فیلم صحنه دلخراش تصادف ارشا اقدسی در لبنان را ببینید

4

فیلم صحنه دلخراش تصادف ارشا اقدسی در لبنان را ببینید

فیلمی منتسب به صحنه تصادف ارشا اقدسی در بیروت سر فیلمبرداری پروژه سینمایی که لحظه تصادف و چپ کردن خودروی حامل وی را نشان میدهد. در ادامه فیلم دلخراش تصادف ارشا اقدسی در لبنان را ببینید

فیلم کامل / صحنه دلخراش تصادف ارشا اقدسی در لبنان را ببینید

ارشا اقدسی از بدلکاران سینما و تلویزیون ایران روز ۶ مرداد ۱۴۰۰ در هنگام همکاری با یک پرژه سینمایی دچار حادثه شد و جانش را از دست داد.

فیلمی منتسب به صحنه تصادف ارشا ببینید:

وی بعد از یک هفته به دلیل جراحات شدید ناشی از تصادف شب ۱۳ مرداد ماه دارفانی را وداع گفت

حالا با گذشت یک هفته حادثه دلخراش برای ارشا اقدسی بدلکار سینما فیلمی منتسب به صحنه تصادف وی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که لحظه تصادف و چپ کردن خودروی حامل وی را نشان میدهد.

ارشا اقدسی بدلکار و بازیگر ایرانی که اخیرا برای همکاری با یک پروژه سینمایی خارجی در لبنان به سر می برد، روز چهارشنبه ششم مرداد ماه ۱۴۰۰ دچار حادثه ای جدی شد و از ناحیه مغز آسیب دید.
او سپس به بیمارستانی در بیروت انتقال داده و به صلاحدید پزشکان به خواب مصنوعی برده شد. قرار بود روز دوشنبه تحت عمل جراحی قرار بگیرد ولی از آنجاکه علایم حیاتی‌اش پایین آمده بود، پزشکان دست نگه داشتند تا به شرایط ثابتی برسد.

اما شرایط او بحرانی شد و پزشکان اعلام کردند که یک درصد شانس زنده ماندن دارد. در نهایت این جوان بدلکار معروف که نزد مردم ایران بسیار محبوب است در روز ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ در ساعت ۲۱ به وقت ایران درگذشت. ارشا اقدسی بدلکار سینما به دلیل شدت جراحات ناشی از سانحه رانندگی در بیروت درگذشت

4 دیدگاه در “فیلم صحنه دلخراش تصادف ارشا اقدسی در لبنان را ببینید

  1. باران کوثری (Fan Forever) گفت:

    Rest in peace

  2. عین. الف گفت:

    اصلا این نیست…

  3. بی نام گفت:

    این فیلم مربوط به ۳سال پیش و اصلا کار ارشا نیست لطفا دل مردم بیشتر از این خون نکنید

  4. Elmira گفت:

    من یه سوال دارم
    ارشا اولیه که پرت میشه پایین از ماشین یا اونی که راننده هست؟؟

نظرات