شرط تردد زائران عتبات در پیاده روی اربعین ۱۴۰۰ اعلام شد+ جزئیات

3

شرط تردد زائران عتبات در اربعین امسال (اربعین ۱۴۰۰) اعلام شد… تردد به شرط تزریق دو دوز واکسن کرونا در جزئیات این خبر آمده: «شرط تردد زوار زدن هر دو دوز واکسن است.» معاون عمرانی استاندار ایلام ضمن بیان این جمله: اربعین امسال زائران به صورت کاروانی و از مبدا ساماندهی می‌شوند.

شرط تردد زائران عتبات در اربعین پیاده روی اربعین 1400 اعلام شد+ جزئیات

شرایط تردد زائران عتبات در اربعین ۱۴۰۰

ایسنا نوشت، «احمد کرمی» در نشست شورای راهبردی تصادفات استان اظهار کرد: دغدغه اصلی ما این است که در کنار خدماتی که به زوار، مسافرین و گردشگران ارائه می‌شود به ایمنی راه‌ها و حفظ سلامت مردم توجه شود و هر اقدامی که بتواند منجر به کم کردن تبعات اجتماعی و کاهش خسارات مالی و جانی تصادفات شود مورد تاکید است.

در ایام اربعین خواستار برنامه ریزی و دقت در جانمایی‌ها هستیم تا شاهد تراکم در یک موکب و خالی شدن موکب دیگر نباشیم.

معاون عمرانی استاندار با تاکید بر بهره برداری از پل‌های ۵۵ و بخصوص ۵۶ قرارگاه خواستار ایمن سازی و اجرای لاین دوم و نیز تامین روشنایی و لاینینگ تونل‌های مسیر اربعین شد.

کرمی با بیان اینکه اربعین امسال متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود، گفت: بر اساس تصمیمات انجام گرفته زوار اربعین به صورت کاروانی از مبدا ساماندهی و از مرزهای کشور به ویژه مرز بین المللی مهران به عتبات عالیات سفر می‌کنند.

وی افزود: «شرط تردد زوار زدن هر دو دوز واکسن است و افرادی که هر دو دز واکسن کرونا را تزریق کرده باشند می‌توانند در این کاروان‌ها حضور یابند.

3 دیدگاه در “شرط تردد زائران عتبات در پیاده روی اربعین ۱۴۰۰ اعلام شد+ جزئیات

  1. علی گفت:

    مسخره کردن ملت رو اخه کی دو دوز واکسن رو زده جز افراد مسن

  2. عبدالله گفت:

    سلام خب این دو دز رو باید از قبل اقدام میکردن میزدن یا زودتر میگفتن
    ما که نوبت مون نشده بوده که

  3. داریوش گفت:

    بگید نمیذاریم برید که بهتره. اخه کیا دودوز واکسن رو زدن شما هنوز ۶۰ساله هاتونم واکسینه نشدن.حداقل از امام حسین خجالت بکشید.

نظرات