داستان و بازیگران فیلم زد و بند+ بیوگرافی و تصاویر فیلم سینمایی زد و بند

0

“فیلم زد و بند″، فیلم ایرانی به نوسندگی و کارگردانی داوود نوروزی و تهیه کنندگی مقصود جبار است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۹ و در ژانر درام و اجتماعی ساخته شده است. فیلم سینمایی زد و بند که به تازگی تولید آن به پایان رسیده است، قرار است به زودی بر روی پرده سینماهای ایران برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

داستان و بازیگران فیلم زد و بند+ بیوگرافی و تصاویر فیلم سینمایی زد و بند

 

فیلم سینمایی «زد و بند» به نویسندگی و کارگردانی داود نوروزی و تهیه‌کنندگی مقصود جباری چندی پیش در سکوت خبری ساخته شد

مانی رهنما خواننده تیتراژ این فیلم سینمایی است که ترانه‌ای از علی روئین‌تن را با موسیقی داریوش تقی‌پور برای این فیلم خوانده و بازیگرانی چون: امین زندگانی، هنگامه حمیدزاده، همایون ارشادی، فریبا کوثری، محمد علی کیانی و سید مهرداد ضیایی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

 

موضوع و خلاصه داستان فیلم زد و بند

فیلم “زد و بند” روایتگر داستانی معمایی که به معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی می‌پردازد. هنوز جزئیات بیشتری از داستان این فیلم منتشر نشده است که به محض انتشار در این بخش از مطالب قرار می گیرد.

این فیلم با موضوعی ملتهب و ساختاری معمایی به مسائل روز جامعه می‌پردازد و تلاش برای بقا در شرایط اقتصادی سخت دستمایه درام «زد و بند» است که شخصیت‌های آن برای رسیدن به خواسته‌های خود دست به هر کار غیرقابل تصوری می‌زنند.

 

خلاصه داستان فیلم زد و بند

لازم به ذکر است داوود نوروزی، کارگردان این فیلم پیش از این آثاری همچون “رویای سوخته”، “دن وارینی”، “آدم های متفاوت” را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

بیوگرافی و اسامی بازیگران فیلم زد و بند

اسامی بازیگران فیلم زد و بند به همراه نقش

 

دیگر عوامل پشت صحنه

نویسنده و کارگردان: داوود نوروزی، تهیه کننده: مقصود جبار، مدیر فیلمبرداری: هاشم مرادی، طراح چهره‌پردازی: محسن ملکی، طراح صحنه و لباس: مرجان گلزار، صدابردار: مسیح حدپور سراج، صداگذار: آرش قاسمی، مدیر برنامه‌ریزی: امیر جاوید نیک، دستیار کارگردان: سالار آزادمنش، مجری طرح: محمدعلی کیانی، مدیر تولید: محمود محمدطائمه، جانشین تولید: امیرحسین طاهریان، مدیر تدارکات: علیرضا محمدزاده، مشاور پروژه: سارا احمدی.

نظرات