جدیدترین انواع مدل های شیک کت مجلسی زنانه ۱۴۰۰

0

“کت مجلسی زنانه”. کت از آن دسته لباس هایی می باشد که امروزه بسیار مورد توجه خانم ها قرار گرفته است. کت های زنانه در انواع طرح ها و رنگ های مختلفی تولید میشوند و تمام سلایق رو در بر میگیرد. اگر شما جز آن دسته از بانوانی هستید که میخواهید کت مجلسی زیبا همراه با استایلی به روز داشته باشید. بهتر است در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل های کت مجلسی زنانه ۱۴۰۰  در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. برای مشاهده این مطلب با ما همراه باشید.

کت مجلسی 1400

راهنمای خرید

قبل از خرید کت مجلسی زنانه بهتر است ابتدا سبک های مختلف آن را شناخته و کتی را برگزینید که به خوبی اندازه شما باشد و اندام شما را متناسب جلوه دهد. مدل هایی که شخص را بلند قد نشان می دهند، زیباتر هستند. به همین خاطر مدلهای کت مجلسی زنانه که دارای برش هایی کوتاه هستند را انتخاب کرده و بخرید.

کت مجلسی 1400

 

هنگام انتخاب کت، معمولاً خانم‏ها خوش شانس‌تر از آقایان هستند، چرا که خانم‏ها می‎توانند هم آستین بلند و هم آستین سه ربع را انتخاب کنند. اگر مدل آستین بلند را انتخاب می‏کنید، مطمئن شوید که قد آستین نه خیلی بلند و نه خیلی کوتاه باشد.

کت مجلسی 1400

به منظور جلوگیری از ظاهر گشاد کت مانند کت و شلوارهای قدیمی مدرسه، به سرشانه‎ های کت دقت بیشتری داشته باشید. اگر قسمت سرشانه آویزان و گشاد نباشد تناسب رعایت شده است؛ اما اگر قسمت سرشانه کمی گشاد باشد به قسمت کمر دقت کنید.کمر کت و شلوار زنانه باید مانند ساعت شنی باشد. اگر به ظاهر لباس مردانه علاقه دارید آنها تقریباً گشاد هستند و می‏توانید کت را کمی بلند انتخاب کنید.
کت مجلسی 1400
توجه داشته باشید که هر کت زنانه ای زیبا و جذاب نخواهد بود. پس حین خرید این لباس می بایست حتما به نوع برش و دوختی که روی آن اعمال شده توجه نمایید. بعضی از برش های کت ، شما را چاق تر و کوتاه قدتر از آنچه که هستید، نشان می دهند، پس بهتر است دوخت این لباس را بسیار مهم تلقی کنید.

 

 

جدیدترین انواع مدل های شیک کت مجلسی زنانه ۱۴۰۰

کت مجلسی 1400

کت مجلسی 1400

کت مجلسی 1400

کت مجلسی 1400

کت مجلسی 1400

کت مجلسی 1400

کت مجلسی 1400

با ما همراه باشید

نظرات