علت فوت ناگهانی مادر لعیا زنگنه چه بود، مهدیه موسوی مادر لعیا زنگنه کیست + عکسها

1

علت فوت ناگهانی مادر لعیا زنگنه چه بود، مهدیه موسوی مادر لعیا زنگنه کیست + عکسها

لعیا زنگنه در سوگ مادر نشست مهدیه موسوی مادر لعیا زنگنه بازیگر درگذشت، عکس و بیوگرافی مهدیه موسوی مادر لعیا زنگنه و علت فوت و درگذشتش و معرفی کامل پدر و مادر این بازیگر را در مجله حرف تازه میخوانید

لعیا زنگنه بازیگر سینما و تلویزیون سوگوار مادرش شد. نام مادرش مهدیه موسوی و نام پدرش مهندس یاشار زنگنه می باشد

اسم پدرش مهندس یاشار زنگنه معاون اسبق نظام مهندسی استان اصفهان و اسم مادرش مهدیه موسوی است با اصالت لر بختیاری منطقه اقلید فارس می باشد.

علت فوت ناگهانی مادر لعیا زنگنه چه بود، مهدیه موسوی مادر لعیا زنگنه کیست + عکسها

در شبکه های اجتماعی خبر فوت و درگذتش مادر این بازیگر منتشر شده است.

لعیا زنگنه با بازی در مجموعه تلویزیونی «در پناه تو» ساخته حمید لبخنده، سال ۱۳۷۳ به اوج شهرت رسید.

مادر و پدر لعیازنگنه

او (متولد ۱۳۴۴ در تهران) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. وی بازی در نمایش‌های حرفه‌ای را از سال ۱۳۷۱ و بازی در سینما را از سال ۱۳۷۵با «راز مینا» کاری از «عباس رافعی» آغاز کرد. لعیا زنگنه که دارای مدرک کارشناسی تئاتر از دانشگاه هنر تهران می‌باشد، یک دوره کلاس آموزش نقاشی را نیز گذرانده‌ است.

استعداد هنری این بازیگر توسط امین تارخ در سال ۱۳۷۱ کشف و با هدایت هنری و مشاوره محمدعلی کشاورز و ثریا قاسمی وارد عرصه تلویزیون و سینما شد. لعیا زنگنه در دوران دانشجویی در چند نمایش از جمله پارانویا، یادگار، خال خالی (عروسکی) و نیز در فیلم کوتاه دانشجویی در «کنج تنهایی» بازی کرد. بازی در نمایش «یادگار سال‌های شن» (علی رفیعی،۱۳۷۱ )، نخستین کار حرفه‌ای اش در تئاتر بود.

گفتنی است که در برخی از پیج های اینستاگرامی ادعا کردند که لعیا زنگنه دختر ثریا قاسمی است ، اما این خبر صحت ندارد و از اساس کذب می باشد. مادر این بازیگر خوش چهره و بی حاشیه اصالتا لر بختیاری و پدرش نیز متولد اصفهان است.

درباره ازدواج این بازیگر تاکنون خبر موثقی درج نشده، اما در برخی رسانه ها گفته شده است که او ازدواج کرده و یک دختر دارد، اما تاکنون عکسی از همسر و دخترش منتشر نشده است

 

1 دیدگاه در “علت فوت ناگهانی مادر لعیا زنگنه چه بود، مهدیه موسوی مادر لعیا زنگنه کیست + عکسها

  1. کاظم اقلیدی گفت:

    کی تا حالا اقلید لر بختیاری شدند؟

نظرات