ماجرای دعوا و درگیری لفظی سهراب انتظاری و حنیف عمران زاده چیست؟ علت

0

ماجرای دعوا و درگیری لفظی سهراب انتظاری و حنیف عمران زاده چیست؟ علت

سهراب انتظاری و حنیف عمران زاده دو فتبالیست قدیمی لیگ برتری در پی کنار گزاشتن نیما انتظاری از اردوی نفت مسجد سلیمان با هم درگیری لفظی پیدا کردند. نیما انتظاری برادرزاده سهراب انتظاری است. ماجرای کامل و علت دعوا با با جزئیات بخوانید

ماجرای دعوا و درگیری لفظی سهراب انتظاری و حنیف عمران زاده چیست؟ علت

ورزش سه نوشت: با تصمیم باشگاه نفت مسجد سلیمان یکی از بازیکنانی که به خاطر حواشی بازی با ذوب آهن از اردوی تیم کنار گذاشته شد، نیما انتظاری برادرزاده سهراب انتظاری است.

به گزارش “ورزش سه”، این تصمیم موجب مصاحبه انتقادی از سوی مهاجم اسبق تیم پرسپولیس علیه محمود فکری شد و او جملات تندی را علیه کادرفنی نفت مسجدسلیمان به زبان آورد . مصاحبه‌ای که انتشارش موجب واکنش حنیف عمران زاده شد که سرش برای این کار درد می‌کند.

علت دعوای سهراب انتظاری و حنیف عمران زاده 

حنیف عمران زاده دستیار محمود فکری گفت: آنهایی که من را می شناسند به خوبی می دانند درآمد من از مربیگری در فوتبال نسبت به درآمدی که در خارج از فوتبال به دست می آورم، بسیار ناچیز است و از بعد مالی اصلا نیاز به حضور در فوتبال ندارم و تنها به خاطر عشقم به فوتبال مربیگری می کنم. آقای سهراب انتظاری دم از شرافت و انسانیت می زنی، شرافت و انسانیت را چگونه معنی می کنی؟ اینکه در مصاحبه ای به دروغ بگویی من با حنیف عمران زاده صحبت کردم و او از من عذرخواهی کرده است! نکند با همزاد ما صحبت کرده ای چون من تا اکنون نه با تو برخوردی داشته ام و نه شماره ات را دارم و نه با هم تماسی داشته ایم.

سر تصمیمی که کادر فنی باشگاه نفت مسجد سلیمان در خصوص بازی با ذوب آهن گرفته من حتی حاضر نیستم از پدرم یا برادرم هم عذرخواهی کنم چه رسد به سهراب انتظاری. برایم عجیب است. معنی شرافت و انسانیت را هم امروز به خوبی متوجه شدم. بگذریم.

گویی سهراب انتظاری فراموش کرده است من به خاطر همین ادا و اطوارها در سن ۳۱ سالگی مجبور شدم فوتبال را کنار بگذارم اما اکنون مدت هاست به خودم قول داده ام آهسته بروم و برگردم تا آقا گربه شاخم نزند.

شما (سهراب انتظاری) باید دهانت را آب بکشی و بعد در مورد محمود فکری صحبت کنی. محمود فکری اگر ناپاک بود این بلا را در نفت مسجد سلیمان بر سر او نمی آوردند. در استقلال در هفته دوم به او حمله نمی کردند. در آلومینیوم اراک او را از تیم فراری نمی دادند. بله به جرات می گویم. بگذارم هر چه می خواهد تعبیر شود. محمود فکری اگر ناپاک بود اکنون در استقلال می ماند و جشن پیروزی در دربی را ما می گرفتیم. گناه او این است که مربی سالمی است و حتی آدم های عادی هم در صحبت های محاوره ای خود می گویند در این مرز و بوم آدم سالم ره به جایی نمی برد.

آقای انتظاری با خاندانت بیا

خاک بر سر این فوتبال که سهراب انتظاری اش در مورد محمود فکری این چنین صحبت می کند. آقای سهراب انتظاری من نشسته ام و منتظر مصاحبه شما هستم. دوست دارم مصاحبه کنی و جواب این مصاحبه را بدهی چون آنوقت حرف هایی می زنم که کسان دیگری در این وسط می سوزند. آقای سهراب انتظاری همه من را در نور و چمستان می شناسند. حتی آدرس خانه ام را می دانند. به همراه خاندانت بیا و در این باره با هم صحبت کنیم و اگر مشکل داری بگو من بیایم. آنوقت خواهی فهمید که یک نوری و یک چمستانی کیست.

عمران زاده:پایت را به اندازه گلیمت دراز کن آقا سهراب

حینف عمران زاده در واکنش به مصاحبه جدید سهراب انتظاری در دفاع از برادرزاده اش گفت: اخراج سه بازیکن از نفت مسجد سلیمان تصمیم کادر فنی باشگاه نبوده بلکه تصمیم باشگاه بوده و این کار بنا به درخواست مردم و مدیران شهری صورت گرفت. ای کاش در استادیوم بودید و می دیدید و می شنیدید که تماشاگران روی تپه ها چه می گویند. دقیقه ۳۰ بازی بود که فریاد می زدند شرافت خود را به چه فروختید.

دستیار محمود فکری ادامه می دهد: آقای سهراب انتظاری شما اگر سر کوچه هم بروی کسی تو را نمی شناسد. به اندازه گلیمت پایت را دراز کن و حرف بزن. خدا را شکر بعد از مدت ها این موضوع موجب شد که دو تا مصاحبه ازتو بگیرند. تا دیروز شبکه مازندران هم مصاحبه نمی گرفت اما الان چپ و راست مصاحبه می کنی. اگر وجودش را داری زنگ بزن به محمود فکری و این حرف ها را به خودش بزن نه اینکه چپ و راست مصاحبه کنی.

من هم گفتم اصلا به دنبال مصاحبه کردن و مطرح کردن این حرف ها نبودم اما گفتم بعد از مصاحبه انتظاری برخی از تماشاگران تیم نفت مسجد سلیمان به صفحه ام مراجعه کردند و به من و زن و بچه ام فحش دادند. من بی غیرت نیستم آقای سهراب انتظاری و سیب زمینی هم نیستم. شاید این فحش ها به تو مزه کند اما به من نه و باید واکنش نشان دهم.

حنیف عمران زاده این چنین ادامه داد: بحث لات بازی چاقو کشی و این حرف ها نیست. آقای سهراب انتظاری جو نده و بی خودی شلوغش نکن. گفتی پدرم خادم است؛ آیا یاد گرفتی در مصاحبه دروغ بگویی. از نظر من دروغ بدترین رفتاری است که می تواند از یک آدم سر بزند و من اصلا سر سازگاری با آدم دروغگو ندارم. سوال من این جاست. باعث شدی که من در اینستاگرام فحش بخورم. زن و بچه ام چه گناهی کرده اند؟

و….

واکنش سهراب انتظاری به صحبت های عمران زاده

عمران زاده چه سنمی با من دارد؟

من چرا باید به حنیف عمران زاده زنگ بزنم؟ من چه سنمی با شما دارم که بخواهم با شما تماس بگیرم؟ بخواهم با کسی تماس بگیرم با محمودفکری تماس می‌گیرم لزومی ندارد چون به برادر زاده من اتهام زده اند با او تماس بگیرم فوتبال صاحب دارد مراجع قضایی دارد من بلدم حق خانواده ام را بگیرم شک نکنید.

بچه هرکجا می خواهی باش؛ اینجا چاله میدان نیست

این چه حرفی است که با خاندان خود بیا؟ مگر ما با هم دعوا داریم مگر اینجا چاله میدان است؟ ما با تو چه کار داریم؟ شما انقدر بیچاره هستید که کم کاری خود را گردن برادرزاده بیچاره من و دو بازیکن دیگر انداختید. نیما ۲۷ بازی فیکس بازی کرده قبل شما با دو مربی کار کرده چرا آنها چیزی نگفتند؟ دوره گردن کلفتی تمام شده است اگه شما زور دارید من زورم از شما بیشتر است.

من خدا ترس هستم ما را با این چیزها نترسانید. شما سرمربی و مربی یک تیم هستید این چه نوع ادبیاتی است که به کار می‌برید؟ بچه هرجا می خواهی باش؛ چه کاره هستی؟ چاقوکشی، لاتی؟ اینجا حرف از فوتبال است نه چاله میدان. باید فرهنگ خودت را نشان بدهی که شما به خوبی نشان دادی که هستی. اما فرهنگ و ادبیات من این نیست تو عددی نیستی که من تو را حساب بیاورم یا بخواهم بشناسم. تو و محمود فکری باید بیاید از برادرزاده من عذرخواهی کنید.

کجای دنیا به لیدر تیم می‌گویند برو بازیکن را بزن که شما این کار را کردید. بله این نشات گرفته از تربیت و فرهنگ شماست. برادرزاده من سالم تربیت شده فرستاید تا او را بزنند و بکشند؟ مگر می‌شود؟ بدون دلیل اتهام می‌زنید و آبروی یک جوان را در ایران می‌برید با مدرک ثابت کنید اگر این کار را کردید من خودم گردن نیما را می‌شکنم. اگر غیر این بود باید عذرخواهی کنید و …

 

نظرات