عکس خانوادگی لورفته از همایون شجریان و سحر دولتشاهی در کردستان عراق

0

عکس خانوادگی لورفته از همایون شجریان و سحر دولتشاهی در کردستان عراق

عکس خانوادگی لورفته از سحر دولتشاهی و همایون شجریان در کردستان عراق به همراه یاسمین دختر همایون شجریان بازتاب گسترده ای داشته و خبرساز شد.

عکس خانوادگی لورفته از همایون شجریان و سحر دولتشاهی در کردستان عراق

همایون شجریان به همراه دخترش یاسمین شجریان و سحردولتشاهی بازیگر سینما و تلویزیون برای دیدار با اهالی موسیقی کردستان، صبح امروز به سلیمانیه عراق سفر کرد.

شجریان در این سفر با ربین سالار؛ نوازنده چیره دست سنتور دیدار کرد و ساعاتی را به صرف ضیافت نهار مهمان او بود
برخی رسانه ها نوشتند که همایون شجریان و همسرش سحر دولتشاهی به کردستان عراق سفر کردند و برخی نیز فقط اشاره ای به سفر خانوادگی این دو چهره هنری جنجالی داشتند.

خبر ازدواج همایون شجریان و سحردولتشاهی بارها از رسانه ها منشر شده است، اما هیچ کدام از این دو نفر تاکنون این خبر را تایید و یا تکذیب نکردند

همچنین بخوانید: شایعه ازدواج همایون شجریان با سحر دولتشاهی در فضای مجازی

عکس خانوادگی لورفته از همایون شجریان و همسرش سحر دولتشاهی در کردستان عراق

تاکنون تصاویر دو نفره از این زوج در برخی مراسم و مناسبت ها در شبکه های اجتماعی دست به دست شده و نشان از رابطه صمیمی و دوستانه و خیلی نزدیک دارد و حکایت از ازدواجشان میدهد

لازم به ذکر است که سحر دولتشاهی همسر سابق و یا بهتر بگوییم همسر دوم رامبد جوان مجری و بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون است که چند سال پیش از هم جدا شدند.

همایون خان خواننده سرشناس موسیقی سنتی و فرزند زنده یاد استاد محمدرضا شجریان نیز از همسر اولش جدا شده و یک دختر نوجوان به نام یاسمین دارد که گاهی عکسی دو  نفره در پیج اینستاگرام پدرش دیده میشود.

گفتنی است که هم اکنون این دو چهره هنری در سریال میخواهم زنده بمانم همکاری میکند و تیتراژ این سریال را همایون شجریان خوانده است و دولتشاهی نیز یکی از بازیگران اصلی این سریال نمایش خانگی است

نظرات