بیوگرافی محمد علی نژاد معروف محمد بارو رکورددار سبیل در ایران+ جزئیات درگذشت و شغل

0

محمد علی نژاد معروف محمد بارو رکورددار بلندترین سبیل در ایران ساکن خورموج ۴ مرداد ۱۴۰۰ پس یک دوره بیماری دارفانی را وداع گفت جزئیات درگذشت و زندگینامه و بیوگرافی و عکس های محمد علی نژاد خورموج و علت مرگ وی و ماجرای شهرتش به دلیل بلندترین سبیل را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی محمد علی نژاد معروف محمد بارو رکورددار سبیل در ایران+ جزئیات درگذشت و شغل

بیوگرافی محمد علی نژاد معروف محمد بارو رکورددار سبیل در ایران کیست

محمد علی‌نژاد معروف به محمد بارو ۵۵ ساله اهل ایران ساکن خورموج استان بوشهر که رکورددار سبیل در ایران با طول ۱۲۲ سانتی متر بوده است.

او ۴ مرداد ۱۴۰۰ پس از یک دوره بیماری در استان بوشهر درگذشت

درگذشت محمد علی نژاد معروف محمد بارو رکورددار سبیل در ایران

سوابق و شغل

محمدعلی نژاد ۵۵ ساله و ساکن شهر خورموج استان بوشهر بود. او با سبیلی به طول ۱۲۲ سانتی‌ متر به عنوان رکورددار درازترین سبیل جهان شناخته می‌شد.

علی نژاد آشپز بود و سال ها به شغل آشپزی مشغول بود و در مصاحبه خود گفته بود که از ۱۸ سالگی علاقه به داشتن سبیل پیدا کرده و کم کم به سمت بلند کردن و کوتاه نکردن سبیل هایش می رود و نتیجه اش این می شود که رکورد درازترین سبیل را در ایران به نام خود ثبت میکند

البته این رکورد ثبت رسمی نشده و صرفا در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به شهرت رسیده است.

محمد علی نژاد خورموج

مرحوم محمد بارو از سال ۸۴ آن را کوتاه نکرده و از نوعی روغن مار که از کشور هندوستان تهیه کرده بود، برای نگهداری و بهداشت آن استفاده می‌کرد. طول سبیل محمد ۱۲۲ سانتی متر بود و ظاهرا رکورد طولانی‌ترین سبیل در جهان تاکنون مربوط به یک مرد هندی بوده که ۱۱۴ سانتی متر است.

علت درگذشت و فوت رکورددار بلندترین سبیل در ایران

محمدعلی نژاد معروف به محمد بارو، ساکن خورموج رکورددار سبیل در ایران پس از یک دوره بیماری صبح امروز در زادگاهش دشتی واقع در استان بوشهر درگذشت.

نظرات