فیلم کامل / رپ خوانی در شبکه پویا با شعر سروش هیچکس خواننده رپ را ببینید

0

استفاده از شعر سروش هیچکس خواننده رپ غیرمجاز در شبکه پویا خبر ساز شد انتشار ویدئویی از رپ خوانی در یک برنامه در شبکه‌ پویا یکی از شبکه های ویژه کودکان در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده و مورد توجه کاربران قرار گرفته که در ادامه فیلم رپ خوانی در شبکه پویا را ببینید

فیلم کامل / رپ خوانی در شبکه پویا با شعر سروش هیچکس خواننده رپ را ببینید

فیلم رپ خوانی در شبکه پویا  با شعر سروش هیچکس خواننده غیرمجاز

انتشار ویدئویی از رپ خوانی در یک برنامه در شبکه‌ پویای تلویزیون یکی از شبکه های ویژه کودکان در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده در این برنامه از اشعار یکی از آهنگ‌های سروش هیچکس، خواننده رپ ایرانی استفاده شده است که در فیلم زیر ببینید:

سروش هیچکس خواننده رپ در صدا و سیما

سروش لشگری که متولد ۱۷ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران است تا ۲ سالگی در آلمان زندگی می کرد. پدر سروش که اصالتا همدانی است مالک کارخانه ای در اصفهان است تا وضع مالی خوب پدر دلیلی باشد بر اینکه وی با تاسیس استادیو ضبط موسیقی نسبتا مجهزی در تهران و اجاره آن به دیگر هم کیشانش مشغول ضبط انواع موسیقی رپ فارسی باشد.

«هیچکس» یا همان سروش لشکری دانشجوی رها کرده رشته زبان انگلیسی واحد گرمسار است که به عنوان تنها فرزند ذکور یک خانواده ۵ نفره ساکن منطقه ونک تهران، بیشتر از بقیه خوانندگان موسیقی رپ در میان جوانان مورد اقبال قرارگرفته است.

در سال ۱۳۸۲، هیچکس یکی از نخستین گروه‌های رپ ایران را با نام «۰۲۱» و با شعار «تهران برای همیشه» ایجاد کرد.در آغاز هیچکس در ترانه‌های خود به کل‌کل‌های رایج با دیگر خواننده‌های رپ می‌پرداخت، اما بعد بیشتر سراغ موضوعات اجتماعی رفت.

هیچکس آلبوم زیرزمینی جنگل آسفالت را در سال ۱۳۸۵ با آهنگسازی مهدیار آقاجانی روی آی‌تیونز منتشر کرد. انتشار این آلبوم که حال‌وهوایی خیابانی داشت و موضوع ترانه‌های آن مشکلات اجتماعی ایران بود، نام هیچکس را بیش از پیش بر سر زبان‌ها انداخت و او را به موفق‌ترین خواننده رپ ایران بدل کرد.

نظرات