خانه علی کریمی کجاست+ عکس های منزل علی کریمی بازیکن سابق فوتبال

7

بعد از انتشار قبض خانه علی کریمی بازیکن پیشکسوت پرسپولیس و مبلغ بالای پرداختی قبض برای یک ماه چهار میلیون و ۶۰۰ هزار تومان حالا کاربران کنجکاو شدند که خانه علی کریمی کجاست یا بهتر بگوییم کاخ علی کریمی فوتبالیست سابق و مربی فعلی فوتبال ملقب به جادوگر کجاست و قیمت و آدرس و داخل منزل وی چگونه است. در ادامه با ما همراه باشید تا جزئیات را با تصاویر ببینید.

خانه علی کریمی کجاست+ عکس های منزل علی کریمی بازیکن سابق فوتبال

خانه علی کریمی کجاست

علی کریمی ویلایی بسیار با شکوه و گران قیمت در لواسانات دارد که بی شباهت به یک قصر نیست. او این ویلا را هزینه ای ۱۵ میلیارد تومانی ساخته است.
این ویلا در منطقه خوش و آب هوای لواسانات واقع شده. نمای این ویلای کاخ مانند بسیار زیبا و چشم نواز است.

کاخ علی کریمی مربی فوتبال

کاخ علی کریمی پیشکسوت پرسپولیس

علی کریمی ویلایی بسیار با شکوه و گران قیمت در منطقه خوش و آب هوای لواسانات واقع شده. نمای این ویلای کاخ مانند بسیار زیبا و چشم نواز است.

علی کریمی از این ویلا برای ییلاقات استفاده می کند. از مجلل بودن این کاخ ویلا همین بس که تمامی دستگیره های در و حتی دستگیره های شیر آب از جنس آب طلا تهیه شده است. یک استخر بزرگ ، سونا ، جکوزی و یک آکواریوم بزرگ شامل زیباترین ماهی های تزئینی نمای دیگری از این ویلای مجلل علی کریمی است. کریمی بابت ساخت این ویلا بیش از ۱۵ میلیارد تومان هزینه کرده است. گفته شده است که وی ویلای بزرگی هم در رامسر دارد.

ماجرای قبض برق علی کریمی

ماجرای قبض چهار میلیون تومانی

علی کریمی بازیکن سابق فوتبال کشورمان تصویری از قبض برق خانه خود را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و از این که با توجه به قطع و وصل شدن برق و خاموشی ها برایش قبض برق آمده و اخطار هم داده شده است. اما با این اقدام علی کریمی، کاربران شبکه های اجتماعی، به مبلغ قبض برق خانه علی کریمی بود که برای یک ماه چهار میلیون و ۶۰۰ هزار تومان صادر شده واکنش منفی نشان دادند.

بسیاری از کاربران در کامنت هایی زیر پست علی کریمی پرسیدند: «آیا در خانه ماینر دارید و در حال استخراج بیت کوین هستید؟! چرا این قدر مبلغ قبض خانه شما زیاد است؟»

مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور در این باره به باشگاه خبرنگاران گفته: «منزل آقای کریمی بسیار بزرگ است و عمارت تلقی می شود و دارای برق ۱۰۰ آمپر سه فاز خانگی است. متوسط مصرف ماهانه این پلاک در کل دوره‌ها بیش از ۷۰۰۰ کیلووات ساعت بوده است.» او در پایان هم گفته که امثال این عمارت ها زیاد است و در شرایط کمبود باید به اجبار برق صنایع قطع شود و سپس تبعات گرانی را هم به بار بیاورد.»البته بعد از اظهار نظر سخنگو ی توانیر ،علی کریمی دوباره به آن واکنش نشان داد.

علی کریمی با نام شناسنامه ای محمدعلی کریمی پاشاکی متولد آبان ۱۳۵۷ بازیکن فوتبال بازنشسته و سرمربی فوتبال ایرانی است که با لقب «جادوگر» و «مارادونای آسیا» از او یاد می‌شود.

او سال ها پیش با با سحر داوری ازدواج کرده و دارای دو فرزند پسر به نام های هاوش و هیرسا و یک دختر به نام هیما هستند. علی کریمی با دستیاری کیروش در تیم ملی ایران پا به عرصه مربیگری گذاشت. او همچنین برای مدتی هدایت تیم سپیدرود را بر عهده داشت.

 

7 دیدگاه در “خانه علی کریمی کجاست+ عکس های منزل علی کریمی بازیکن سابق فوتبال

  1. اجتمانو گفت:

    ممنون از این مطلب کاربردی

  2. نادر گفت:

    سلام.
    یکی بود یکی نبود غیر از خدا هیج کس نبود …

  3. پریا گفت:
    2
    3

    ای کاش این اقای مردم دوستِ نون حلال خور، مالیاتش رو هم پرداخت میکرد…

  4. درود بر رهبر گفت:
    2
    3

    نفرین هر کس بر میگرده به خود نفرین کنتده

  5. فاطی گفت:
    5
    9

    الهی به عزای بچه هاش بشینه که بچه های مردم رو به کشتن دعوت میکنه.حرامخوار خائن

  6. مژگان گفت:
    17
    14

    نوش جونش با زحمت بدست آورده مثل انگل زاده ها دستش تو جیب مردم نبوده

  7. کاظم گفت:
    16
    14

    زحمت کشیده و مثال بعضی با پول مردم زندگی نکرده است

نظرات