فیلم کامل / قمه کشی وحشتناک یک زن در ابهر و حمله به یک تاکسی را ببینید

0

قمه کشی یک زن در ابهر و حمله به یک تاکسی خسارت ببار آورد در ویدئویی هنجارشکنی و حمل سلاح سرد توسط یک زن ابهری در خیابان ولیعصر باعث شکستن شیشه های تاکسی و خسارت به یک دستگاه خودروی سواری تاکسی شد در ادامه ماجرا و فیلم کامل و علت این هنجارشکنی در ابهر را مشاهده کنید.

فیلم کامل / قمه کشی وحشتناک یک زن در ابهر و حمله به یک تاکسی را ببینید

فیلم قمه کشی یک زن در ابهر و حمله به یک تاکسی

فارس نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: اختلاف خانوادگی علت وارد کردن خسارت به یک دستگاه خودروی سواری تاکسی در ابهر بود.

محمد مهدی‌خانی اظهار کرد: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی از خانمی که با کشیدن قمه اقدام به وارد کردن خسارت به یک دستگاه خودروی سواری تاکسی در شهرستان ابهر کرده بود موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی قضایی عامل این اقدام شناسایی، احضار و در بررسی‌های اولیه صورت گرفته مشخص شد که موضوع اختلاف خانوادگی بوده است.

فیلم قمه کشی یک زن در ابهر:

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اعلام اینکه اقدامات قانونی در این خصوص در حال انجام است گفت: هرگونه رفتار هنجار شکنانه که منجر به کاهش احساس امنیت در جامعه شود، توسط پلیس رصد و با عوامل مربوطه برخورد قانونی صورت میگیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: اختلاف خانوادگی علت وارد کردن خسارت به یک دستگاه خودروی سواری تاکسی در شهرستان ابهر بود.

نظرات