ختم حدیث کسا برای خریدن خانه و ازدواج+ آموزش ختم حدیث کسا

0

ختم حدیث کسا برای خرید خانه,ختم حدیث کسا برای خانه دار شدن و روش و طریقه ختم حدیث کسا برای خریدن خانه و صاحب خانه شدن و حتم حدیث کسا برای ازدواج در این پُست از مجله اینترنتی حرف تازه قرار دادیم .

ختم حدیث کسا برای خرید خانه و ازدواج+ آموزش ختم حدیث کسا و بهترین زمان خواندن

روش ختم حدیث کسا برای خریدن خانه و ازدواج

حدیث کساء یکی از دعاهایی است که خواص و فضیلت فراوانی دارد و از ختم های سریع الاجابه و مجرب برای خانه دار شدن و خریدن خانه و ملک و زمین ختم حدیث کسا می باشد که نحوه خواندن و ختم آن را برای خرید منزل و ملک و مغازه برای شما بیان میکنیم.

از دیگر دعاها و ادعیه ای که ختم آنها برای خرید خانه ملک و املاک و خانه مجرب است میتوان به ختم یاسین برای خرید خانه,ختم ایت الکرسی برای خرید خانه,ختم بسم الله برای خرید منزل و …. اشاره کرد.

شرایط کلی ختم حدیث کسا برای اثرگذاری بیشتر موارد زیر است که رعایت میکنیم:

* حتما با وضو و روبه قبله باشیم.

* قبل خواندن حدیث بسم الله الرحمن الرحیم میگوییم.

* فرستادن ۱۴ صلوات

* ذکر استغفرالله ربی وأتوب الیه

* ذکر الحمدلله کَما هُوَأهْلُه که ثوابی دارد که ملائکه از نوشتن آن عاجزند.

* حاجت بخواه یعنی خانه دار شدن اسم اون خانومی که نوبتشه.

* با توجه به معنی و ازته قللبتون حدیث کسا رو بخونید، سعی کنید بدون غلط بخونید.

موقع گفتن «هم فاطمه و أبوها »حاجت مد نظرتون باشه
حاجت یعنی همون خونه دار شدن دوستانمون یا خودمون

* دعا که تموم شد ۱۴ تا صلوات میفرستیم.

و برای تعجیل در ظهور آقامون صاحب الزمان عج دعا میکنیم
و ازخدا میخواهیم بحق ۵ تن آل عبا و ۱۲ امام واهل بیت و شهدا اون کسی که نوبتشه خونه دار بشه .

* در این مدت مراقب اعمالمان و نمازهایمان باشیم

* در آخر ثواب این ختم تقدیم میشه به ۵ تن آل عبا

خدایا به بزرگی خودت و بحق ۵ تن آل عبا و اهل بیت و شهدا و آقا امام زمان بقیه الله(عج) و آقا امام رضا حاجت دل همه اعضای این ختم رو برآورده کن

آیت الله بهجت

در فرازی دیگر از حدیث کسا آمده است: «یا عَلِیُّ وَالَّذی بَعَثَنی بِالْحَقِّ نَبِیّاً، وَاصْطَفانی بِالرِّسالَةِ نَجِیّاً، ما ذُکِرَ خَبَرُنا هذا فی مَحْفِلٍ مِنْ مَحافِلِ اَهْلِ الْأَرْضِ، وَفیهِ جَمْعٌ مِنْ شیعَتِنا وَمُحِبّینا، وَفیهِمْ مَهْمُومٌ اِلاَّ وَفَرَّجَ اللَّهُ هَمَّهُ، وَلا مَغْمُومٌ اِلاَّ وَکَشَفَ اللَّهُ غَمَّهُ، وَلا طالِبُ حاجَةٍ اِلاَّ وَقَضَی اللّهُ حاجَتَهُ؛ اى على سوگند بدان‌که مرا به حق به نبوت برانگیخت و به رسالت و نجات دادن [خلق] برگزید، ذکر نشود این خبر ما در انجمن و محفلى از محافل مردم زمین که در آن گروهى از شیعیان و دوستان ما باشند و در میان آنها اندوهناکى باشد، جز آنکه خدا اندوهش را برطرف کند؛ و نه غمناکى جز آنکه خدا غمش را بگشاید؛ و نه حاجتمندی باشد جز آنکه خدا حاجتش را برآورد».

حضرت‌ آیت‌الله‌ بهجت‌ قدس‌سره برای رفع گرفتاری‌ها و شفای بیماران، به قرائت این حدیث توصیه کند و به قرائت جمعی آن، توجه خاصی داشته باشد.

روش ختم حدیث کساء برای ازدواج

حدیث کسا را در شب جمعه بخوانید با این شرط که چادر را روی سرتان بیندازید و آرام آرام بخوانید و حضور امامان را تصور کنید و حاجت خود را از خداوند بخواهید که انشاء الله براورده شود و اگر دفعهء اول براورده نشد شب جمعه دوم ختم حدیث کسا را انجام دهد و اگر یاز هم براورده نشد شب جمعه سوم انجام دهد که انشاء الله تخلف ندارد.

ختم گروهی حدیث کسا

ختم گروهی حدیث کسا به شکلی از ختم گفته میشود که چهل نفر می شید و هر روز به نیت یک نفر حدیث کسا خونده میشه و اگر فردی نیت و حاجتی دارد میگه بصورت ویژه دعا برای او خوانده شود

 

حاجت همگی روا…

نظرات