یوگرافی یاسمن علی اکبرلو و همسرش+ زندگی شخصی و گویندگی و ماجرای فوت

0

یاسمن علی اکبرلو یکی از گویندگان و خبرنگاران شبکه خبر صدا و سیما ۱۷ مرداد بر اثر کرونا دار فانی را وداع گفت با بیوگرافی «یاسمن علی اکبرلو» و همسرش ، زندگینامه ، عکس ها و سوابق یاسمن علی اکبر لو گوینده و مجری شبکه خبر و همسر و فرزندانش به همراه ماجرای فوت و پیج اینستاگرامش در این بخش از مجله حرف تازه دریافت کنید

یوگرافی یاسمن علی اکبرلو و همسرش+ زندگی شخصی و گویندگی و ماجرای فوت

 

بیوگرافی یاسمن علی اکبرلو

یاسمن علی اکبرلو متولد … دبیر و خبرنگار با سابقه شبکه خبر کارشناس ارشد تربیت بدنی بود در سال جاری در مقطع دکترا پذیرفته شد و قصد ارتقای تحصیلات خود را داشت اما متاسفانه ویروس کرونا امان نداد و او به دلیل ابتلا به ویروس کرونا دلتا روز ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ دار فانی را وداع گفت.

سوابق کاری

خانم علی اکبرلو از بدو تاسیس شبکه خبر وارد این شبکه تلویزیونی در سازمان صدا و سیمای ایران شد و در بخش‌های مختلف گروه اخبار ورزشی، به ویژه در حوزه تخصصی ورزش بانوان به عنوان تهیه کننده، دبیر و خبرنگار فعال بودند و در سال‌های اخیر نیز در تحریریه رسانه‌های نوین شبکه، به عنوان دبیر خبر فعالیت داشت.

درگذشت یاسمن علی اکبرلو مجری شبکه خبر

وی علاوه فعالیت در شبکه خبر، با دیگر مطبوعات، انجمن‌ها و کانون‌های رسانه‌ای نیز برای تهیه آخرین اخبار در ارتباط بود و بیشترین فعالیت را در حوزه ورزش بانوان داشت و تلاش زیادی برای ورزش بانوان انجام داد.

 

ماجرای فوت یاسمن علی اکبرلو

علی اکبرلو دبیر و خبرنگار با سابقه شبکه خبر بعد از مدتی بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا دلتا روز ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ دار فانی را وداع گفت.

🔹هفته گذشته (چهارشنبه ۱۳ مرداد) نیز فرهاد همتی از همکاران ارتباط زنده شبکه خبر بر اثر ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت.

مرتضی علی اکبرلو از بستگان این گوینده شبکه خبر با تأیید درگذشت وی گفت: ایشان از سوم مرداد در بیمارستان خاتم الانبیا بستری بوده است و این اواخر ریه او کامل درگیر شده بود.

وی اضافه کرد: شب گذشته ۱۷ مرداد اکسیژن خون او پایین می‌آید و در نهایت فوت می‌کند.

سرکار خانم علی اکبرلو، خبرنگار فعال در حوزه ورزش بانوان که برای شبکه خبر در این حوزه خبر و گزارش تهیه می کرد، بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

اینستاگرام یاسمن علی اکبرلو گوینده و مجری صدا و سیما

اینستاگرام یاسمن علی اکبرلو

فصحه رسمی این مجری و گوینده با نشانی
yasamanaliakbarlou در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعال است، اما از دسترس عموم خارج بوده و خصوصی می باشد

نظرات