تاریخ و زمان مسابقه ناهید کیانی و کیمیا علیزاده در المپیک ۲۰۲۰ توکیو + ساعت مسابقه

1

در اتفاقی تاریخی و کمتر دیده شده دو تکواندوکار زن ایرانی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو در مقابل هم قرار گرفتند و  ناهید کیانی تکواندوکار تیم ملی ایران در اولین رقابت  که ۵ و ۳۰ دقیقه بامداد ۳ مرداد برگزار شد مغلوب کیمیا علیزاده شد و ۱۸ بر ۹ به کیمیا علیزاده» باخت.

نتیجه بازی کیمیا علیزاده و ناهید کیانی در المپبک توکیو

ناهید کیانی در دور نخست رقابت‌های تکواندوی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو مغلوب کیمیا علیزاده شد.

در نخستین دیدار این رقابت‌ها ناهیدکیانی از ایران در وزن ۵۷- کیلوگرم به مصاف کیمیا علی زاده از تیم پناهندگان المپیک رفت و در پایان این دیدار با نتیجه ۱۸ بر ۹ با پیروزی علیزاده به پایان رسید.

کیانی به علیزاده باخت و حالا برای حضور در شانس مجدد باید منتظر عملکرد علیزاده در رقابت‌های بعدی باشد.

 

تاریخ و زمان مسابقه ناهید کیانی و کیمیا علیزاده در المپیک 2020 توکیو + ساعت مسابقه

 

زمان مسابقه ناهید کیانی و کیمیا علیزاده در المپیک ۲۰۲۰ توکیو

بروزرسانی جدید: مسابقه ناهید کیانی و کیمیا علی زاده ساعت ۵/٣٠ بامداد فردا خواهد بود

بر اساس قرعه کشی رقابت های تکواندو المپیک توکیو، ناهید کیانی تکواندوکار تیم ملی ایران در اولین رقابت باید مقابل کیمیا علیزاده قرار بگیرد.

ناهیدکیانی نماینده وزن ۵۷- کیلوگرم ایران با قرار گرفتن در رده ۱۷ در دور نخست مقابل کیمیا علی زاده، ملی‌پوش پیشین ایران و نفر ۱۶ رنکینگ که برای تیم پناهندگان مبارزه می‌کند، به میدان می‌رود. برنده این مبارزه در دور بعد در دیداری بسیار دشوار به مصاف جید جونز نفر یک رنکینگ و دارنده ۲ طلای المپیک می‌رود.
علیزاده در دوره قبل المپیک با کسب مدال برنز اولین مدال‌آور ورزش بانوان ایران در المپیک نام گرفت.

تیم‌های ملی تکواندوی ایران ۲۶ تیر برای حضور در رقابت‌های المپیک عازم توکیو می‌شوند.

تقابل ناهید کیانی و کیمیا علیزاده در المپیک توکیو

ناهید کیانی به عنوان تنها بانوی تکواندوی ایران توانست در وزن ۵۷- کیلوگرم سهمیه بازی های المپیک را کسب کند. او که از طریق مسابقات کسب سهمیه در قاره آسیا المپیکی شده بود، شرایط چندان خوبی در رنکینگ جهانی ندارد و به همین دلیل در میان همه نفرات حاضر در این وزن در رده آخر قرار گرفته است.

ناهید کیانی که مدال طلای بازی های کشورهای اسلامی و مدال برنز بازی های آسیایی را در کارنامه دارد، می خواهد برای دومین دوره تکواندوی زنان ایران را صاحب مدال المپیک کند، اما در ابتدای این راه باید مدال آور قبلی را از پیش رو بردارد

ساعت مسابقه ناهید کیانی و کیمیا علیزاده در المپیک 2020 توکیو

کیمیا علیزاده در المپیک ۲۰۲۰ توکیو

کیمیا علیزاده به عنوان یکی از اعضای تیم پناهجویان زیر پرچم المپیک سهمیه حضور در توکیو را کسب کرد تا بر خلاف رقابت های وزن ۵۷- کیلوگرم تکواندوی بانوان در المپیک به جای ۱۶ نفر با حضور ۱۷ نفر برگزار می شود.

این اتفاق در واقع به ضرر ناهید کیانی شد چون او در رده آخر رنکینگ المپیکی ها قرار داشت و حالا باید یک مسابقه بیشتر از سایر رقبا انجام دهد.

کیمیا علیزاده که در المپیک ریو تنها مدال تاریخ ورزش زنان ایران را کسب کرده، حالا بعد از گذشت ۵ سال با توجه به مهاجرت خود باید در برابر یک ایرانی در المپیک بایستد.

جدول مسابقات تکواندو در المپیک، بر اساس رنکینگ انجام می شود، ناهید کیانی باید به عنوان نفر هفدهم رنکینگ با کیمیا علیزاده به عنوان نفر شانزدهم رنکینگ روبرو شود.

البته این برای اولین بار نیست که چنین اتفاقی می افتد و در المپیک ریو نیز مهدی خدابخشی در همین رشته تکواندو برابر میلاد بیگی قرار گرفت که با پرچم آذربایجان در این رویداد شرکت کرده بود. اتفاق خدابخشی در همان مبارزه شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

کیمیا علیزاده که در دقیقه ۹۰ بلیت توکیو را برای خودش رزرو کرده، قصد دارد برای دومین دوره متوالی روی سکوی المپیک برود، اما شاید از شانس بد اوست که در ابتدای این مسیر مجبور به رویارویی با هم تیمی سابق خود خواهد بود

1 دیدگاه در “تاریخ و زمان مسابقه ناهید کیانی و کیمیا علیزاده در المپیک ۲۰۲۰ توکیو + ساعت مسابقه

  1. مجید گفت:

    تیتر روز بعد مسابغه نام اوت یک وطن فروش توسط دختر محجوب ایران

نظرات