متن تبریک روز جهانی گربه ۲۰۲۱ + عکس نوشته پروفایل روز جهانی گربه ۱۴۰۰

0

امروز ۸ اوت روز جهانی گربه است که برابر با ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ است حیوانی که به عنوان حیوان خانگی پرطرفدار در بیشتر خانه ها نگه داری میشود و انواع نژاد مختلف دارد روز جهانی گربه به همه علاقه مندان گربه و حیوانات مبارک به همین مناسبت متن و پیامک و عکس نوشته و عکس پروفایل روز جهانی گربه را با تصاویر بسیار زیبا و با کیفیت برای استوری و پروفایل اماده کردیم که میتوانید از مجله اینترنتی حرف تازه دانلود کنید

متن تبریک روز جهانی گربه 2021 + عکس نوشته پروفایل روز جهانی گربه 1400

پیام و متن تبریک روز جهانی گربه به همراه عکس نوشته

تاریخ روز جهانی گربه International Cat Da برابر با ۸ آگوست ماه میلادی است که امسال در سال ۱۴۰۰ در تقویم شمسی برابر با ۱۷ مرداد است.

روز جهانی گربه، جشنی است که هر سال در ۸ اوت برگزار می‌شود. این روز در سال ۲۰۰۲ توسط صندوق بین‌المللی بهزیستی حیوانات ایجاد شد.

🐈🐈🐈

روز جهانی گربه روزی برای افزایش آگاهی در مورد گربه‌ها و کسب اطلاعات در مورد راه‌های کمک به آنها و محافظت از آنها است و به یک احساس رسانه‌های اجتماعی تبدیل شده، زیرا مردم در سراسر جهان عکس‌ها و فیلم‌های گربه‌هایشان را با همدیگر به اشتراک می‌گذارند.

متن تبریک روز جهانی گربه 2021 + عکس نوشته پروفایل روز جهانی گربه 1400

در سال ۲۰۲۰ سرپرستی روز جهانی گربه به International Cat Care، یک سازمان غیرانتفاعی (خیرخواهانه) واگذار شد که از سال ۱۹۵۸ در تلاش برای بهبود سلامتی و رفاه گربه‌های خانگی در سراسر جهان است.

🐈🐈🐈

گربه ها زیبا، باهوش، مرموز و جذاب هستند، برای همین از قدیم در باورها، افسانه‌ها و داستان‌ها حضور داشته‌اند. از جمله گربه‌ های معروف ادبیات گربۀ چشیر (Cheshire Cat) در داستان آلیس در سرزمین عجایب است.

عکس نوشته روز جهانی گربه

علت نامگذاری روز گربه ها

در ژاپن معتقدند که مانکی‌‌ نِکو (به معنی گربۀ فراخواننده) برایشان شانس و خوشبختی می‌ آورد. در مصر باستان نیز گربه را حیوان مقدسی می‌ دانستند، به همین سبب تا چند سال پیش دانشمندان گمان می‌ کردند که گربه‌ ها برای اولین بار در مصر باستان اهلی شدند، اما پیدا شدن بقایای گربه‌ در معبدی در قبرس نشان می‌ دهد که برای اولین بار مردمان ساکن در شرق مدیترانه این حیوان زیبا را اهلی کردند.

🐈🐈🐈

در مورد خاستگاه اصلی این موجودات زیبا که جزو محبوب ترین حیوانات خانگی محسوب می شوند، اطلاعات چندانی در دست نیست. فقط همین قدر می توان گفت که گربه ها، نیمه اهلی محسوب شده و تقریبا به حمایت انسان هیچ نیازی ندارند.

متن تبریک روز جهانی گربه 2021 + عکس نوشته پروفایل روز جهانی گربه 1400

در حال حاضر ۷۰ گونه مختلف گربه به ثبت رسیده‌ است. نکته جالب تر این است که کشورها سر روز جهانی گربه به اتفاق نظر نرسیده اند. به طور مثال بسیاری از کشورهای اروپایی روز ۱۷ فوریه را به عنوان روز گربه می دانند و کشور روسیه روز ۱ مارس را به عنوان روز گربه اعلام کرده اند یا در آمریکا، ۲۹ اکتبر را روز ملی گربه می دانند .

🐈🐈🐈

روز گربه ها بهانه ای است برای یاد آوری اینکه به جز ما موجودات دیگری نیز در این سیاره زندگی می کنند. موجوداتی که شاید بدون توجه ما، و به علت سبک زندگی غلط ما از این کره خاکی محو شده و حیات آن ها از بین برود. روز  گربه ها را به تمام کسانی که از این حیوان زیبا نگهداری می کنند تبریک گفته و امیدواریم یک روز ویژه را کنار حیوان خانگی پشمالو بازیگوش خود داشته باشید.

عکس پروفایل روز پیشی ها مبارک

عکس پروفایل روز جهانی گربه مبارک 1400

روز گربه ها یادآوری عشق ورزی به حیوانات است

لطفا هوای موجودات زنده ی دو رو برتونو داشته باشین. اگه دیدین در حقشون ظلم میشه، سکوت نکنین. اگر به‌کمکتون نیاز دارن، پناهشون باشین. چقدر محبوبن آدمهایی که حواسشون به آب و غذای حیوانات آزاد طبیعت هم هست حتی با گذاشتن یه کاسه آب و ریختن یه کم دونه
خالق همه یکیست و خدای همه یه اندازه بزرگه پس به ضعیفتر از خودتون بیشتر توجه کنین

🐈🐈🐈

روزتون مبارک پیشیا 🐈
مخملی روز تو که خیلی مبارک باش

🐈🐈🐈

روز جهانی گربه رو به همه گربه ها و گربه دوست ها تبریک میگیم

عکس پروفایل روز جهانی گربه مبارک 2022

عکس نوشته تبریک روز جهانی گربه

عکس نوشته تبریک روز جهانی گربه

عکس نوشته تبریک روز جهانی گربه

عکس نوشته روز جهانی گربه

عکس نوشته تبریک روز جهانی گربه

متن درباره روز جهانی گربه

عکس نوشته تبریک روز جهانی گربه

اینستاگرام روز جهانی گربه

جملات زیبا و اس ام اس درباره روز جهانی گربه

 

عکس نوشته تبریک روز جهانی گربه

بیشتر بخوانید : بیوگرافی و عکس های

نظرات