بیوگرافی طاها پارسا خواننده دنگ شو (پسر علیرضا شجاع نوری) +عکس و اینستاگرام

1

بیوگرافی طاها پارسا شجاع نوری متولد ۱۳۶۰ خواننده گروه موسیقی دنگ شو و همسرش ، بیوگرفی طاها شجاع نوری فرزند علیرضا شجاع نوری بازیگر ، زندگینامه طاها پارسا خواننده دنگ شو و سوابق هنری و عکس ها و تصاویر شخصی و جدید طاها شجاع نوری با نام هنری طاها پارسا و پیج اینستاگرامش و خانواده و پدر و امادر و برادر و علت مهاجرت به کانادا و ماجرای توهین به ایرانیان در تولد چهل سالگی و سن و قد و آهنگ ها و فعالیت هنری و شخصی وی را در این بخش از مجله حرف تازه دریافت کنید

بیوگرافی طاها پارسا خواننده دنگ شو (پسر علیرضا شجاع نوری) همسرش +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی طاها پارسا خواننده دنگ شو

طاها پارسا با نام اصلی و شناسنامه ای طاها شجاع نوری متولد ۱۰ مرداد سال ۱۳۶۰ در تهران و فارغ التحصیل رشته طراحی شهری می باشد. طاها شجاع نوری خواننده گروه موسیقی دنگ شو و پسر علیرضا شجاع نوری بازیگر پیشکسوت کشورمان و برادر رضا شایا دیگر عضو دنگ شو است

بیوگرافی طاها پارسا خواننده دنگ شو

سوابق هنری

رضا شایا و طاها پارسا، دو برادر ایرانی (فرزندان علیرضا شجاع نوری) هستند که در سال ۱۳۸۳ اقدام به تاسیس گروه موسیقی به نام دنگ شو گرفتند و پس از مطالعات و جستجوهای زیاد در این زمینه در کنار فعالیت‌های اصلی خود، آغاز کردند.

طاها پارسا پس از به پایان رساندن درس خود در رشتهٔ طراحی شهری به صورت حرفه‌ای مشغول ساخت فیلم و دیگر فعالیت‌های سینمایی و تلویزیونی بود. در سال ۱۳۸۵ با کامل‌تر شدن ایده‌ها، «دنگ شو» به عنوان نام گروه انتخاب شد و به عنوان گروه موسیقی ثبت رسمی گردید.

در سال ۱۳۸۹ اولین آلبوم رسمی دنگ شو به نام «شیراز چل ساله» توسط شرکت بماهنگ منتشر شد و در آمازون به عنوان پرفروش‌ترین آلبوم‌معرفی گردید.

بیوگرافی طاها شجاع نوری پسر علیرضا شجاع نوری

در آلبوم «شیراز چل ساله» طاها پارسا و امید نعمتی و سپنتا مجتهدزاده خوانندگی، آیدین آغداشلو و رؤیا نونهالی دکلمه‌های آلبوم را بر عهده داشتند و غزل شاکری همخوان این آلبوم بود. آلبوم «دلتنگ ش» و آلبوم  مَدّ وَ نایْ دیگر آلبوم های این گروه موسیقی جوان است

طاها پارسا دنگ شو

🔸 طاها پارسا درباه فعالیتش گفت: فعالیت هنری من، با دستیار سوم تصویربرداری در یک سریال شروع شد

کیارستمی پس از کنسرت محک من را بغل کرد و گفت بی‌نقص بودید ولی فقط چشمت را موقع اجرا نبند
وقتی صدای ساکسوفون را شنیدم و از پدرم نامش را پرسیدم، به ژاپن رفت و برایم یک ساکسوفون یاماها آورد
از لحاظ حقوقی اگر پسر علیرضا شجاع‌نوری نبودیم جایگاه بهتری داشتیم

اسامی اعضای گروه دنگ شو

صبا صمیمی (نوازنده تنبک)، جان کالدس، لیون درزیباشیان، روزبه اسفندارمز، آبتین یغماییان، پدرام حاجی باشی (درامز)، سام مظاهری، دارا دارایی، صالح زارعی، کسری سبکتکین، بابک ریاحی پور، داریوش دهقانی آذر (گیتار باس)، کاوه عابدین، علی کیانیان (طراح صدا) و کیمیا روانگر (پیانو) از جمله این هنرمندان هستند.

همچنین علی زندوکیلی، ابوذر صفاریان، امید نعمتی، سپنتا مجتهدزاده، میلاد باقری و افشین خواجه نژاد به عنوان ترانه سرا، و سعید آتانی، امین هدایتی، هنگامه قاضیانی، غزل شاکری و آناهیتا دری به عنوان خواننده توسط دنگ شو معرفی شدند.

آهنگ های طاها پارسا خواننده دنگ شو

مهاجرت طاها پارسا و برادرش رضا به کانادا

این دو برادر خواننده دنگ شو (فرزندان علیرضا شجاع نوری) سال گذشته اسفند ۹۹ به کانادا ‎مهاجرت دائمی کردند و هم اکنون در این کشور زندگی میکنند

صفحه اینستاگرام طاها پارسا شجاع نوری

صفحه رسمی این بازیگر با نشانی دنگ شو در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. هم اکنون شما میتوانید تصاویر و عکس های شخصی و فعالیت های او بیشتر آشنا شوید.

صفحه اینستاگرام طاها پارسا شجاع نوری

آلبوم ها

شیراز چل ساله (۲۰۱۰)
دل تنگ شو (۲۰۱۳)
اتاق گوشواره (۲۰۱۴)
مد و نای (۲۰۱۷)

 مهاجرت طاها پارسا و برادرش رضا به کانادا

1 دیدگاه در “بیوگرافی طاها پارسا خواننده دنگ شو (پسر علیرضا شجاع نوری) +عکس و اینستاگرام

  1. سهيلا گفت:

    طاها شجاع نوري مافنگي معتاد انقدر مواد زده بدبخت مغزش معيوب شده

نظرات