بیوگرافی آیدین الفت و همسرش با علت فوت+ زندگی شخصی و هنری، تصاویر

0

«آیدین الفت» (aidin olfat) یکی از موزیسین ها و مهندسان و متخصصان حوزه صدا متولد ۱۳۵۲ اهل تهران در سن ۴۸ سالگی روز ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ بر اثر کرونا دارفانی را وداع گفت بیوگرافی آیدین الفت و زندگی و سوابق هنری و عکس ها و تصاویر شخصی و فوت درگذشت و علت شهرت و معرفی کامل و پیج اینستاگرامش در مجله حرف تازه آشنا شوید.

بیوگرافی آیدین الفت و همسرش با علت فوت+ زندگی شخصی و هنری، تصاویر

بیوگرافی آیدین الفت

آیدین الفت (aidin olfat) در سال ۱۳۵۲ در تهران متولد شد او (موزیسین، مدرس و مهندس حوزه صدا) بود که تاکنون در چندین پروژه سینمایی و تئاتر با کارگردانان و بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون همکاری داشته است.

الفت مهندس الکترونیک و دانشجوی مقطع دکتری پژوهش هنر بود که مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صدا را از کالج «Ex’pression» آمریکا دریافت کرده و فارغ‌التحصیل دوره صدابرداری و صداگذاری دیجیتال از کالج کانادا بود.

آیدین الفت

سوابق هنری

الفت که سال‌ها با گروه‌های نمایشی بسیاری همکاری داشت، در حوزه موسیقی و سینما (از جمله همکاری با همایون شجریان و اصغر فرهادی) نیز فعال بود.

او با راه‌اندازی مجموعه «شهر صدای پارسیان » تلاش کرد در زمینه آموزش و نیز ارتقای مهندسی صدا به شکل متمرکزتری فعالیت کند و در  قالب مدیر یا مشاور پروژه با گروه‌ها و هنرمندان متعدد و شناخته‌شده‌ای همکاری داشته است.

علت فوت آیدین الفت

بر اساس اعلام نزدیکان و دوستان این هنرمند فقید، جزییات مراسم خاکسپاری مرحوم آیدین الفت که با در نظر گرفتن معذورات و محدودیت‌های کرونایی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود، از طریق خبرگزاری‌ها و رسانه‌های رسمی کشور اطلاع رسانی خواهد شد.

علت درگذشت آیدین الفت

ازدواج و همسر آیدین الفت

از زندگی شخصی و خصوصی وی اطلاعی در دست نیست

آیدین الفت (موزیسین، مدرس و مهندس حوزه صدا) پنجشنبه چهاردهم مرداد ماه پس از چند روز مبارزه با بیماری کووید ۱۹ در سن چهل و هشت سالگی در بیمارستان رسول اکرم (ص) تهران چشم از جهان فرو بست.

آیدین الفت و همسرش

او مدرس رشته صدابرداری و مهندسی صدا در چند مؤسسه آموزشی از جمله موسسه «کارنامه» و مجموعه «فن‌آوران اطلاعات تهران (مجتمع فنی تهران)»، مدرس رشته فن‌آوری صدا در دانشگاه آزاد اسلامی (مقطع کارشناسی) بود و همکاری با چندین مجموعه و موسسه آموزشی دیگر در حوزه تئاتر و موسیقی و سینما، عضو هیأت تحریریه مجله «صنعت صدا و تصویر» را در کارنامه خود ثبت کرده بود

کارگردانی چند اثر نمایشی، فعالیت نظارت بر طراحی و مهندسی صدای چندین پروژه موسیقایی، نمایشی و سینمایی و مدیریت پشتیبانی ششمین سال‌نوای موسیقی ایران، از جمله فعالیت‌های علمی، هنری و پژوهشی زنده یاد آیدین الفت در عرصه مهندسی صدا بود.

آیدین الفت و مادرش

فعالیت خوانندگی

این چهره هنری در زمینه‌ آهنگسازی و خوانندگی هم فعالیت داشت و تیر ماه ترانه سیراب شدم با شعر، ملودی و خوانندگی خود منتشر کرد

 آیدین الفت اینستاگرام

صفحه رسمی این چهره هنری با نشانی aidin olfat در دسترس عموم قرار دارد

آثار و سوابق هنری

میکس و مسترینگ موسیقی فیلم «مجبوریم» به کارگردانی رضا درمیشیان

نمایش‌های«مرغ دریایی من» به کارگردانی کیومرث مرادی

«ترن» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ

طراحی و مهندسی صدای نمایش «آژدهاک» تازه‌ترین کار کیومرث مرادی

و …

نظرات