بیوگرافی دیوید تیلور کشتی گیر آمریکایی و همسرش+ خانواده و افتخارات ورزشی

3

دیوید تیلور متولد ۵ دسامبر ۱۹۹۰ ‏در رینو، نوادا، ایالات متحده آمریکا کشتی گیر آزادکار آمریکایی می باشد او دارای قد ۱٫۸۲ متر بوده و به نام اعجوبه کشتی جهان و مرد جادویی کشتی شناخته میشود. از دیوید تیلور به عنوان کابوس حسن یزدانی در مسابقات کشتی یاد میشود ادامه با بیوگرافی «دیوید تیلور» (David Taylor) کشتی گیر آمریکایی و همسرش کندرا و فرزندانش ، عکس ها و تصاویر شخصی دیوید تیلور ، زندگینامه دیوید تیلور شخصی و خانوادگی و افتخارات ورزشی دیوید تیلور و سوابق کشتی با حسن یزدانی و آدرس پیج اینستاگرام اصلی وی در این بخش از مجله حرف تازه آشنا شوید

بیوگرافی دیوید تیلور کشتی گیر آمریکایی و همسرش+ خانواده و افتخارات ورزشی

بیوگرافی دیوید تیلور

دیوید تیلور با نام کامل دیوید موریس تیلور مقلب به مرد جادویی زاده ۵ دسامبر ۱۹۹۰ ‏در رینو، نوادا، ایالات متحده آمریکا دارای قد ۱٫۸۲ متر می باشد و تاکنون ۴ مدال طلای قهرمانی جهان را در کارنامه خود ثبت کرده و هر چهار مدال قهرمانی جهان و المپیک تیلور در تقابل با حسن یزدانی از ایران به دست آمده‌است

بیوگرافی دیوید تیلور حریف حسن یزدانی در فینال المپیک 2020 توکیو

سوابق حرفه ای ورزشی

تیلور کشتی را از نوجوانی بطور حرفه ای دنبال کرده و در کنار قهرمان المپیک کال سندرسون، آموزش دیده است، همین آموزش ها و فنون بسیار تکنیکی تیلور باعث شده تا کابوس خیلی از کشتی گیران جهان شود و بیشتر قهرمانان کشتی از او شکست بخورند

اولین مسابقه حرفه ای تیلور در تیم کشتی دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا بود. او در همان زمان یکی از بازیکنان تیم ملی NCAA Division شد و قهرمانی را تجربه کرد

تیلور، برندهٔ مدال طلای المپیک ۲۰۲۰ توکیو و قهرمان مسابقات قهرمانی کشتی جهان در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ است. نایب‌قهرمانی مسابقات قهرمانی جهان در ۲۰۲۱ و قهرمانی سه دورهٔ مسابقات قهرمانی پان امریکن از دیگر افتخارات او است. تیلور در کشتی دانشگاهی نیز فعالیت داشته که قهرمان دو دورهٔ ان‌سی‌ای‌ای بخش یکم و چهار دورهٔ همایش ۱۰تای بزرگ، و برندهٔ دو جایزهٔ دن هاج به عنوان بهترین کشتی‌گیر دانشگاهی سال آمریکا است.

زندگینامه دیوید تیلور

دیوید تیلور، همسرش کندرا را از ۱۰ سالگی می شناخت و عاشقش بود. این زوج که آن زمان ۱۰ ساله بودند در مسابقات ملی در رنو نوادا به مصاف هم رفتند. تیلور برنده شد و آن‌ها بعد از گذشت ۲۰ سال هنوز با یکدیگر هستند. تیلور موفقیت‌هایش را مدیون همسرش می‌داند. در مورد همسرش کندرا می‌گوید: «او دائماً سعی می‌کند به من کمک کند، راهنمایی‌ام می‌کند، و هر موقع تمرکزم را از دست می‌دهم کمکم می‌کند تا دوباره متمرکز شوم. بدون همسرم هیچ کاری نمی‌توانستم انجام بدهم. همیشه من را در اولویت قرار می‌دهد و من واقعاً نمی‌توانم آنطور که باید از او تشکر کنم جز اینکه هر روز او را در آغوش بگیرم و از ته قلبم بگویم دوستت دارم.»

۳ برد پیاپی در مقایل حسن یزدانی

تیلور سه بار پیاپی در جام جهانی ۲۰۱۷ کرمانشاه، نیمه‌نهایی قهرمانی جهان ۲۰۱۸ بوداپست و در فینال المپیک ۲۰۲۰ توکیو حسن یزدانی را شکست داد. در چهارمین رویارویی در فینال قهرمانی جهان ۲۰۲۱ اسلو یزدانی پیروز شد و تیلور به نایب‌قهرمانی رسید اما در فینال ۲۰۲۲ بلگراد تیلور با چهارمین پیروزی در این هماوردی، برای دومین بار قهرمان جهان شد.

ازدواج و همسر دیوید تیلور

او متاهل است و سال ها پیش با خانمی به نام کندرا ازدواج است. ثمره این ازدواج دو فرزند می باشد

دیوید تیلور و همسرش

مجله WIN از او به عنوان کشتی گیر سوم پر افتخار نام برد و اتحادیه جهانی کشتی او را به عنوان برترین آزادکار جهان در سال ۲۰۱۸ انتخاب کرد.

تیلور در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۸ در بوداپست حاضر بود که در مرحله گروهی مسابقات حسن یزدانی قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو را با نتیجه ۱۱ بر ۶ با شکست مواجه کرد، تیلور در دورهای بعد حاجی رجبوف کشتی‌گیر بلاروسی، یوریسکی توربلانسه کشتی‌گیر اهل کشور کوبا و دوران کوراگلیف کشتی‌گیر روسی را شکست داد و به دیدار پایانی رسید. وی در این دیدار فاتح اردین کشتی‌گیر ترکی را شکست داد و مدال طلای وزن ۸۶ کیلوگرم را بدست آورد.

صفحه اینستاگرام دیوید تیلور

آدرس پیچ او در شبکه اجتماعی اینستاگرام magicman_psu می باشد و میتوانید تصاویر و عکس ها و مسابقات جدید او در صفحه شخصی اش دنبال کنید

صفحه اینستاگرام دیوید تیلور

دیوید تیلور رقیب اصلی حسن یزدانی

تیلور در دیدار نهایی جام جهانی کشتی – آزاد مردان ۲۰۱۷ حسن یزدانی را در وزن ۸۶ کیلوگرم با ضربه فنی شکست داد.

او در رقابت های پوداپست در سال ۲۰۱۳ نیز حسن یزدانی را شکست داد و مدال بزنر را دریافت کرده است

تیلور آمریکایی بود که توانست ۲ مرتبه در جام جهانی کرمانشاه و سپس رقابت های جهانی ۲۰۱۸ مجارستان برابر یزدانی به برتری برسد تا نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد.

دیوید تیلور کابوس حسن یزدانی

مدالها و افتخارات

مدال طلا قهرمانی کشتی جهان بوداپست ۲۰۱۸ ۸۶ ک‌گ
مدال طلا قهرمانی پان آمریکا لیما ۲۰۱۸ ۸۶ ک‌گ
مدال طلا – جایگاه اول بوئنوس آیرس ۲۰۱۹ ۸۶ ک‌گ
مدال طلا – جایگاه اول گواتمالا ۲۰۲۱ ۸۶ ک‌گ
مدال برنز یونیورسیاد کازان ۲۰۱۳ ۷۴ ک‌گ

عکس جدید دیوید تیلور ۲۰۲۱

مسابقه دیوید تیلور با حسن یزدانی

کشتی دیوید تیلور

کشتی دیوید تیلور در المپیک سال 2021

پیروزی دیوید تیلور

عکس جدید دیوید تیلور 2021

اعجوبه کشتی جهان و مرد جادویی؛ نام مستعار تیلور

جامعه کشتی آزاد نام مستعار تیلور را «مرد جادویی» گذاشته است که از شخصیت یک راننده در فیلمی کمدی به نام «شب‌های تالادگا: تصنیف ریکی رابی» برگرفته شده است. تیلور سال‌هاست که این لقب را دارد، در ابتدا در دانشگاه پن‌استیت و بعد هم وقتی کشتی‌گیر حرفه‌ای شد و پیروزی‌های شگفت‌انگیزی به‌دست آورد.

دوران کودکی و آفروزها

تیلور از ۸ سالگی اهداف زندگی‌اش را روی کاغذی نوشت و یکی از اهدافش گرفتن مدال طلای المپیک در کشتی بود. او میگوید: «وقتی بچه بودم همیشه رؤیاهای بزرگ داشتم و در کل رؤیاپرداز بودم. هروقت شرایط سخت می‌شد به رؤیاهایم پناه می‌بردم. همیشه می‌خواستم بهترین باشم.» او در ۲۰ سالگی بارها شکست خورد اما در ۲۷ سالگی و با بالا بردن تعداد نفرات در هر وزن از ۸ به ۱۰، به تیم اول راه پیدا کرد و در مسابقات جهانی شرکت کرد

شغل اصلی دیوید تیلور

شاید جالب باشد که بدانید که کشتی شغل اصلی دیوید تیلور نیست.تیلور یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های کشتی در جهان باشد اما زندگی‌اش محدود به کشتی نیست. او در کنار تمرین برای به‌دست آوردن مقام‌های قهرمانی متعدد، مربی کشتی است و همچنین کمپانی تولید لباس کشتی دارد و به همسرش در اداره فروشگاه آبمیوه فروشی کمک می‌کند.

در مورد کارهایش می‌گوید: «من کارهای زیادی غیر از کشتی انجام می‌دهم. خیلی از آدم‌ها دوست دارند هرروز از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر به صورت روتین کار کنند اما من اینگونه نیستم. مدلم در کشتی گرفتن همان مدلی است که دلم می‌خواهد زندگی‌ام را به پیش ببرم؛ تهاجمی. وقتی روی تشک هستم از هر موقعیتی برای کسب امتیاز بهره می‌برم و اصلاً محافظه‌کار نیستم. من فوق‌العاده منظم هستم. همچنین این توانایی را دارم که حریف را در موقعیت‌هایی قرار بدهم که آمادگی‌اش را ندارد. در زمینه کاری هم دقیقاً همین سبک را در پیش گرفته‌ام.

3 دیدگاه در “بیوگرافی دیوید تیلور کشتی گیر آمریکایی و همسرش+ خانواده و افتخارات ورزشی

  1. رستم گفت:
    1
    1

    حسن تو کشتی با این کشتی‌گیر فقط باید فنون بالا تنه بزنه چون تیلور سخت زیر میده.
    اگه فنون بالا تنه بزنه، اون موقع است که ۱۰ بر ۰ برنده رقابت با تیلور خواهد شد.
    اینها نتیجه بیش از ۱۷ سال سابقه کشتی‌گیری من هست که خدمتتون عرض میکنم.

  2. . گفت:
    2
    4

    فقط خفه شو

  3. مهدی گفت:
    5
    7

    سلام کشتی گیر ب تمام معناست این تیلور جنگنده فنی عالی دمش گرم حسن یزدانی نمیتونه حتی پاشو بگیره خاک کنه

نظرات