داستان و بازیگران فیلم قصیده گاو سفید+ بیوگرافی و تصاویر فیلم سینمایی قصیده گاو سفید

0

“فیلم قصیده گاو سفید″، فیلم ایرانی به نویسندگی و کارگردانی بهتاش صناعی ها و تهیه کنندگی غلامرضا موسوی است. این فیلم محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام و اجتماعی ساخته شده است. فیلم سینمایی قصیده گاو سفید که به تازگی در چندین جشنواره بین الملی اکران شده است، قرار است به زودی بر روی پرده سینماهای ایران برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

داستان و بازیگران فیلم قصیده گاو سفید+ بیوگرافی و تصاویر فیلم سینمایی قصیده گاو سفید

خلاصه داستان فیلم قصیده سفید

فیلم “قصیده گاو سفید” روایتگر ماجرای زنی سی و پنج ساله به نام “مینا” است که شوهرش به علت قتل عمد قصاص شده، اکنون زندگی سخت و بی رمقی را می گذراند. این شرایط زمانی پیچیده تر می شود که مردی نزد پلیس آمده با ارائه شواهد، اعترافاتی می کند که زندگی مینا را در مسیری جدید قرار می دهد.

خلاصه داستان فیلم قصیده گاو سفید

این فیلم جنجالی رویکردی انتقادی به دستگاه قضایی ایران دارد، و به عقیده منتقدین هنری، علی‌رغم رعایت ممیزی‌های موجود، قطعا بدون سانسور برخی صحنه‌ها، در داخل کشور پروانه اکران نخواهد گرفت.

بیوگرافی بازیگران فیلم قصیده گاو سفید

گفتنی است این فیلم در بخش مسابقه اصلی هفتادویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین با ١٤ فیلم از برترین کارگردانان حال حاضر سینمای جهان به رقابت خواهد پرداخت. این برای نخستین بار در تاریخ سینمای بعد از انقلاب اسلامی و دومین بار در تاریخ سینمای ایران است که دومین فیلم یک کارگردان ایرانی به بخش مسابقه اصلی جشنواره برلین راه یافته است.

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم قصیده گاو سفید

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم قصیده بی جان به همراه نقش

 

دیگر عوامل

نویسنده و کارگردان: بهتاش صناعی ها، تهیه کننده: غلامرضا موسوی، فیلمبردار: امین جعفری، تدوین: بهتاش صناعی ها و عطا مهراد.

 

 

نظرات