بازیگر نقش پارسا در سریال دودکش ۲ کیست؟ + بیوگرافی و عکس های جذاب اینستاگرامی

0

حسین شهبازی بازیگر نقش (پارسا) در سریال دودکش ۲ است, او پیشتر سابقه بازی در سریال باخانمان را در سوابق هنری خود دارد و حالا در سریال (دودکش ۲) ایفای میکند با بیوگرافی و عکسهای شخصی و آثار هنری و ماجرای بازیگر شدن وی در این بخش از مجله حرف تازه آشنا شوید.

بازیگر نقش پارسا در سریال دودکش 2 کیست؟ + بیوگرافی و عکس های جذاب اینستاگرامی

بازیگر نقش پارسا در سریال دودکش ۲ کیست ؟

مجله حرف تازه – سریال دودکش ۲ اینروزها از شبکه یک در حال پخش است و بازیگر نقش پارسا پسر کوچک خانواده مشتاق با بازی هومن برق نورد و سیما تیرانداز بازیگران نقش اصلی نظر مخاطبان را به خود و شیرین زیانی های خود جلب کرده است و علاقه مند هستند تا با این هنرمند کوچولو یعنی حسین شهبازی آشنا شوند.

حسین شهبازی هنرمند خردسال کشورمان زاده ۸ تیر ۱۳۹۲ در شهر شاندرمن استان گیلان می باشد و در حال حاضر مشغول تحصیل است و در تهران با پدر و مادر و خواهرش زندگی میکند.

عکس پدر بازیگر نقش پارسا در سریال دودکش 2

شروع بازیگری

حسین شهبازی بازیگری را با آموزش در کلاس های بازیگری آغاز کرد و تا کنون در دو سریال تلویزیونی به نام های سریال باخانمان و سریال دودکش ۲ بازی کرده است. هر چند آثار هنری ای هنرمند کوچک کم است، اما بی شک یکی از بازیگران آینده دار و با استعداد هست که حتما در کارها و فیلم ها و سریال های بیشتری او را خواهیم دید.

او علاوه بر بازیگری به شعرخوانی هم علاقه دارد و توانسته در جشنواره استعدایابی جوایزی را نیز کسب کند

بیوگرافی بازیگر نقش پارسا در سریال دودکش 2

بیوگرافی حسین شهبازی بازیگر نقش پارسا در سریال دودکش ۲

حسین شهبازی؛ از جمله بازیگرانی است که در فصل دوم سریال دودکش به جمع بازیگران ثابت و اصلی اضافه شده و در نقش پارسا برادر کوچکتر پوریا (محمدرضا شیرخانلو) و پریا (یاس نوروزی) ، پسر دوم و شیطان خانواده مشتاق است که دیالوگ های با نمکی می گوید و مدام شعر یا جملات بامزه را در سریال تکرار می کند.

عکس های شخصی حسین شهبازی بازیگر نقش پارسا مشتاق در دودکش 2

دودکش ۲ یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی و نویسندگی برزو نیک‌نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی است که اولین فصل آن با عنوان دودکش به کارگردانی محمد حسین لطیفی و نویسندگی برزو نیک نژاد و حسن وارسته بود که در رمضان ۱۳۹۲ پخش شد و با استقبال فراوانی روبرو شده بود .

عکس های شخصی حسین شهبازی بازیگر نقش پارسا در دودکش 2

ادامه همان فصل در قالب جدیدی با نام پادری و در رمضان ۱۳۹۵ از شبکه یک سیما پخش شد و فصل دوم از ۸ تیر ۱۴۰۰ از شبکه یک سیما ایران پخش شد.

نظرات