ماجرای توهین بوژیدار رادوشوویچ به نظام و جدایی از پرسپولیس/ علت اختلاف

0

بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان پرسپولیس درباره توهین به نظام و جدایی از پرسولیس و علت اختلاف با پرسپولیس توضیحاتی ارائه داد، رادوشوویچ گفت: مرا متهم به توهین به نظام کردند!

ماجرای توهین بوژیدار رادوشوویچ به نظام و جدایی از پرسپولیس/ علت اختلاف

توهین بوژیدار رادوشوویچ به نظام

دروازه‌بان کروات پرسپولیس که قصد جدایی از این باشگاه را دارد با انتقاد شدید از رفتارهای معاون اجرایی سرخ‌ها عنوان کرد که دلیل جدایی‌اش رفتارهای همین فرد بوده است.

بعد اینکه مطالبات من پرداخت نشد، به آنها یک اخطار کتبی دادم که شما مطالبات من را پرداخت نکردید. بعد از اینکه وکیل من نامه‌های اخطار را برای باشگاه ارسال کرد، باشگاه به جای پرداخت مطالبات من، نامه‌ای به من دادند که در آن من را متهم کردند که به نظام جمهوری اسلامی توهین کرده‌ام که این اتهامات به هیچ عنوان درست نیست و اصلا آنها را قبول ندارم.

من هیچ چیزی علیه نظام نگفتم

در این سال‌ها هیچ وقت مشکلی با هیچکس نداشتم و با احترام با همه تیم‌ها مثل استقلال و سپاهان برخورد کردم. در زندگی من هیچ موضوعی را پیدا نمی کنید که علیه دولتی صحبت کرده باشم و همیشه مردم ایران را دوست داشتم. بعد از این موضوع فرودگاه و انتشار یک استوری را مطرح کردند که آن هم به خاطر صف و شلوغی که در فرودگاه بود و نگران فرزندم بودم آن استوری را منتشر کردم. البته در فرودگاه چهار برابر افراد معمولی از من پول خواستند تا تست کرونا بگیرند. هیچ چیزی علیه نظام یا دولت ایران ننوشتم و فقط نسبت به صف طولانی موجود در فرودگاه اعتراض کردم. پرسپولیس بعد از اخطارهای من برای پرداخت پول، شروع به داستان سرایی علیه من کرد و گفتند در اینستاگرام تبلیغات می‌کنی! مگر سایر بازیکنان فوتبال ایران در صفحه خود تبلیغات منتشر نمی‌کنند؟

ماجرای جدایی بوژیدار رادوشوویچ از پرسپولیس

علت جدایی بوژیدار رادوشوویچ از پرسپولیس

۵ سال از عمرم را در این باشگاه گذرندام و همه می‌دانند چقدر پرسپولیس و هوادارانش را دوست دارم. این باشگاه خانه من است اما نمی‌توانم اجازه بدهم کسی با حرف‌هایش زندگی را برای من جهنم کند.

بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان کروات پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، درباره قصد جدایی از این باشگاه را دارد با انتقاد شدید از رفتارهای معاون اجرایی سرخ‌ها عنوان کرد که دلیل جدایی‌اش رفتارهای همین فرد بوده است.

او همچنین اظهار کرد: اینکه می‌خواهم به سپاهان بپیوندم درست نیست و هیچ‌وقت به سپاهان نمی‌روم. من هیچ ارتباطی با سپاهانی‌ها نداشته‌ام. این شایعه‌ای است که ابراهیم شکوری به افرادی گفته است.

در سپتامبر (آبان) سال قبل که ما به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده بودیم، پولی از قراردادم را به من نداده بودند. در آن زمان نامه‌ای با امضای آقای سمیعی به من دادند که تا ماه دسامبر (اواسط دی) بخشی از مطالباتم و تا ماه مارچ ( اواسط اسفند) بخش دوم مطالباتم را می‌پردازند اما آنها به این نامه احترام نگذاشتند و پول ندادند.

بارها و بارها به باشگاه رفتم و با آقای شکوری درباره جزئیات این موضوع و اینکه چرا سر موقع پرداخت نکرده بودند صحبت کردم اما هر بار که به باشگاه می‌رفتم او به دنبال بهانه‌ای بود که به من پول ندهند

بوژیدار رادوشوویچ و همسرش

علت اختلاف رادوشوویچ با پرسپولیس

در این ۵ سال بارها و بارها می‌توانستم قراردادم را فسخ کنم اما این کار را نکردم و تنها باری که به دنبال فسخ رفتم این بار بود که آن هم به خاطر رفتار مدیران باشگاه این کار را کردم. مشکل من اصلا پول نیست چون اگر پول بود، در این ۵ سال‌ها بارها قراردادم را فسخ می‌کردم.

شما فکر می‌کنید جدا شدن از باشگاهی که ۵ سال در آن حضور داشتم، آسان است؟ به هر حال جدایی برای من سخت است اما وکیل من کارهای فسخ قرارداد را انجام می‌دهد. این تنها راهی است که من می‌توانم از کارهایی که ابراهیم شکوری کرده، فرار کنم.

رادوشوویچ تصریح کرد: مدیران باشگاه می‌گویند من به اندازه سایر بازیکنان پول گرفتم اما اینگونه نبود و من به اندازه سایر بازیکنان پول نگرفته‌ام. وقتی وکیل من به باشگاه نامه نوشت که می‌خواهیم قرارداد را فسخ کنیم، شکوری گفته بود بروید، فسخ کنید چون ما خوب می دانیم چطور به رسانه‌ها بگوییم رادوشوویچ رفت که ما را مقصر جلوه ندهند.

توهین بوژیدار رادوشوویچ به نظام

به شکوری گفتم سابقه من از تو در پرسپولیس بیشتر است

او درباره درگیری لفظی‌اش با ابراهیم شکوری هم گفت: به شکوری گفتم اینجا پرسپولیس است و سایپا نیست. اگر می‌خواهید درباره سابقه حضور در تیم صحبت کنید، من بیشتر از شما (شکوری) در پرسپولیس بوده‌ام و سابقه دارم اما شکوری به من گفت: “به تو نشان می‌دهم من که هستم.” در ۵ سال گذشته مدیران زیادی آمدند و رفتند و همیشه میان من و آنها احترام دو طرفه در جریان بود اما تنها کسی که با او مشکل داشتم و نتوانستم با او کار کنم، ابراهیم شکوری بود. من نمی‌توانم ساکت باشم وقتی بی احترامی و مدل صحبت شکوری را می‌بینم. آنها (مدیران باشگاه) به من گفتند: “برگرد چون ما یک ماه دیگر می‌رویم و نمی‌خواهیم از خود خاطرات بد در باشگاه به جا بگذاریم.” آنها به خاطر این موضوع است که به من اصرار می کنند برگردم.

منبع: ایسنا

نظرات