فیلم کامل / سالتوی دیدنی محمدرضا گرایی به محمد بنا و واکنش بنا را ببینید

0

اجرای سالتوی دیدنی محمدرضا گرایی به محمد بنا در (مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو) یکی از پربازدیدترین ویدئوها بعد از قهرمانی محمدرضا گرایی و کسب طلای المپیک توکیو شد در ادامه فیلم سالتوی محمدرضا گرایی به محمد بنا را ببینید

فیلم کامل / سالتوی دیدنی محمدرضا گرایی به محمد بنا و واکنش بنا را ببینید

فیلم سالتوی محمدرضا گرایی به محمد بنا المپیک ۲۰۲۰ توکیو

سالتوی محمدرضا گرایی روی محمد بنا به سبک شادی معروف بنا با امید نوروزی در سالیان گذشته است که اکنون توسط محمدرضا گرایی کشتی گیر فرنگی کار طلایی المپیک توکیو ۲۰۲۰ اجرا شد.

در فیلم زیر ببینید:

در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، محمد رضا گرایی نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم ایران و پنجمین و آخرین نماینده کشتی فرنگی ایران در این رقابت ها، در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل فرانک استابلر دارنده ۳ مدال طلا و ۲ برنز جهان از آلمان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر ۵ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

فیلم سالتوی محمدرضا گرایی به محمد بنا المپیک توکیو 2020

گرایی پیش از این در مبارزه نخست مقابل جولیان هورتا از کلمبیا ۸ بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

گفتنی است محمدرضا گرایی، ملی‌پوش وزن ۶۷ کیلوگرم تیم کشتی فرنگی ایران با برتری در فینال بازی‌های المپیک توکیو قهرمان شد و نخستین طلای کاروان کشتی ایران را به نام خود ثبت کرد.

محمدعلی گرایی در این دوره مدالی کسب نکرد و از دور مسابقات جهانی کنار رفت.

محمدرضا گرایی (زادهٔ ۴ مرداد ۱۳۷۵ در شیراز، فارس)، کشتی گیر و فرنگی کار اهل ایران است. وی قهرمان مسابقات زیر ۲۳ سال جهان و دارندهٔ مدال برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ و مدال برنز مسابقات دانشجویان جهان می باشد

گرایی در رقابت‌های کشتی فرنگی انتخابی المپیک توکیو ۲۰۲۰ در قزاقستان موفق به کسب مدال طلا و همچنین سهمیه المپیک توکیو شد.

نظرات