون افتخارات و جوایز و مدال های رنگارنگی برای ایران در مسابقات خارجی و بین المللی و داخلی کسب کرده است

سوابق ورزشی

سجادی در طول دوران فعالیت در رشته دومیدانی توانسته رکورد رشته‌های دوهای نیمه‌استقامت و استقامت ایران در دوی سه هزار متر بامانع، پنج هزار متر و ده هزار متر و دوهای داخل سالن ۱۵۰۰ متر و سه هزار متر را بزند و همچنان رکوردار است. وی دارای درجه دکترا در رشته برنامه‌ریزی در تربیت بدنی و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی است.

بیوگرافی حمید سجادی وزیر احتمالی ورزش دولت رئیسی

مدرک تحصیلی حمید سجادی

سجادی وزیر پیشنهادی دولت رئیسی باری وزارت ورزش ، فارغ‌التحصیل مقطع دکتری تخصصی با گرایش مدیریت و برنامه‌ریزی در تربیت بدنی بوده و از سال ۱۳۷۹ تا کنون عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی است.

او همچنین مربی بین‌المللی دوومیدانی (LEVELI) بوده و مدارک، نجات غریق بین‌المللی درجه ۲، مربی ژیمناستیک درجه ۳ و مربی آمادگی جسمانی (بدنسازی) را دارد.

وی در دانشگاه دروس مدیریت اوقات فراغت، مدیریت رویدادهای ورزشی، مدیریت سازمان‌های ورزشی در مقطع کارشناسی ارشد و دروس ورزش و تربیت معلولین، دوومیدانی ۱ و ۲، کلیات روش‌ها و فنون تدریس و اصول و فنون راهنمایی و مشاوره در مقطع کارشناسی را تدریس می‌کند.

همسر حمید سجادی کیست

ایشان سالها پیش ازدواج کرده و دارای فرزند دختر می باشد. از تعداد فرزندان ایشان اطلاع دقیقی در دست نیست.

بیوگرافی حمید سجادی در دولت رئیسی

 

سجادی در دولت احمدی نژاد

حمید سجادی در اواخر خرداد ۱۳۹۰ از سوی محمود احمدی‌نژاد به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان برای کسب رأی اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با ۱۳۷ رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را کسب کند.

۱۷ سال عضو تیم ملی دو و میدانی

نمی‌شود دو ماه مانده به مسابقه شرایط را فراهم کرد و انتظار داشت که نتیجه گرفت. لااقل به ۵ سال کار نیاز است. باید دورخیز مناسب و همه‌جانبه‌‌ای داشت که هم سهمیه المپیک را بگیریم و هم در المپیک امیدوار باشیم.

من از دیرباز به این موضوع فکر می‌کنم، خودم قهرمان دو و میدانی بودم، به این فکر کردم که برای حمید سجادی چه شرایطی مهیا شد که بعد بخواهند توقع مدال از او داشته باشند؟

اصولا از حمید سجادی‌ای که بیشتر موقع‌ها بدون مربی کار کرده، دو سوم عمر ورزشی‌اش، خودش کفش مسابقه و تمرین را مهیا کرده، واقعا چه توقعی از این ورزشکار می‌شود داشت؟ من ۱۷ سال عضو تیم ملی بودم که به یاد دارم فقط ۵ یا ۶ سالش را برایم کفش ورزشی تهیه کردند، در باقی موارد خودم این کار را انجام دادم.

مسابقات دوومیدانی حمید سجادی

حضور المپیک آتلانتا

سجادی در المپیک ۱۹۹۲ بارسلون همراه با حسین شایان و در المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا تنها نماینده دو و میدانی ایران بود. وی در المپیک بارسلون در رشته ۵۰۰۰ متر زمان ۱۴:۰۴٫۵۴ دقیقه و در ۳۰۰۰ متر بامانع زمان ۸:۳۶٫۸۷ را به جا گذاشت. در المپیک آتلانتا در دو ۱۰۰۰۰ متر شرکت کرده و با زمان ۲۹:۲۲٫۴۰ رکورد جدیدی را برای ایران ثبت کرد.

او دراین باره گفته: حتی در المپیک آتلانتا (۱۹۹۶) آنقدر شرایط نامناسب و غیرحرفه‌ای بود که علاوه بر کفش، خودم شورت ورزشی و رکابی خریدم. ۲۱ روز برای المپیک در آتلانتا بودم، روز بیستم مسابقه دادم و روز بیست و یکم من را برگرداندند و گفتن ما از اول می‌دانستیم اوت می‌شوی و بلیت را از قبل گرفته بودیم!

در آتلانتا در دسته خودم هفتم شدم، کسی از من توقع مدال نداشت، اما می‌توانستم رکورد خودم را بهبود ببخشم. رکورد ۱۰ هزار متر ایران را در المپیک آتلانتا زدم، ۲۹ دقیقه و ۲۲ ثانیه.

زندگینامه حمید سجادی از دوومیدانی تا وزارت ورزش

مدال ها و افتخارات حمید سجادی

حمید سجادی در رشته ۳۰۰۰ متر بامانع توانسته مدال طلای قهرمانی آسیا در سال ۱۹۹۱ کوالالامپور، چهار مدال برنز قهرمانی آسیا و یک مدال نقره در بازی‌های آسیایی ۱۹۹۸ بانکوک را کسب کند.

سجادی در بازی‌های آسیایی بانکوک در حالی مدال نقره را به دست آورد که در اواسط مسابقه هنگام پرش از روی یکی از موانع به زمین افتاده بود اما در ادامه توانست عقب‌ماندگی خود را جبران کند.

سجادی در المپیک ۱۹۹۲ بارسلون همراه با حسین شایان و در المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا تنها نماینده دو و میدانی ایران بود و در بازی‌های آسیایی ۱۹۹۴ هیروشیما در دو رشته ۱۵۰۰ متر و ۳۰۰۰ متر بامانع شرکت کرد و در هر دو ماده به مقام چهارم رسید.

عکس ها و تصاویر ورزشی حمید سجادی

سوابق مدیریتی و اجرایی

-از سال ۱۳۸۸ تا کنون معاون امور ورزش سازمان تربیت بدنی

-عضو شورای عالی سیاست گذاری ورزش سیما در سازمان صدا و سیما

-از سال ۲۰۱۰ تا کنون نایب رئیس کمیته CIGEPS یونسکو

-از سال ۸۷ تا ۸۸ مدیرعامل و عضو موظف هیأت مدیره شرکت فرهنگی ورزشی سایپا

-رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل مؤسسه ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش

-مسؤول بسیج اعضای هیأت علمی دانشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی

-معاون فرهنگی ورزشی شرکت ورزشی شهر سالم شهرداری تهران

-مدیر طرح و تأمین شبکه رادیویی ورزش

-مجری و کارشناس برنامه‌های ورزشی صدا و سیما

-مدیر باشگاه ورزشی شرکت صنایع خوایی

-مسؤول هیأت دوومیدانی بنیاد شهید به مدت هشت سال

-مسؤول هیأت دوومیدانی باشگاه پاس به مدت چهار سال

-عضو کمیته فنی فدراسیون دوومیدانی در سال ۱۳۸۲

-مشاور رئیس فدراسیون دوومیدانی را در کارنامه خود دارد.

1 دیدگاه در “بیوگرافی حمید سجادی وزیر احتمالی ورزش دولت رئیسی

  1. خسرو گفت:

    رکورد دار بودن که اقای کیهانی ده ثانیه رکورد ایران و آسیا رو تغیر دادن

نظرات