داستان و بازیگران فیلم خاک و مرجان+ بیوگرافی و تصاویر فیلم خاک و مرجان با نقش

0

“خاک و مرجان″، فیلم ایرانی به کارگردانی سیدمسعود اطیابی و تهیه کنندگی سیدامیر پروین حسینی است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۱ و در ژانر درام، تاریخی و اجتماعی ساخته شده است. فیلم سینمایی خاک و مرجان که برای اولین بار در همان سال اکران شد، حالا قرار است بر روی انتن صداو سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن و بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

داستان و بازیگران فیلم خاک و مرجان+ بیوگرافی و تصاویر فیلم خاک و مرجان با نقش

 

خاک و مرجان فیلمی به تهیه‌کنندگی سید امیر پروین‌حسینی، کارگردانی سیدمسعود اطیابی و دستیار کارگردان کیانوش عیاری نویسندگی پانته‌آ تاج‌بخش محصول سال ۱۳۹۱ است…

خلاصه داستان سریال خاک و مرجان

فیلم “خاک و مرجان” روایتگر ماجرایی جذاب در دل افغانستان است. داستان از آنجا شروع می شود که در گیرودار حمله آمریکا و طالبان به افغانستان، زن قادر کشته می‌شود. “قادر” همراه با دو دخترش کابُل را ترک می‌کند و در یکی از شهرهای مرزی در ایران اقامت می‌گزیند.

و به قاچاق انسان روی می‌آورد. بعد از چند‌سال کار کردن با یک قاچاق‌بر معروف، هنگامی که برای آخرین‌بار دست‌مزدش را می‌خواهد مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد و… گفتنی است بخش هایی از این فیلم در بیرجند و افغانستان فیلمبرداری شده است.

خلاصه داستان فیلم خاک و مرجان

ایت مرد افغانی بوده که پس از سال ها همسرش را در حمله گروه طالبان از دست داده است. او به همراه دو دخترش برای برپایی جشن ازدواج دختر بزرگترش به شهر کابل بازمی گردد. اما در مراسم عروسی زنی را می بیند که صدایی آشنا دارد.

اسامی بازیگران فیلم خاک و مرجان به همراه نقش

  • لینا علم
  • مارینا گلبهاری در نقش گیسو
  • رسول ایمان
  • قادر آریایی
  • فرزانه نوابی
  • پانته‌آ تاج‌بخش بازیگ  نقش مرجان
  • و…

پانته آ تاج بخش بازیگر نقش مرجان در خاک و مرجان

اسامی بازیگران فیلم خاک و مرجان به همراه نقش

پانته آ تاج بخش که بازیگر نقش مرجان فیلم‌ را نیز ایفا کرده است گفت: من حدود دو سال به سراغ افغانهایی رفتم که در شهر تهران زندگی می‌کنند تا با زبان افغان‌‌ها آشنا شوم.  من سفری به افغانستان نداشتم ولی یکی از منابع من برای نوشتن دیالوگها و تحقیقات فیلم خاک و مرجان کتاب و مکاتبات اینترنتی با برخی دوستان افغان بود.

دیگر عوامل

کارگردان: سید مسعود اطیابی، تهیه کننده: سید امیر پروین حسینی، فیلمبردار: افشین علیزاده، تدوین: مستانه مهاجر، موسیقی: آرمان موسی پور.

نظرات