عکس و فیلم لورفته از مراسم عروسی و ازدواج مهدی عبدی+ عکس همسر مهدی عبدی

0

عکس و فیلم لو رفته از مراسم عروسی و ازدواج مهدی عبدی بازیکن پرسپولیس و عکس های دو نفره الینا همسر مهدی عبدی مهاجم تیم پرسپولیس را ببینید

عکس و فیلم لورفته از مراسم عروسی و ازدواج مهدی عبدی+ عکس همسر مهدی عبدی

مراسم عروسی و ازدواج مهدی عبدی بازیکن پرسپولیس

مهدی عبدی بازیکن پرسپولیس در ۲۳ سالگی داماد شد، او جشن بزرگی به مناسبت ازدواجش برگزار کرد که به علت تجمع و حضور مهمانان زیاد در شرایط کرونایی انتقادهایی داشته است

ویدیوهای منتشر شده از جشن مراسم ازدواج مهدی عبدی بازیکن پرسپولیس انتقادهای زیادی را در پی داشت. البته به دلیل پوشش و لباس مهدی عبدی این جشن متعلق به مراسم ازدواج وی نیست و جشنی برای داماد شدن و یا به نوعی جشن پایان مجردی است، اما دوستان و طرفداران نزدیک مهدی عبدی در استوری به او تبریک خوشبخت باشی را نوشتند.

فیلم جشن مهدی عبدی را ببینید:

ویدیو منتشر شده از مراسم ازدواج مهدی عبدی بازیکن تیم پرسپولیس به دلیل شرایط بسیار سخت کرونا در کشور جنجالی شد.

مهدی عبدی در ۹ آذر ۱۳۷۷ در روستای قراخیل در شهرستان قائمشهر، استان مازندران متولد شد. وی در فصل ۱۳۹۷ با ۲۴ گل آقای گل مسابقات امیدهای تهران شد. وی ۱۴ پاس گل هم در کارنامه دارد.

عکس همسر مهدی عبدی

عکس های مراسم عروسی و ازدواج مهدی عبدی بازیکن پرسپولیس

دانشجوی لیسانس رشته کامپیوتر دانشگاه آزاد قائمشهر مازندران است، او با ۱۸۱ سانتی متر قد در پست مهاجم بازی می کند و راست پا می باشد.

فوتبال را با هم محله ای خود علی علیپور و برادرش حسن عبدی از روستای قراخیل قائم شهر شروع کرد سپس به صورت جدی با تیم پرسپولیس قائم شهر زیر نظر محمد و رضا رامشگر ادامه داد

عکس همسر مهدی عبدی

مهدی عبدی در شهرآورد نود و یک تهران در برابر تیم استقلال، که نخستین بازی رسمی‌اش نیز بود، در نخستین دقیقه حضور در میدان مسابقه و با نخستین لمس توپ، برای تیم پرسپولیس گل زد که در رسانه‌ها به عنوان یک رکورد شناخته شده‌است. او یکی از جوانترین گلزنان دربی است و در دربی ۹۴ نیز گل مساوی را برای تیمش زد.

مهدی عبدی و همسرش

وی دومین و سومین گل خود را در بازی پرسپولیس برابر پیکان در هفته ۲۲ لیگ برتر زد. وی چهارمین گل خود را در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته ۲۶ لیگ نوزدهم زد. او در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در برابر تیم النصر نیز گل زد و این گل به عنوان زیباترین گل این رقابت‌ها انتخاب شد.

او در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ نخستین گل بازی را در برابر تیم اولسان هیوندای به ثمر رساند. اما در پایان مسابقه، تیم رقیب بود که به عنوان قهرمانی دست یافت.

نظرات