بهترین هتل‌های کیش برای مشکل‌پسند‌ها

0

جزیره زیبای کیش، یکی از محبوب‌ترین مقاصد داخلی برای سفر است. رفت و آمد به این جزیره حتی در فصل تابستان هم زیاد بوده و این موضوع باعث شده تا تعداد هتل‌ها و واحد‌ّهای اقامتی در این جزیره روز به روز بیشتر شود. وقتی تعداد و تنوع اقامتگاه در یک مقصد توریستی زیاد باشد، دست شما هم در انتخاب بازتر است. اما گاهی این تعدد و تنوع زیاد، باعث سردرگمی مسافران می‌شود و ممکن است کار انتخاب را سخت‌تر کند. در این مقاله قصد داریم شما را با سه مورد از بهترین هتل‌های کیش آشنا کنیم.

با ما همراه باشید.

هتل کیش

تجربه اقامت روی آب، با هتل ترنج کیش

یکی از محبوب‌ترین هتل‌های پنج ستاره جزیره کیش، هتل ترنج کیش است. اقامت در این هتل لوکس و زیبا به شما این امکان را می‌دهد تا یکی از زیباترین ویو‌ها را از پنجره اتاق‌تان تجربه کنید. اینهتلکهتنها ۵ سالیازساختآنمیگذرد،اولینهتلدریاییخاورمیانهاست. نمایاتاقهاوسوئیتهاوتماشایغروبساحلازآنها، معماریشیکومدرنهتل، دنجوآرامبودنومکانیایدهآلبرایریلکسیشن، امکاناتتفریحیکافیوبهروزمثلساحلاختصاصی از جمله دلایلی هستند که هتل ترنج کیش را به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت در کیـش تبدیل کرده است. از لحاظ کیفیت سرو غذاها در وعده‌های مختلف هم خیالتان راحت، چرا که بهترین پرسنل و بهترین سرآشپزها در این هتل، آماده پذیرایی از شما هستند.

اقامت در بهترین منطقه کیش، با هتل شایگان کیـش

یکی دیگر از بهترین هتل‌های پنج ستاره این جزیره، هتل شایگان کیش است. یکی از بهترین ویژگی‌های هتل شایگان، دسترسی آسان به مراکز خرید است. پس اگر از کسانی هستید که عاشق گشت و گذار و خرید هستند، هتل شایگان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست، چرا که این هتل، در نزدیکی مراکز تجاری و تفریحی جزیره کیش مانند مجتمع پردیس یک و دو،مجتمع تجاری پانیذ،پارک دلفینها،پارک مرجانها،اسکله تفریحی کیش و … قرار گرفته است. پرسنل حرفه‌ای و مجرب هتل، تجربه بهترین اقامت را برای شما فراهم می‌کنند.

هتل ارم کیـش، یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره کـیش

اگر نمی‌خواهید هزینه‌ی زیاد اقامت در هتل‌های پنج ستاره و لوکس را متقبل شوید اما در عین حال دوست دارید محل اقامتتان از کیفیت سطح بالایی برخوردار باشد، هتل ارم کیش، یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. از جمله امکاناتی که اقامت در هتل ارم کیـش در اختیار شما قرار می‌دهد می‌توان به دو استخر و سونا و فروشگاه و رستوران و کافی‌شاپ‌های متنوع با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، تالار و آمفی تئاتر اشاره کرد. یک رستوران گردان در آخرین طبقه‌ ی هتل ارم کیش با انواع غذاهای دریایی و سالاد و دسرها، رستوران رویال با غذاهای ایرانی و فرنگی و همراه با موسیقی زنده، رستوران صدف برای صرف صبحانه در میان صدف‌ها و مرجان‌های تزئینی شما را از رفتن به بیرون ازهتل برای صرف غذا بی‌نیاز می‌کند.

 

نظرات