مدل دکور منزل ۲۰۲۲ | زیباترین دکوراسیون داخلی منزل مدرن و شیک امروزی

0

مدل دکور منزل ۲۰۲۲ “، طراحی دکوراسیون داخلی و چیدمان منزل قوانین و اصول بسیاری دارد که با رعایت آن ها میتوانید منزلی ایده آل برای خود طراحی کنید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل دکور منزل ۲۰۲۲ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. برای مشاهده این مطلب با ما همراه باشید. وسایل قدیمی مانند عتیقه های دکوری را با وسایل مدرن ترکیب کنید، این ایده باعث میشود همه فکر کنند لوازم منزل تان را طی چند سال خریده اید نه همه را یکجا.

مدل دکور منزل ۲۰۲۲ جدید

برای نورپردازی فقط به لوستر وسط سقف بسنده نکنید؛ دیوارکوب‌ها، نورپردازی‌های نقطه‌ای و آباژورها را نیز دخیل کنید.به جای استفاده از میزهای پاتختی، از شلف‌های دیواری استفاده کنید که هم فضای کف را اشغال نمی‌کنند و هم از جذابیت بالایی برخوردارند. دکوراسیون و چیدمان همه اتاق های منزل تان شبیه به هم نباشد بهتر است برای هر اتاق یک رنگ متفاوت انتخاب کنید و همچنین یک تم جداگانه برای هر کدام در نظر بگیرید.

مدل تم دکوراسیون منزل

حتی اگر پنجره نشیمن و پذیرایی‌تان تمام قد نیست، پرده‌هایی بلند انتخاب کنید که تا روی زمین بیایند. مبل‌ها را به طور کامل روی فرش قرار ندهید؛ آنها را خارج از لبه‌های فرش بگذارید یا فقط ۲ پایه جلویی را روی فرش قرار دهید. رنگ‌های تند را برای اتاق خواب فراموش کنید و در عوض برای تنوع بخشیدن به فضا از طرح و الگو در کوسن‌ها و روتختی‌ها استفاده کنید.

نظرات