بیوگرافی و عکس های جدید صمد نیکخواه بهرامی | بسکتبالیست

0

محمدصمد نیکخواه بهرامی (Samad nikkhah Bahrami) بسکتبالیست و عضو تیم ملی بسکتبالیست آقایان است. به مناسبت حضور او در بازی های المپیک توکیو ۲۰۲۱، تصمیم به معرفی کامل این ورزشکار ملی گرفته ایم. ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل صمد نیکخواه بهرامی ، زندگینامه، فعالیت های ورزشی، معرفی خانواده و پیج اینستاگرام و عکسهای جدید او و ماجرای ازدواج و همسرش و خداحافظی از تیم ملی بسکتبال ایران می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی و عکس های جدید صمد نیکخواه بهرامی | بسکتبالیست

 

بیوگرافی صمد نیکخواه بهرامی

محمدصمد نیکخواه بهرامی، بسکتبالیست تیم ملی آقایان ایران در ۲۱ اردیبهشت ۱۳۶۲ در تهران متولد شد. او دارای با ۱۹۸ سانتی متر قد و ۹۶ کیلوگرم وزن است. وی  برادر زنده یاد آیدین نیکخواه بهرامی می باشد.

 

فعالیت های ورزشی

نیکخواه بهرامی به گفته خودش، از ۹ سالگی بسکتبال را زیر نظر آقای طاعتی در باشگاه چمران شروع کرد. او از ۱۰ سالگی مینی بسکتبال و در باشگاه‌های تهران با تیم الکترا بازی کرد. بعد از آن در رده نوجوانان و جوانان الکترا بازی کرد و همزمان در تیم منتخب تهران هم بود. عضو تیم ملی جوانان، امید و بزرگسالان ایران هم بوده و هست.

بیوگرافی صمد نیکخواه بهرامی

اولین باشگاه صمد نیکخواه ایران نرا بود و بعد از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۵ در صنام توپ زد و با این تیم به دو قهرمانی لیگ برتر ایران و یک قهرمانی بازی‌های غرب آسیا رسید. در ۲۲ اوت ۲۰۰۸ با قراردادی یک ساله به تیم شوله پیوست و با فسخ قرارداد خود در ۲۱ اکتبر ۲۰۰۸ با بیرنایس قراردادی یک ساله به امضاء رساند و بازی‌های قابل توجهی را در لیگ فرانسه به نمایش گذاشت.

صمد نیکخواه بهرامی در المپیک

صمد سال بعد با قرادادی سه ساله به ایران بازگشت و در دو سال پیاپی ۲۰۰۹ و ۲۰۱۳ با مهرام به دو قهرمانی باشگاه‌های آسیا، سه قهرمانی بازی‌های غرب آسیا و چهار قهرمانی لیگ برتر ایران دست یافت و از ستاره‌های این تیم در این تورنمنت‌ها بود. او بعد از قهرمانی همراه تیم ملی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۳ پیشنهاد تیم فوجیان چین را قبول کرد.

صمد نیکخواه بهرامی پرچمدار کاروان المپیک توکیو 2020

نیکخواه بهرامی بعد از حضور در فوجیان بار دیگر در سال ۲۰۱۵ به تیم پتروشیمی بندر امام پیوست. وی در لیگ تابستانی ان بی ای تیم دالاس ماوریکس قهرمان ۲۰۱۱ اتحادیه ملی بسکتبال را همراهی کرد و پس از آن این بازیکن ارزنده به پتروشیمی بندر امام پیوست و یک فصل را در آنجا سپری کرد پس از آن بار دیگر اما این بار با تیم بسکتبال ژجیانگ به لیگ چین پیوست و پس از حذف این تیم در مرحله پلی آف به ایران بازگشت و هم‌اکنون در تیم مهرام تهران بازی می‌کند.

 

همسر صمد نیکخواه بهرامی

صمد متاهل است. او در سال ۸۲ با “انسیه خرقانیان” مدیر تیم‌ های ملی اسکواش زنان ازدواج کرد و ثمره این وصلت، یک دختر بنام “ویانا” شد.

صمد نیکخواه بهرامی و همسرش

 

صفحه رسمی در اینستاگرام

صفحه رسمی این قهرمان بسکتبالیست با نشانی samad_nikkhah_bahrami در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. هم اکنون شما میتوانید تصاویر و عکس های شخصی و فعالیت های او بیشتر آشنا شوید.

 

دیگر عکس های صمد نیکخواه بهرامی

عکس جدید صمد نیکخواه بهرامی

عکس جدید صمد نیکخواه بهرامی

عکس جدید صمد نیکخواه بهرامی

عکس جدید صمد نیکخواه بهرامی

عکس جدید صمد نیکخواه بهرامی

اختصاصی از:

مجله اینترنتی حرف تازه

با همراه باشید.

نظرات