فیلم جنجالی و نامتعارف جشن تولد شوگر ددی ایرانی، شوگر ددی کیست؟

0

انتشار فیلم جنجالی و نامتعارف جشن تولد شوگر ددی ایرانی با صحنه ها و تصاویر منشوری و غیراخلاقی با پوشش زننده در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته، اما این فیلم در ایران نیست و مربوط به یک فرد ایرانی در خارج از کشور است. در ادامه جزئیات و فیلم کامل را در مجله حرف تازه ببینید

فیلم جنجالی و نامتعارف جشن تولد شوگر ددی ایرانی، شوگر ددی کیست؟

ماجرا و حواشی جشن تولد شوگر ددی ایرانی

رکنا نوشت: فیلم تولد شوگر ددی که در شبکه های اجتماعی جنجال به پا کرده است. این فیلم تولد شوگر ددی بسیار مستهجن بوده، اما مربوط یه ایران نیست. در این فیلم تولد شوگر ددی تصاویری بسیار مستهجن دیده میشود و نمایش کیک در این فیلم تولد شوگر ددی بسیار زشت و کثیف ساخته شده و حضور زنان با پوششی نام تعارف و بسیار زننده از دیگر حواشی و جنجال های این مراسم تولد است

از پخش فیلم به دلیل رعایت شئونات اسلامی معذوریم

از چند روز قبل فیلمی از یک جشن تولد لوکس و لاکچری در فضای مجازی منتشر می شود که در ابتدا صاحب تولد که یک مرد ایرانی است محل جشن تولد را نشان می دهد و با آمدن میهمان ها شروع می شود صاحب جشن تولد شروع به رقصیدن با یک خانم برهنه و انجام حرکات نامتعارف در برابر دوربین و میهمان های جشن تولد می کند.

این میهمانی در خارج از کشور و صاحب تولد نیز مقیم آن کشور است و انتشار این فیلم باعث ترویج فساد می شود و نوجوانان و جوانان با دیدن اینگونه تصاویر آرمان ها و ارزش های انسانی را فراموش می کنند که این موضوع باعث سست شدن پایه های زندگی می شود.

به تازگی بحث و کلمات شوگر ددی و شوگر مامی در شبکه های اجتماعی و در بین کاربران زیاد شنیده می شود که به معنی این است فردی دختر و پسری با افرادی همسن پدر و مادر خود در رابطه هستند و گاهی نیز ازدواج میکنند.

منبع : رکنا

نظرات