داستان و بازیگران فیلم سوزن آب+ بیوگرافی و تصاویر فیلم سینمایی سوزن آب

0

“فیلم سوزن آب″، فیلم ایرانی به نویسندگی و کارگردانی بهمن شهروان و تهیه کنندگی سیاوش ابراهیم زاده است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۶ و در ژانر درام و اجتماعی ساخته شده است. فیلم سینمایی سوزن آب که به تازگی بعد از سه سال مجوز اکران گرفته است، قرار است به زودی بر روی پرده سینماهای ایران برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و اسامی بازیگران فیلم سوزن آب می پردازیم. با ما همراه باشید.

داستان و بازیگران فیلم سوزن آب+ بیوگرافی و تصاویر فیلم سینمایی سوزن آب

فیلمبرداری این فیلم به کارگردانی بهمن شهروان و تهیه کنندگی و فیلمبرداری سیاوش ابراهیم زاده به پایان رسید و وارد مرحله تدوین شد.

بهمن شهروان نویسنده و کارگردان این فیلم ساخت نخستین فیلم بلند خود را تجربه کرده و این فیلم اکنون در مرحله تدوین قرار گرفته است و فاطمه توکلی تدوین این فیلم را آغاز کرده و رضا اخلاقی راد، نسیم ادبی، لیلا شوقی و محمدرضا داودنژاد نیز از بازیگران این فیلم هستند.

خلاصه داستان فیلم سوزن آب

فیلم “سوزن آب” روایتگر ماجرایی با مضمون اجتماعی است. در خلاصه داستان این فیلم امده است:”تو هر جای مرگی که باشین تا موقعی که می‌تونین بخوابین… آزادین… فقط… فقط خودتونو به خواب نزنین.”

خلاصه داستان فیلم سوزن آب

گفتنی است بهمن شهروان، کارگردان این فیلم، بیش از این فیلمهای “روز لبه”، “شو زنده”، “قطع شده” و… را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است اما شاید بتوان گفت این فیلم جدی ترین کار او تا الان باشد.

 

بیوگرافی و اسامی بازیگران فیلم سوزن آب

بیوگرافی و اسامی بازیگران فیلم سوزن آب به همراه نقش

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: بهمن شهروان، تهیه کننده: سیاوش ابراهیم زاده، مشاور تهیه‌کننده: محمد حمیدی‌مقدم، امیر شهاب رضویان، طراح صحنه: رضا حاجی درویش، تدوین: بهمن شهروان، فاطمه توکلی، صدا: آرش نجفیان، پخش‌کننده: سولماز اعتماد، دستیار کارگردان: هاتف عسگری، لیلا شوقی، مدیر تولید: سهیل صدیقی، دستیار تصویر: وحید قربانیان، حسین بیگدلی، رامین محسنی، بهنام بایزیدی، دستیار تهیه: کیمیا سعادت، عکس:سارا ساسانی، کیمیا سعادت، روابط عمومی: ستاره نجف‌ آبادی.

نظرات