داستان و بازیگران فیلم قضاوت+ بیوگرافی و تصاویر فیلم سینمایی قضاوت

0

“قضاوت″، فیلم ایرانی به کارگردانی ابراهیم شیبانی و تهیه کنندگی رضا جودی است. این فیلم محصول سال ۱۳۸۷ و در ژانر درام، مذهبی و اجتماعی ساخته شده است. فیلم سینمایی قضاوت که در همان سال اکران شد، حالا قرار است بر روی انتن صداو سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی فیلم قضاوت و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

داستان و بازیگران فیلم قضاوت+ بیوگرافی و تصاویر فیلم سینمایی قضاوت

 

“فیلم سینمایی قضاوت″، فیلم ایرانی به کارگردانی ابراهیم شیبانی و تهیه کنندگی رضا جودی است. این فیلم محصول سال ۱۳۸۷ و در ژانر درام، مذهبی و اجتماعی ساخته شده است.

در فیلم لویزیونی “قضاوت” مهدی احمدی و آناهیتا نعمتی نقش‌های فرهاد و مهناز را ایفا می‌کنند و بابک حمیدیان، رضا افشار و هومن برق‌نورد دیگر بازیگران آن هستند. فیلمنامه این فیلم ۹۰ دقیقه‌ای را مسعود بهبهانی‌نیا نوشته است.

شیبانی که فیلم ویدئویی “یکی از میان همه” را هم برای پخش در شبکه نمایش خانگی ساخته گفت: این فیلم را پیش از نوروز ۸۷ کلید زده بودم که در آن موضوعی اجتماعی مطرح می‌شود و کار جاده‌ای است. این فیلم تفاوت‌های زیادی با دیگر کارهایم دارد.

خلاصه داستان فیلم سینمایی قضاوت

فیلم “قضاوت” روایتگر جدیدی از اجتماع امروز و آدمای امروزی است. این فیلم داستان زوجی جوان به نام “فرهاد” و “مهناز” را روایت می‌کند که در تدارک برگزاری جشن سالگرد ازدواج خود هستند؛

خلاصه داستان فیلم قضاوت

اما درست در روز جشن، فرهاد در یک حادثه کشته می‌شود.  پلیس نشانه‌ای از سوء قصد نمی‌یابد، ولی عکس دختری ناشناس در وسایل شخصی همراه او موجب تردید می‌شود و…

فیلم قضاوت ابراهیم شیبانی

در این فیلم بازیگران مطرحی چون بابک حمیدیان و آنا نعمتی بازی می کنند. ابراهیم شیبانی که کارگردانی این فیلم را برعهده دارد، تاکنون فیلم هایی چون “طلا خون”، “هیچ کجا، هیچکس”، “صحنه جرم، ورود ممنوع!” و فیلم مشهور “زهره عسل” را کارگردانی و در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

 

اسامی بازیگران فیلم قضاوت به همراه نقش

اسامی بازیگران فیلم قضاوت به همراه نقش

 

دیگر عوامل سازنده فیلم و پشت صحنه

کارگردان: ابراهیم شیبانی، تهیه کننده: رضا جودی، آهنگساز: کارن همایونفر، صداگذاری: سیامک مهماندوست، تصویربردار: حمیدرضا پناهی، صدابردار: جواد مقدس، طراح صحنه و لباس: حامد تفرشی، طراح گریم: سارا یوسفی، مدیر تولید: شهاب علی‌ بخشی.

نظرات