بیوگرافی فرزانه موجودی مادر ارشا اقدسی بدلکار + اینستاگرام و درگذشت ارشا اقدسی

3

با بیوگرافی فرزانه موجودی مادر ارشا اقدسی بدلکار سینما و تلویزیون اهل ایران و پیج اینستاگرام و عکس ها و ماجرای فوت ارشا اقدسی را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی فرزانه موجودی مادر ارشا اقدسی بدلکار + اینستاگرام و درگذشت ارشا اقدسی

بیوگرافی فرزانه موجودی مادر ارشا اقدسی کیست

ارشا اقدسی بدلکار و بازیگر ایرانی متولد ۱۳۶۱ در تهران بود که اخیرا برای همکاری با یک پروژه سینمایی خارجی در لبنان به سر می برد، روز چهارشنبه ششم مرداد ماه دچار حادثه ای جدی شد و از ناحیه مغز آسیب دید. او ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ بر اثر جراحات شدید درگذشت.

فرزانه موجودی مادر ارشا اقدسی بدلکار درگذشته کیست

خانواده و پدر و مادر ارشا اقدسی

فرزانه موجودی مادر ارشا اقدسی می باشد. ارشا قبل از فوتش با انتشار عکس خانوادگی از پدر و مادر و خواهرش در پیج اینستاگرامش نوشت: به همین راحتی شمع رو فوت میکردم چقدر جسورانه تولد واقعا برا من مثل روزای دیگس…
اما خوب چون دقیقا همزمان شد با تموم شدن کرونا میشه گفت این بار تولد دوباره بود.
خدا رو شکر که دوستای خوبی رو خدا سر راه من گذاشت و این بالاترین ثروت و خوشبختیه ❤️🙏🏽.
از همه شما ممنونم که به من توجه میکنید این بالاترین کادو و ارزشه

فرزانه موجودی مادر ارشا اقدسی است که در هنگام بستری بودن فرزندش گفت که پسرش وصیت کرده است که اگر دچار مرگ مغزی شد، اعضای بدنش را اهدا کنند.

همچنین ببینید: بیوگرافی و عکس های ارشا اقدسی بدلکار و همسرش

مادر ارشا اقدسی بدلکار

کمک پدر و مادر در رسیدن به آرزوهایش

ارشا اقدسی: پدر من به شدت بلد بود که چطور من را کنترل کند. یعنی بی نهایت من را آزاد می گذاشتو اجازه می داد من خلاقیت داشته باشم. من همه کار می کردم و فکر می کنم بهترین کودکی دنیا را داشتم. یعنی هیچ عقده ای از کودکی ندارم. هیچ کاری نبود که به ذهنم برسد انجامش ندهم.

بیوگرافی فرزانه موجودی مادر ارشا اقدسی بدلکار + اینستاگرام و درگذشت ارشا اقدسی

نظر ارشا اقدسی درباره مرگ

من هم یک روزی مفت می میرم. اصلا چیز بعیدی نیست. شاید من همین الان با موتورم تصادف کنم. یک بار این اتفاق افتاد. با موتورم تصادف کردم روی هوا هفت متر پرت شدم. یعنی وقتی روی هوا می رفتم داشتم فکر می کردم وای من گارد ندارم الان چه جوری روی زمین از خودم محافظت کنم. من وقت داشتم روی هوا فکر کنم و وقتی خوردم زمین چیزیم نشد تعجب کرده بود. آدم مفت می میرد.

مهنوش مرادی عضو تیم بدلکاران ارشا اقدسی که در بیمارستانی که این بدلکار در آن بستری بود، همراهی‌اش می‌کرد با انتشار پستی در اینستاگرام رسمی خود این خبر را تأیید کرد.

اقدسی متولد ۱۳۶۱ و در آثاری همچون «شبی که ماه کامل شد»، «ما همه باهم هستیم»، «سونامی» و… گروه بدلکاری را همراهی کرده بود.

3 دیدگاه در “بیوگرافی فرزانه موجودی مادر ارشا اقدسی بدلکار + اینستاگرام و درگذشت ارشا اقدسی

  1. آنا گفت:

    خانم موجودی دبیر اقتصاد خودم بود خانم دوست داشتنی هستند برازنده هستند تسلیت به ایشان ارشا جان باعث افتخار ایران سینما بود که دوستان خوب عالی سر راهش قرار دهرد در نراسم ش سید جواد هاشمی حسین سلیمانی دوستان گروه ۱۳ مهربانی ها یش،گفتند صفا عشق داشت خوبا می رن رعنا جان تسلیت ارشا اقدسی روحشون شاد یادش گرامی

  2. آنا گفت:

    جواب ریتادنعد ل ت تو اصلا نمی فهمی چی نوشتی بدلکاری هم نمی فهمی چی هست اون دهنت ببند پشت سر ارشا اقدسی قهرمان حرف تزن

  3. ریتا معدلت گفت:
    1
    4

    به نظر من بدلکاری و به پیشواز مرگ رفتن خودش داشتن یه نوع شخصیت مشکل دار هست چرا که اینها به خانواده هاشون فکر نمی کنن و با اینکه میدونن صد در صد مرگ رو پیش رو دارن انجام میدهن

نظرات