بیوگرافی سامان عبدولی کشتی گیر و همسرش + تصاویر جدید خانوادگی و جنجال ها

0

بیوگرافی سامان عبدولی کشتی گیر و همسرش + اینستاگرام و سوابق ورزشی با بیوگرافی سامان عبدولی با بیوگرافی «سامان عبدولی» (saman abdovali) فرنگی کار ایرانی ، عکس ها و تصاویر جدید و شخصی سامان عبدولی بازیکن تیم ملی کشتی فرنگی ایران ، زندگینامه (سامان عبدولی) و همسرش ، اینستاگرام سامان عبدولی، زندگی شخصی و خصوصی سامان عبدولی برادر سعید عبدولی و تصاویر شخصی و ورزشی و قد و خانواده و ازدواج و همسرش و ماجرای مهاجرت از ایران و تابعیت کشور … در مجله اینترنتی حرف تازه آشنا شوید.

بیوگرافی سامان عبدولی کشتی گیر و همسرش + تصاویر جدید خانوادگی و جنجال ها

 

بیوگرافی سامان عبدولی کشتی گیر

سامان عبدولی (saman abdovali) زاده ۲۴ فروردین ۱۳۷۰ در اندیمشک، ایران کشتی گیر و فرنگی کار ایرانی و بازیکن تیم ملی کشتی فرنگی ایران که سابقه قهرمانی آسیا را در کارنامه ورزشی خود ثبت کرده است است . او برادر سعید عبدولی و کرامت عبدولی کشتی گیر ایرانی است

خانواده

در خانواده ای ورزش کار و اهل کشتی در اندیمشک به دنیا آمده است دو برادرش به نام سعید و کرامت نیز از کشتی گیران ایرانی هستند که سوابق درخشانی در کشتی ایران فرنگی ایران دارند

بیوگرافی سامان عبدولی فرنگی کار

زندگینامه سامان عبدولی

سامان عبدولی متولد ۲۴ فروردین ۱۳۷۰ در اندیمشک کشتی‌گیر در رشته فرنگی‌ اهل ایران است از افتخارات این کشتی گیر می توان به کسب دو مدال برنز مسابقات قهرمانی کشتی آسیا در سال ۲۰۱۷ و مسابقات قهرمانی کشتی آسیا در سال ۲۰۱۹ و مدال نقره مسابقات قهرمانی کشتی آسیا ۲۰۱۶ اشاره کرد.

ازدواج و همسر سامان عبدولی کشتی گیر کیست

ایشان چند سال پیش ازدواج کرده و دارای فرزند دختر و پسر می باشد.

سامان عبدولی کشتی گیر و همسرش

سوابق ورزشی

کشتی را از بطور حرفه ای از نوجوانی آغاز کرده و تاکنون در مسابقات بین المللی و داخلی مدال های رنگارنگی کسب کرده است.

سامان در مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۶ توانست از سد حریفانی از تاجیکستان تایلند و قزاقستان بگذرد و در نهایت به مدال نقره رسید.

وی همچنین در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ در وزن ۵۹ کیلوگرم در مقابل کنیچیرو فومیتا از ژاپن با نتیجه ۹ بر ۴ شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد وی در این دیدار کالی سلیمانوف از قرقیزستان را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست داد و صاحب مدال برنز شد ودر مسابقات آسیایی در سال ۲۰۱۹ صاحب مدال برنز شد.

سامان عبدولی و برادرانش, بیوگرافی برادران عبدولی

ماجرای مهاجرت سامان عبدولی کشتی گیر فرنگی کار

سامان عبدولی در تیر ماه ۱۴۰۰ درباره وضعیت خود در کشتی و اهمیت ندادن مسئولان گفت: مقابل حریف اسرائیل انصراف دادم، حالا حتی یک زمین کشاورزی ندارم، به فکر مهاجرت از ایران هستم

عبدولی به عصرجنوب میگوید حالا برای امرار معاش زندگی خود با مشکل مواجه شده و همسر او «نان آور» خانواده ی ۵ نفره آنهاست.
او میگوید طی سالهای ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۹ موفق به کسب ۱۰ مدال رنگارنگ شده و حالا مسئولین حتی به وعده ی خود در قبال در اختیار گذاشتن یک زمین برای کشاورزی عمل نکرده اند و از شدت مشکلات زندگی به مهاجرت از ایران فکر میکند.

بیوگرافی سامان عبدولی برادر سعید عبدولی

حواشی و جنجال ها

در اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷، در مسابقات انتخابی تیم ملی و مبارزه سعید عبدولی با ایمان انصاری؛ کله‌زدن‌های متوالی عبدولی و نهایتاً درگیری شدیدی که منجر به دیسکوالیفه شدن هر دو کشتی‌گیر می‌شود.

سامان عبدولی نیز با تهدید صورت محمد نوربخش را خونی کرد تا رسوایی ادامه داشته باشد. کرامت عبدولی پس از ضربه فنی شدن، داور بازی را مضروب کرد. شدت درگیری‌ها به حدی زیاد بود که این بار کمیته انضباطی نتوانست واکنشی نشان ندهد. سعید و کرامت عبدولی به شش ماه محرومیت قطعی و شش ماه محرومیت تعلیقی محکوم شدند و سامان عبدولی نیز سه ماه به صورت قطعی و سه ماه به طور تعلیقی محروم شد.

زندگینامه سامان عبدولی

مدال ها و افتخارات ورزشی

قهرمانی نوجوانان آسیا در کشور چین تایپه سال ۲۰۰۷
نائب قهرمانی جوانان آسیا در کشور چین در سال ۲۰۱۰
نفر سوم جوانان جهان در کشور مجارستان سال ۲۰۱۰
قهرمانی آسیا در در اندونزی در سال ۲۰۱۱
نائب قهرمانی مسابقات جوانان جهان در کشور رومانی
نائب قهرمانی در ارتشهای جهان سیزم در تهران در سال ۲۰۱۱
نائب قهرمانی در مسابقات جام جهانی در تهران سال ۲۰۱۳
قهرمانی در مسابقات جام جهانی در شیراز سال ۲۰۱۶
مقام سومی در مسابقات جام جهانی در خرمشهر

سامان عبدولی

نظرات