آموزش سایه چشم ۲۰۲۲ | آموزش سایه زدن چشم مرحله به مرحله

0

آموزش سایه زدن چشم مرحله به مرحله “، سایه چشم یکی از پرکاربردترین لوازم آرایشی برای بانوان است که برای روی پلک و زیر آن استفاده می شود. در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع آموزش سایه زدن چشم مرحله به مرحله ۱۴۰۰ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. برای مشاهده این مطلب با ما همراه باشید. بهتر است برای ترکیب از برس هاي موی طبیعی استفاده کنید ودر آخر از یک برس تمیز برای محو کردن لبه هاي سایه استفاده کنید.

آموزش سایه زدن چشم مرحله به مرحله ۲۰۲۲ جدید

سایه مدادی برای آرایش های ساده مناسب است و مدت ماندگاری زیادی دارد. همچنین این سایه در تنوع رنگی بسیار زیادی در بازار وجود دارد. برای داشتن چشم های زیبا باید آرایش چشم را به طور حرفه ای و اصولی انجام گیرد تا چهره از جذابیت بیشتری برخوردار شود. هنگام استفاده از سایه چشم باید به فرم طبیعی چشم ها دقت کرد زیرا مدل و حالت چشم ها تاثیر زیادی روی سایه زدن دارند.

نحوه سایه زدن چشم دخترانه

اگر علاقه زیادی به سایه چشم پودری دارید در ابتدا حس خوبی دارید اما بعد از زمان کوتاهی سایه زیر چشم ها می ریزد مثل چشم هاي راکون و دوباره باید برای مرتب کردن آرایش وقت بگذارید. رنگ سایه بهتر است متناسب با رنگ پوست انتخاب شود تا به چشم ها جذابیت و جلوه خاصی بدهد که در ادامه به چند رنگ پوست اشاره خواهیم کرد. هنگام سایه زدن از قلم مویی استفاده کنید که مرغوبیت داشته باشد. قلم موهای اسفنجی مناسب نیستند زیرا اجازه نمی دهند رنگدانه ها روی پوست پخش شود.انواع سایه چشم

 

 

 

 

نظرات