داستان و بازیگران فیلم سایه پدر+ بیوگرافی و تصاویر فیلم تلویزیونی سایه پدر

0

“سایه پدر″، فیلم ایرانی به کارگردانی بیژن شیرمرز و تهیه کنندگی آمنه بشیری است. این فیلم محصول سال ۱۳۸۹ و در ژانر درام و خانوادگی ساخته شده است. فیلم سینمایی سایه پدر که برای اولین بار در همان سال اکران شد، حالا قرار است بر روی انتن صداو سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

داستان و بازیگران فیلم سایه پدر+ بیوگرافی و تصاویر فیلم تلویزیونی سایه پدر

سایه پدر فیلم ایرانی به کارگردانی بیژن شیرمرز و تهیه کنندگی آمنه بشیری است. این فیلم محصول سال ۱۳۸۹ و در ژانر درام و خانوادگی ساخته شده است.

فیلمبرداری از این فیلم از روزهای آغازین بهمن ماه ۱۳۹۸ شروع شده است .
فیلم سینمایی سایه پدر حکایت جدیدی از روابط انسانی است . نگاه کارگردان در این فیلم همانند دیگر آثارش سرشار از امید به روزهای بهتر و گذر از سختی های زندگی است .

خلاصه داستان فیلم سایه پدر

“سایه پدر” روایتگر ماجراهای دختری به نام “فرنوش” و کشمکش های زندگی اوست. از آنجایی شروع می شود که در گذشت مادر فرنوش، موجب می‌شود تا او و نامزدش “وحید” یک سال عقد کرده باقی بمانند و در این مدت فرنوش در کنار پدرش زندگی کند.

خلاصه داستان فیلم سایه پدر

او که روی پدرش حساسیت ویژه‌ای داشته و این ترس را دارد که پس از مادرش با شخص دیگری ازدواج کند، مدام کارهای پدر خود را پیگیری می‌کند. این موضوع زمانی شدت بیشتری پیدا می کند که با پیشنهاد وحید، “خانم ضیایی” برای آموزش آشپزی به فرنوش، به خانه آنها می آید و…

بیوگرافی و اسامی بازیگران فیلم سایه پدر

 

بهار نوحیان و پویا امینی در سایه پدر

اسامی بازیگران فیلم سایه پدر به همراه نقش

 

«سایه پدر» جمعه ۲۵ تیر ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران از آی‌فیلم عربی پخش و در ساعت‌های‌ ۰۵:۳۰، ۱۱:۳۰ و ۱۷:۳۰ روز بعد بازپخش می‌شود.

دیگر عوامل

کارگردان: بیژن شیرمرز، تهیه کننده: آمنه بشیری، فیلمنامه: آمنه بشیری، دستیارکارگردان: رضا خمسه، تصویربردار: احمد احمدی، صدابردار: سیامک نیازی، صحنه و لباس: امیر مظااهری، گریم: پدرام زرگر، منشی صحنه: اکرم گودرزی.

نظرات